Skoda Octavia 1,9 TDI so 700 000 km
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 20.01.2012 17:46 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia 1,9 TDI so 700 000 km
Ahojte,
zaujala ma Octavia, ktorá má vraj 700 000 km na hrbe. Ide o motor 1,9 TDI. Je to možné, aby auto malo po 700 tkm pôvodné tlmiče? Rozobrali aj motor, a ten vyzeral super... Veľmi zaujímavé. takých Octavii asi jazdí aj na Slovensku, len možno majitelia( a odometer :D) o tom nevedia.
Octavia po 700 tkm
https://driveit.sk/octavia-19-tdi/
Rozborka motora
https://driveit.sk/skoda-octavia-motor-19-tdi-700tkm/
zaujala ma Octavia, ktorá má vraj 700 000 km na hrbe. Ide o motor 1,9 TDI. Je to možné, aby auto malo po 700 tkm pôvodné tlmiče? Rozobrali aj motor, a ten vyzeral super... Veľmi zaujímavé. takých Octavii asi jazdí aj na Slovensku, len možno majitelia( a odometer :D) o tom nevedia.
Octavia po 700 tkm
https://driveit.sk/octavia-19-tdi/
Rozborka motora
https://driveit.sk/skoda-octavia-motor-19-tdi-700tkm/
Naposledy upravil/-a davidTJ v 25.05.2018 14:06, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
1.9 Tdi - 800 tis
Motor začal preblikovať tlak oleja,vymenilo sa ol.čerpadlo ale už si to odniesol aj niektorý čap na kľuke a tak sa vzápätí menila kluka a dostala nové ložiská
[img]https://s7.postimg.cc/on5cyq0vb/DSCN7052.jpg[/img]
[img]https://s7.postimg.cc/6lm812c13/DSCN7054.jpg[/img]
To bolo vlani,teraz sa majú opäť robiť rozvody (zrejme pribudlo 100 tis)
Majiteľ tu občas prispieva,ak chce upresní
Stav motora celkovo vyzerá (ak bude zo strany majiteľa záujem) že hravo zdolá milion
Motor začal preblikovať tlak oleja,vymenilo sa ol.čerpadlo ale už si to odniesol aj niektorý čap na kľuke a tak sa vzápätí menila kluka a dostala nové ložiská
[img]https://s7.postimg.cc/on5cyq0vb/DSCN7052.jpg[/img]
[img]https://s7.postimg.cc/6lm812c13/DSCN7054.jpg[/img]
To bolo vlani,teraz sa majú opäť robiť rozvody (zrejme pribudlo 100 tis)
Majiteľ tu občas prispieva,ak chce upresní
Stav motora celkovo vyzerá (ak bude zo strany majiteľa záujem) že hravo zdolá milion
-
- Príspevky: 289
- Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano zdolá hravo,pretože sa urobila inšpekcia stavu vrchu motora.Motor má plné kompresie a výkon v poriadku.
Kluka by bola riešitelná,čo ale nemalo význam,kedže poliak z radosťou predal kluku v nádhernom stave (nulová ovalita)
tak blbosť je ju nemeniť.Aby to nebolo že kecám...
[img]https://s7.postimg.cc/xot33xvlj/aaabc.jpg[/img]
Kecať velmi nemôžem,majiteľ na fórum chodieva
uwa...ty si taký malý vyrývač,ale musíš sa ešte veľa,veľmi veľa učiť,a ak sa učiť budeš pilne desať rokov,bude z teba dobrý začiatočník
Kluka by bola riešitelná,čo ale nemalo význam,kedže poliak z radosťou predal kluku v nádhernom stave (nulová ovalita)
tak blbosť je ju nemeniť.Aby to nebolo že kecám...
[img]https://s7.postimg.cc/xot33xvlj/aaabc.jpg[/img]
Kecať velmi nemôžem,majiteľ na fórum chodieva
uwa...ty si taký malý vyrývač,ale musíš sa ešte veľa,veľmi veľa učiť,a ak sa učiť budeš pilne desať rokov,bude z teba dobrý začiatočník
-
- Príspevky: 289
- Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26 Zdieľať na Facebook
Čo sa mám učiť? Že motor nemaže, pridrie kľuku, ale podľa teba je to „hravo”?! A je úplne jedno či tá kľuka stála 10 € alebo bola zadarmo nepoužitá vo fabrickej krabici. Keď raz motor pridrie tak nemôže byť žiadna reč o HRAVO! Keby bola majiteľom žena tak s blikajúcou až trvalo svietiacou kontrolkou jazdí ďalej až ho zadrie úplne. Ale ty kúpiš od Poliaka kľuku, vačky, ložiská, krúžky, urobíš výbrus valcov a motor hravo zvládne ďalšieho pol milióna, že?
Podľa teba som vyrývač, ale ja už jednoducho nemôžem počúvať tie tvoje drísty o tom, aké je TDI dokonalé, neprekonateľné a v tvojej starostlivosti večné.
Podľa teba som vyrývač, ale ja už jednoducho nemôžem počúvať tie tvoje drísty o tom, aké je TDI dokonalé, neprekonateľné a v tvojej starostlivosti večné.
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 20.01.2012 17:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Uwa je vyrývač a howno vie - toť názor laika.
Výmena kluky a výbrusy bol volakedy bežný servis na takej Jawe 250/353 som zažil aj 7my výbrus.
TDI nie sú staré - staré sú hladké diesle, vedel by som tu vymenovať desiatky majitelov Zetorov 25 starších ako 60 rokov, ktoré proste fungujú a pôjdu ešte ďalších 60 rokov. Ja sám som majitelom motora MAG ktorý vo veku 67 rokov štartuje na prvé potiahnutie šnúry. Prečo - no preto ,že je starý. Vaši dedovia totiž nevyrábali veci na smetisko ako to robí dnbešná generácia. Načo opravovať po 6tich rokoch práčku, televízor chladničku ??? po 10tich rokoch auto, po 50tich dom??? Veď my máme kopec prachov na nové a smetiská ešte nie sú plné.
Páni je mi na grcanie z dnešnej doby.
Výmena kluky a výbrusy bol volakedy bežný servis na takej Jawe 250/353 som zažil aj 7my výbrus.
TDI nie sú staré - staré sú hladké diesle, vedel by som tu vymenovať desiatky majitelov Zetorov 25 starších ako 60 rokov, ktoré proste fungujú a pôjdu ešte ďalších 60 rokov. Ja sám som majitelom motora MAG ktorý vo veku 67 rokov štartuje na prvé potiahnutie šnúry. Prečo - no preto ,že je starý. Vaši dedovia totiž nevyrábali veci na smetisko ako to robí dnbešná generácia. Načo opravovať po 6tich rokoch práčku, televízor chladničku ??? po 10tich rokoch auto, po 50tich dom??? Veď my máme kopec prachov na nové a smetiská ešte nie sú plné.
Páni je mi na grcanie z dnešnej doby.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
uwa,to sa už nedá obísť...si galakticky vyrývač a tak je jedno,či motoru odíde ol.čerpadlo pri 800 tis km.
kľuka sa silou mocou meniť nemusela,bola riešiteľná,ale za 30 e.- je aj majiteľovi lepšie ako brúsenie.
Ale stále to nie je maximum,zažil som Tdi vo Vente 1 100 000 km
a tu máme mechanika čo behá na Golfe cez milion.Ja robím z tdi odkedy sú na svete,videl som som vecí čo by si zaslúžilo ešte väčšiu slávu a uznanie pre Tdi.Už som to písal,ale zopakujem. Ak máš niečo o čom môžeš napísať niečo pozítivne,vychváliť to,je jedno či žabožrúta alebo šikmookého,tak to urob,pochvál,dolož to niečím,vždy je lepšie čítať o veciach ktoré výborne fungujú.Nechápem prečo ti vadí,ak niečo chválim,a evidentne to vzhľadom na rozšírenosť a oblubu je jednička aj u majiteľov,počty to jasne dokazujú.Pochvál čokolvek čo za to stojí,ale nepíš o čom nevieš ani tú nulu
kľuka sa silou mocou meniť nemusela,bola riešiteľná,ale za 30 e.- je aj majiteľovi lepšie ako brúsenie.
Ale stále to nie je maximum,zažil som Tdi vo Vente 1 100 000 km
a tu máme mechanika čo behá na Golfe cez milion.Ja robím z tdi odkedy sú na svete,videl som som vecí čo by si zaslúžilo ešte väčšiu slávu a uznanie pre Tdi.Už som to písal,ale zopakujem. Ak máš niečo o čom môžeš napísať niečo pozítivne,vychváliť to,je jedno či žabožrúta alebo šikmookého,tak to urob,pochvál,dolož to niečím,vždy je lepšie čítať o veciach ktoré výborne fungujú.Nechápem prečo ti vadí,ak niečo chválim,a evidentne to vzhľadom na rozšírenosť a oblubu je jednička aj u majiteľov,počty to jasne dokazujú.Pochvál čokolvek čo za to stojí,ale nepíš o čom nevieš ani tú nulu
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 12.01.2017 19:51 Zdieľať na Facebook
Dobry den.ja som na tej octavii s 800 000km(uz cez 900 000).pred rokom v aprily to bolo u Pana Hlavateho a odvtedy sa len vozim.odniesli to kotuce vpredu lebo sa trocha zvlnili ako som dupol na brzdu kvoli zvery na ceste.to je to co sa "poskodilo" za poslednych 100 000km.na pipajucej kontrolke tlaku oleja som najazdil vtedy asi 30 000kmvzdy sa to ozvalo ked otacky boli pod 1600cca.ked Pan Hlavaty rozobral ten motor do srobu ani som neveril ze to este bude jazdit.ked povedal co to stoji v polsku tak vtedy som si povedal ze to auto este nedam zosrotovat.oen tusim 3 kus pasoval ci ako to bolo.vymenil mi asi vsetko za nove lebo auto slape ako hodinky.keby ste mali vsetci takeho mechanika ako on mohli by ste povedat ze auto mate iba na jazdenie a nemate ziadne starosti.tak Pan Hlavaty vidime sa na buduci tyzden a nech nam vsetkym zdravie sluzi.Julo
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Určité veci sú dané konštručne,a mechanik z dvadsať tridsať rokmi odrobených pri motoroch z úplnou istotou vie,ktorý motor na to má,a ktorý nie.u Tdi sa stretlo všetko dobré čo mohlo.Vynikajúci počin bol aj to že motor sa ďalej vyvíjal so zachovaním pôvodnej koncepcie a prišiel na svet vynikajúci PD. Až požiadavky po výkone a "kultúre" priniesli veci ktoré už toľko radosti nepriniesli a motor sa stal životne závislý od výborného servismana.Pretože je rozdiel či sa motor opravuje,alebo udržuje.Je v tom obrovský rozdiel,údržba je viazaná na kilometre,opravy na poruchy.
Nikdy som nemal taký počet klientov čo to jasne pomenujú,budem ho tlačiť kým sa nerozpadne od hrdze.Žiaľ neschopnosť servisu (-ov) položila na lopatky 2,5 Tdi V6,pretože motor je to vynikajúci,len trochu náročnejší a čo je najhoršie,nábehom určitých km ak nedostane to čo má...ide do kytiek.Ale...ak dostane,je výborný,aj kilometrické nábehy brutálné.To je a bude stále častejšie,zložité veci budú životne závislé na kvalite servismana,inak pôjdú do smetí so zlomkom nájazdu km ako Tdi
Nikdy som nemal taký počet klientov čo to jasne pomenujú,budem ho tlačiť kým sa nerozpadne od hrdze.Žiaľ neschopnosť servisu (-ov) položila na lopatky 2,5 Tdi V6,pretože motor je to vynikajúci,len trochu náročnejší a čo je najhoršie,nábehom určitých km ak nedostane to čo má...ide do kytiek.Ale...ak dostane,je výborný,aj kilometrické nábehy brutálné.To je a bude stále častejšie,zložité veci budú životne závislé na kvalite servismana,inak pôjdú do smetí so zlomkom nájazdu km ako Tdi
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných