868 748
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Felicia 1.9D - nízke otáčky

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
rene36
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 26 november 2017
Príspevky: 8
Nabehané: 1 hod 30 min
Predmet: Skoda Felicia 1.9D - nízke otáčky PríspevokZaslal: 14.05.2018 18:11   
Čaute...niekto radu?...otačky felicie mám po naštartovaní v norme niečo malinko po 1tisic...no však po minutie státia na volnobehu klesnú otáčky a ostanú už tak aj po dlhšej jazde
Obrázok: https://drive.google.com/open?id=1T8uQe_7es42vhkEpnyPlPlzzgB-oGcio
Citovať
flyte
Nová tvár - Trabanto (19)
Založený: 29 január 2011
Príspevky: 552
Nabehané: 3 dní 19 hod 53 min
PríspevokZaslal: 14.05.2018 22:05   
Nevidim tam ziaden problem. Zohriaty motor ma nizsie volnobezne otacky ako studeny. A je uplne jedno ci Felda alebo ine auto.
_________________
Citroen C5 II
Citroen Xsara
Ford Focus II
Citovať
hjundai
Vážený člen - Gallardo (204)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1686
Nabehané: 7 dní 0 hod 20 min
PríspevokZaslal: 15.05.2018 05:19   
máš tam problém.... 18:57 a červená kontrolka ti svieti... to ti nevadí?
Citovať
fkk
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 06 august 2017
Príspevky: 81
Nabehané: 7 hod 27 min
PríspevokZaslal: 15.05.2018 06:15   
@rene36 to je tvoje prvé auto? Približne 700 rpm na voľnobehu je úplne OK, problém by som skorej videl ak by to ostalo cez 1000 a nekleslo to.
Citovať
easyridersvk
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 15 júl 2011
Príspevky: 416
Nabehané: 3 dní 5 hod 31 min
PríspevokZaslal: 15.05.2018 10:41   
na ropaku je to ok. a este staromodny k tomu...
Citovať
tuninka
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 25 január 2009
Príspevky: 128
Nabehané: 21 hod 59 min
PríspevokZaslal: 15.05.2018 10:49   
Otacky mas uplne v medziach normy.... otacky su nizke len vtedy ak uz ti auto zdochyna
Citovať
guide19
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 26 jún 2014
Príspevky: 72
Nabehané: 2 dní 11 hod 33 min
PríspevokZaslal: 15.05.2018 12:10   
Po nastartovani ti sytic drzi otacky na cca 1000-1050 po cca troch minutach sa sytic vypne a volnobezne otacky klesnu na cca 850-900.presne cisla neoamatam. Normalne chovanie. 700 otacok pre dizlovu feldu je menej ako by malo byt. Pozrel som vsak obr. A tie otacky mas vazne nizke. Normslne by to malo byt tsk ani nie do pol centimetra pod 1000. Ta kontrolka je rucna brzda.
Citovať
bandit97
Povedomá tvár - Favorito (47)
Založený: 24 január 2011
Príspevky: 968
Nabehané: 14 dní 0 hod 28 min
PríspevokZaslal: 15.05.2018 21:09   
hjundai napísal:
máš tam problém.... 18:57 a červená kontrolka ti svieti... to ti nevadí?


Tebe pred 7mou vecer kontrolka rucnej nezvykne svietit? Co to mas za auto?!

Otacky na naftovu Feliciu ozaj nizke su... Su aspon stabilne alebo kolisu?
Citovať
dekarbon
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 26 február 2013
Príspevky: 248
Nabehané: 3 dní 1 hod 44 min
PríspevokZaslal: 16.05.2018 08:33   
mozem sa prosim spytat lebo nikdy to neviem.viem že toto sparavnie že po naštartovaní aj moje nove auto si drží zvýšené otáčky to je všetko ok aj seat ibiza čo mám to robi keď je motor studený ale stále nechápem princípu.Prečo je pri studenom motore potrebvný vlastne ten sytič? ako ano možno je odpoveď aby s amotor rýchlejšie zohrial alee veď kludne by to mohlo byť tak že ten sytič by vobec nezvyšoval otáčky len mtoor by s adlhšie zohrieval.. a to tak velmi vadí keď by motor nabehol bez zvýšenbých otáčok? že akonahle naštartuje tak rovno si začne držať tých 750-850/min a proste dlhšie by sa zohrieval?mne by to nevadilo.tak dlhšie by som išiel optarnejšie to neva či?
Citovať
guide19
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 26 jún 2014
Príspevky: 72
Nabehané: 2 dní 11 hod 33 min
PríspevokZaslal: 16.05.2018 08:55   
teraz ti nerozumiem. Chces zrusit sytic alebo poriesit velmi nizke otacky na volnobehu?
Citovať
VLADY
Vážený člen - Gallardo (225)
Založený: 11 september 2007
Príspevky: 5173
Nabehané: 1 mes 0 dní 3 hod
Bydlisko: najväčšia dedina....BA
PríspevokZaslal: 17.05.2018 06:07   
Sytič je časť karburátora ktorá môže byť ovládaná tiahlom a páčkou z miesta vodiča, alebo nejakým termostatickým členom ktorý sníma teplotu nasávaného vzduchu alebo chladiacej kvapaliny v motore. A toto zariadenie slúži na obohatenie palivovej zmesy pri studenom motore - keď je horšie odparovanie paliva a teda palivová zmes by bola chudobná a motor by mal malý výkon respektíve by neudržal ani volnobežné otáčky. Na diesli a vtrekovacom čerpadle je to riešené tiež cez termostatický člen. Pri elektronických systémoch či už diesel alebo benzín na to slúžia snímače teploty a podla nich si to RJ riadi sama respektíve signál z čidiel teploty zasahuje do výpočtu neustále počas celeho času chodu motora.
_________________
Renault a Suzuki - stelesnenie mojich túžob....
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum