Skoda Octavia 1.9 PD - Vybíjanie akumulatora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 13.09.2009 11:19 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia 1.9 PD - Vybíjanie akumulatora
Zdravím vas,
mam octaviu II ,vlani pri náznakoch prvých mrazov,sa mi ráno nepodarilo naštartovať,tak som to riešil tak ,že som original akumulátor asi 60 Ah,vymenil za kvalitný 80Ah/810A, a teraz prichadzaju prve mráziky a problém sa vratil,
keď vozidlo postoji asi dva dni tak sa mi ho nepodari naštartovať,tak som po meraní zistil že problém nieje v baterii,skratka za dva - tri dni mi niečo tuto baterku vyžerie...bol som stým zatial v jednom servise ale nevedeli prísť nato čo to robí...tak ma napadaju dve veci ,či to nemôže byť počítač(lebo vždy ked rano zapnem zapalovanie tak sa mi ozve taký čudný zvuk pod pristrojovkou pri spolujazdcovi-pripomínajúca buchot ),alebo potom alarm ????....a ten odpojiť neviem...mohol by mi alarm vyšťaviť tento pomerne silný akumuator v priebehu dvoch až troch dní?
Ďakujem za názory...
mam octaviu II ,vlani pri náznakoch prvých mrazov,sa mi ráno nepodarilo naštartovať,tak som to riešil tak ,že som original akumulátor asi 60 Ah,vymenil za kvalitný 80Ah/810A, a teraz prichadzaju prve mráziky a problém sa vratil,
keď vozidlo postoji asi dva dni tak sa mi ho nepodari naštartovať,tak som po meraní zistil že problém nieje v baterii,skratka za dva - tri dni mi niečo tuto baterku vyžerie...bol som stým zatial v jednom servise ale nevedeli prísť nato čo to robí...tak ma napadaju dve veci ,či to nemôže byť počítač(lebo vždy ked rano zapnem zapalovanie tak sa mi ozve taký čudný zvuk pod pristrojovkou pri spolujazdcovi-pripomínajúca buchot ),alebo potom alarm ????....a ten odpojiť neviem...mohol by mi alarm vyšťaviť tento pomerne silný akumuator v priebehu dvoch až troch dní?
Ďakujem za názory...
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
mohol..rovnako to moze vybyjat ktorakolvek ina suciastka..podobny problem sme minulu zimu riesili na mercedese E, a mozem Ti povedat, ze to hladal mhlavaty tyzden, kym na to prisli..a tiez to bolo o tom..chvilu to slo, chvilu nie..proste vybyjat to moze cokolvek...treba to proste dohladat...a nie je to nic jednoduche...
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
1. Do toho servisu viac nechoď!
2. Návod ako zistiť kde je problém (aspoň okruh) som sem len ja písal minimálne 5x!
2. Návod ako zistiť kde je problém (aspoň okruh) som sem len ja písal minimálne 5x!
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 13.09.2009 11:19 Zdieľať na Facebook
Re: _
......cicmanec napísal:1. Do toho servisu viac nechoď!
2. Návod ako zistiť kde je problém (aspoň okruh) som sem len ja písal minimálne 5x!
dakujem za odpoved ,len keby som vedel kde tie tvoje rady hladať...vieš ja sa neživívím vysedavaním,za PC,teda tym chcem povedať že tu niesom až tak zbehlý....
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Aké nadpozemské schopnosti sú potrebné na kliknutie na Hľadať a napísanie kľúčového slova (slov)? A na prečítanie si pravidiel fóra a ich dodržiavanie?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> bol som stým zatial v jednom servise ale nevedeli prísť nato čo to robí...
jeziskovehusle !!! Tak asi:
1) odmeram digitalnym multimetrom (v hodnote 199,- korun) prietok prudu pri vypnutom aute a vsetkych spotrebicoch (svetla, vnutorne svetla, radio, gps, proste vsetko musi byt uplne vypnute).
2) ked nameram viac ako 50mA (pre neznalych servisakov : miliamperov) tak ma chyta panika
3) 80Ah novu bateriu nie je mozne vytlct za dva dni, to ti nieco musi zrat viac skoro DVA AMPERE PRUDU v jednom kuse - dva ampere za hodinu sa rovna dve amperhodiny, za den sa rovna 2x24 = 48 amperhodin, za dva dni sa rovna 2A x 48 hodin = 96Ah. Dva ampere je taky strasny prud ze ho musis pomaly vidiet
4) vytahujem poistky, tri alebo styri kusy naraz a pozeram ci po ich vytiahnuti padne odber takmer na nulu alebo nejaku normalnu hladinu okolo 0.02A = 20mA. Ked najdes trojicu/stvoricu poistiek ktora toto spravi, zapajas postupne jednu za druhou aby si zistil ktora KONKRETNA to robi a potom samozrejme musis zistit spotrebic ktory je na danu poistku zapojeny.
Na toto netreba ziadnu vysoku skolu, krucifix, ale poondeny sedliacky rozum na urovni siedmej triedy zakladnej skoly !!
Je to robota na sedem minut aj so sparanim v riti a druhym prstom v nose - pre menej mudrych servisakov, prst fakt doporucujem pouzit zakazdym iny lebo ten z riti ked si vlozite do nosa, tak zvyknu obcas štípať oči.
PS : najcastejsie taketo cirkusy zvyknu vyrabat dorabane radia/navigacie alebo nezhasinajuce osvetlenie napr. v kufri v dosledku zleho snimaca na dverach a podobne. Plus na oktaviach ovladace na stierace a ostrekovac - idu ti obidva stierace, aj zadny aj predny ?
jeziskovehusle !!! Tak asi:
1) odmeram digitalnym multimetrom (v hodnote 199,- korun) prietok prudu pri vypnutom aute a vsetkych spotrebicoch (svetla, vnutorne svetla, radio, gps, proste vsetko musi byt uplne vypnute).
2) ked nameram viac ako 50mA (pre neznalych servisakov : miliamperov) tak ma chyta panika
3) 80Ah novu bateriu nie je mozne vytlct za dva dni, to ti nieco musi zrat viac skoro DVA AMPERE PRUDU v jednom kuse - dva ampere za hodinu sa rovna dve amperhodiny, za den sa rovna 2x24 = 48 amperhodin, za dva dni sa rovna 2A x 48 hodin = 96Ah. Dva ampere je taky strasny prud ze ho musis pomaly vidiet
4) vytahujem poistky, tri alebo styri kusy naraz a pozeram ci po ich vytiahnuti padne odber takmer na nulu alebo nejaku normalnu hladinu okolo 0.02A = 20mA. Ked najdes trojicu/stvoricu poistiek ktora toto spravi, zapajas postupne jednu za druhou aby si zistil ktora KONKRETNA to robi a potom samozrejme musis zistit spotrebic ktory je na danu poistku zapojeny.
Na toto netreba ziadnu vysoku skolu, krucifix, ale poondeny sedliacky rozum na urovni siedmej triedy zakladnej skoly !!
Je to robota na sedem minut aj so sparanim v riti a druhym prstom v nose - pre menej mudrych servisakov, prst fakt doporucujem pouzit zakazdym iny lebo ten z riti ked si vlozite do nosa, tak zvyknu obcas štípať oči.
PS : najcastejsie taketo cirkusy zvyknu vyrabat dorabane radia/navigacie alebo nezhasinajuce osvetlenie napr. v kufri v dosledku zleho snimaca na dverach a podobne. Plus na oktaviach ovladace na stierace a ostrekovac - idu ti obidva stierace, aj zadny aj predny ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 395
- Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46 Zdieľať na Facebook
scorpi4: a mozem Ti povedat, ze to hladal mhlavaty tyzden, kym na to prisli..
mp3turbo: Je to robota na sedem minut aj so sparanim v riti a druhym prstom v nose - pre menej mudrych servisakov, prst fakt doporucujem pouzit zakazdym iny lebo ten z riti ked si vlozite do nosa, tak zvyknu obcas štípať oči.
Tak teraz ako?? Podla mp3, je záležitosť vybavená aj s análnym palcovaním do pár minút, vpraxi je to však častokrát trochu inak.
mp3turbo: Je to robota na sedem minut aj so sparanim v riti a druhym prstom v nose - pre menej mudrych servisakov, prst fakt doporucujem pouzit zakazdym iny lebo ten z riti ked si vlozite do nosa, tak zvyknu obcas štípať oči.
Tak teraz ako?? Podla mp3, je záležitosť vybavená aj s análnym palcovaním do pár minút, vpraxi je to však častokrát trochu inak.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Vôbec sa to nevylučuje! Turbo hovorí o nájdení OKRUHU, v ktorom je problém, scorpi o nájdení konkrétneho SPOTREBIČA v tom okruhu...
