Škoda Felicia nepravidelné otáčky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
Škoda Felicia nepravidelné otáčky
Páni potrebujem poradiť.
na Felde 1.3 rok 1998 sa akosi nedarí motoru...
stále vypisuje ze je zlý Halov snímač, už je tam druhý, aj nová cievka, aj nové káble, sviečky, hlava rozdelovača, palec...
Po naštartovaní chvílku ide trhano až úplne zdochne.
Ako keby bez benzínu...
na Felde 1.3 rok 1998 sa akosi nedarí motoru...
stále vypisuje ze je zlý Halov snímač, už je tam druhý, aj nová cievka, aj nové káble, sviečky, hlava rozdelovača, palec...
Po naštartovaní chvílku ide trhano až úplne zdochne.
Ako keby bez benzínu...
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 22.06.2008 08:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 395
- Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 23.04.2008 20:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 17.03.2005 06:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 268
- Dátum registrácie: 13.04.2010 21:48
- Bydlisko: Zbehy Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
na motore nezáleží, všetky bloky a hlavy sú identické, tam sa líšili len riadiacou jednotkou a vstrekovaním...
zotrvačník zostal na novom motore a nerobilo sa s ním nič, ale je rovnaký ako na starom...
klapka sa čistila ale aj predtým to robilo než sa vyčistila...
prikláňam sa tiež k tej RJ že sa jej čosi stalo...
zotrvačník zostal na novom motore a nerobilo sa s ním nič, ale je rovnaký ako na starom...
klapka sa čistila ale aj predtým to robilo než sa vyčistila...
prikláňam sa tiež k tej RJ že sa jej čosi stalo...
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 09.11.2008 21:52
- Bydlisko: MT Zdieľať na Facebook
treba odcitat z bloku motora typ ... ak je povodna jednotka BMM(motronic) tak by to mal byt priblizne 781.135B ... najdolezitejsie je posledne pismenko
B-> stary motor, a take iste posledne pismenko by malo byt aj na vymenenom
ak tam je len cislo, je to karburatorova verzia, ak je tam M tak je to mpi, v oboch pripadoch bude potrebne vymenit zotrvacnik, pretoze karburator nema vobec zarezy, a mpi ma o jeden navyse, takze bmm jednotka nerozpozna polohu klukoveho hriadela
este treba vyskusat odpojit napajanie od jednotky na pol hodinu, a potom pripojit- mala by sa zresetovat
B-> stary motor, a take iste posledne pismenko by malo byt aj na vymenenom
ak tam je len cislo, je to karburatorova verzia, ak je tam M tak je to mpi, v oboch pripadoch bude potrebne vymenit zotrvacnik, pretoze karburator nema vobec zarezy, a mpi ma o jeden navyse, takze bmm jednotka nerozpozna polohu klukoveho hriadela
este treba vyskusat odpojit napajanie od jednotky na pol hodinu, a potom pripojit- mala by sa zresetovat
-
- Príspevky: 395
- Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46 Zdieľať na Facebook
dataman napísal:na motore nezáleží, všetky bloky a hlavy sú identické, tam sa líšili len riadiacou jednotkou a vstrekovaním...
zotrvačník zostal na novom motore a nerobilo sa s ním nič, ale je rovnaký ako na starom...
klapka sa čistila ale aj predtým to robilo než sa vyčistila...
prikláňam sa tiež k tej RJ že sa jej čosi stalo...
Tak teraz čo je to? Jednobodovka alebo 4vstrek? Lebo to jedno nie je, a ani blok nie je rovnaký, mpi má snímač klepania napríklad.V jednom príspevku píšeš o klapke a v druhom o hlave rozdelovača. Tak si v tom najprv urob jasno.
acryll- karbesová filcka neexist, myslíš jednobodovku.
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 09.11.2008 21:52
- Bydlisko: MT Zdieľať na Facebook
tonot napísal:nemyslim jednoboddataman napísal: acryll- karbesová filcka neexist, myslíš jednobodovku.
ked uz sme pri tom, passuje aj motor z favorita, a tych karburatorovych je mnoho
a fel. karburator sa robil,ale siel na vyvoz na vychod...
ked je tam mpi zotrvak jedine riesenie = vymenit za povodny, alebo prehadzat to cele na mpi :D
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
je to pôvodne monovstrek...
ale ten nový motor bol MPI...
snímač klepania sa nezapájal, tuším je už vonku.
blok je rovnaký aj hlava...
a prečo by to nemalo mať klapku a aj rozdelovač????
tak som to mal aj na 1.6i Cordobe a tak to bolo ajna povodnom motore..
ja v tom jasno mám...
priklánam sa že asi sa mal prehodiť pôvodný zotrvák...
ale ten nový motor bol MPI...
snímač klepania sa nezapájal, tuším je už vonku.
blok je rovnaký aj hlava...
a prečo by to nemalo mať klapku a aj rozdelovač????
tak som to mal aj na 1.6i Cordobe a tak to bolo ajna povodnom motore..
ja v tom jasno mám...
priklánam sa že asi sa mal prehodiť pôvodný zotrvák...
tonot napísal:dataman napísal:na motore nezáleží, všetky bloky a hlavy sú identické, tam sa líšili len riadiacou jednotkou a vstrekovaním...
zotrvačník zostal na novom motore a nerobilo sa s ním nič, ale je rovnaký ako na starom...
klapka sa čistila ale aj predtým to robilo než sa vyčistila...
prikláňam sa tiež k tej RJ že sa jej čosi stalo...
Tak teraz čo je to? Jednobodovka alebo 4vstrek? Lebo to jedno nie je, a ani blok nie je rovnaký, mpi má snímač klepania napríklad.V jednom príspevku píšeš o klapke a v druhom o hlave rozdelovača. Tak si v tom najprv urob jasno.
acryll- karbesová filcka neexist, myslíš jednobodovku.
-
- Príspevky: 395
- Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46 Zdieľať na Facebook
acryll napísal:Tu je reč o felícii tak tu nemiešaj šaláty do toho, karbesová felícia sa nevyrábala ani na východ ani na západ, takisto ani posledný favorit, ten bol jednobod.tonot napísal:nemyslim jednoboddataman napísal: acryll- karbesová filcka neexist, myslíš jednobodovku.
ked uz sme pri tom, passuje aj motor z favorita, a tych karburatorovych je mnoho
a fel. karburator sa robil,ale siel na vyvoz na vychod...
ked je tam mpi zotrvak jedine riesenie = vymenit za povodny, alebo prehadzat to cele na mpi :D
Dataman, očividne v tom jasno nemáš, pretože mpi má škrtiacu klapku a zapalovaciu lištu, jednobod má rozdelovač. Tak tam nahoď ten zotrvák a sanie z tvojej jednobodovky a máš to. A to že sú tie motory vizuálne identické dokonca s favom, je hádam každému jasné, aj keď odlišnosti sú. A nabudúce láskavo napíš hneď o čo sa konkrétne jedná a ako problém vlastne vznikol, aby o tom nemuseli byť polemiky na dve strany.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: VULKAN a 77 neregistrovaných