-
- Príspevky: 395
- Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
mal som podobný problém na passate b6,2.0tdi, asi cca 3mes.po kúpe sa mi začala vybíjať batéria,tak som to skúšal merať multimetrom nasledovne:
pozatvárať dvere ,otvoriť prednú kapotu,odpojiť - pól batérie,zapojiť do série
ampérmeter ,na tých lacných 20 alebo 10 A,pretiahnuť káble štrbinou vonku/ak treba nadpojiť vodičmi ,zavrieť kapotu a zamknúť s DO.Prúd vyskočí nad 1A kvoli maxidotu ,takže nepoužívať hneď mA rozsah.Potom čakať kým zhasne palubná doska min. 1min,až potom sa zobrazí skutočný pokoj.prúd.,ja som ho mal nad 1A,takže veľa,tak som odomkol auto ,otvoril kapotu,zavrel dvere a po 1 min. som začal vyťahovať poistky v motor. priestore ,aj oct.II ,ich má takisto riešené pod čiernym deklom,a našiel som chybu v hands-free jednotke na telefón ,ktorá sa pripájala k ostatným v systéme ,kedže to nepoužívam ,nechal som poistku vytiahnutú a odvtedy mám pokoj:prúd cca 40mA.....na passate b6 si všimneš zvýšený odber po zamknutí s DO,že kontrolka na dverách hneď nebliká ale zasvieti trvale na nejak.čas....
pozatvárať dvere ,otvoriť prednú kapotu,odpojiť - pól batérie,zapojiť do série
ampérmeter ,na tých lacných 20 alebo 10 A,pretiahnuť káble štrbinou vonku/ak treba nadpojiť vodičmi ,zavrieť kapotu a zamknúť s DO.Prúd vyskočí nad 1A kvoli maxidotu ,takže nepoužívať hneď mA rozsah.Potom čakať kým zhasne palubná doska min. 1min,až potom sa zobrazí skutočný pokoj.prúd.,ja som ho mal nad 1A,takže veľa,tak som odomkol auto ,otvoril kapotu,zavrel dvere a po 1 min. som začal vyťahovať poistky v motor. priestore ,aj oct.II ,ich má takisto riešené pod čiernym deklom,a našiel som chybu v hands-free jednotke na telefón ,ktorá sa pripájala k ostatným v systéme ,kedže to nepoužívam ,nechal som poistku vytiahnutú a odvtedy mám pokoj:prúd cca 40mA.....na passate b6 si všimneš zvýšený odber po zamknutí s DO,že kontrolka na dverách hneď nebliká ale zasvieti trvale na nejak.čas....
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Tak este si dovolim poznamocku...
Prv nez idete odpajat akumulator, tak pozor na orig. autoradio, ja len aby ste vedeli jeho kod, kedze po odpojeni akumulatora a opatovnom pripojeni ho bude potreba. Odpajat poistky a pritom aby dvere boli akoze zatvorene sa da, staci niecim vhodnym "zatvorit, preklopit" tem zamok na dverach, ale az do druhej pozicie. Zrovna tak je spinac aj na zamku prednej kapoty.Riesit alarm tu v teme je zbytocne, kedze okrem tovarneho je ich spustu druhov, typov.
K tomu multimetru, vlastne, ani ten netreba, kludne pre taketo "meranie" postaci aj napr. 10 Watt autoziarovka za 50 centov.
Prv nez idete odpajat akumulator, tak pozor na orig. autoradio, ja len aby ste vedeli jeho kod, kedze po odpojeni akumulatora a opatovnom pripojeni ho bude potreba. Odpajat poistky a pritom aby dvere boli akoze zatvorene sa da, staci niecim vhodnym "zatvorit, preklopit" tem zamok na dverach, ale az do druhej pozicie. Zrovna tak je spinac aj na zamku prednej kapoty.Riesit alarm tu v teme je zbytocne, kedze okrem tovarneho je ich spustu druhov, typov.
K tomu multimetru, vlastne, ani ten netreba, kludne pre taketo "meranie" postaci aj napr. 10 Watt autoziarovka za 50 centov.
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 13.09.2009 11:19 Zdieľať na Facebook
.....to stou žiarovkou ,to mysliš ako ,lebo ja mam až dva tieto multimetre ,ale prave akosi prud alebo Ampere snimi merať neviem...dakujem!mastik29 napísal:Tak este si dovolim poznamocku...
Prv nez idete odpajat akumulator, tak pozor na orig. autoradio, ja len aby ste vedeli jeho kod, kedze po odpojeni akumulatora a opatovnom pripojeni ho bude potreba. Odpajat poistky a pritom aby dvere boli akoze zatvorene sa da, staci niecim vhodnym "zatvorit, preklopit" tem zamok na dverach, ale az do druhej pozicie. Zrovna tak je spinac aj na zamku prednej kapoty.Riesit alarm tu v teme je zbytocne, kedze okrem tovarneho je ich spustu druhov, typov.
K tomu multimetru, vlastne, ani ten netreba, kludne pre taketo "meranie" postaci aj napr. 10 Watt autoziarovka za 50 centov.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
?
No, ak nie si schopný otočiť na multimetri šípku na meranie prúdu myslím, že žiarovka tiež bude nad tvoje sily...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných