Škoda Felicia nepravidelné otáčky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Škoda Felicia nepravidelné otáčky

Príspevok od používateľa dataman »

Páni potrebujem poradiť.
na Felde 1.3 rok 1998 sa akosi nedarí motoru...
stále vypisuje ze je zlý Halov snímač, už je tam druhý, aj nová cievka, aj nové káble, sviečky, hlava rozdelovača, palec...
Po naštartovaní chvílku ide trhano až úplne zdochne.
Ako keby bez benzínu...
jarco1705
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 22.06.2008 08:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jarco1705 »

zdravim zistite či nie je zapchaty vifuk povolte ho od potrubia a skuste naštartovat ke d nie tak ešte skuste vimenit palivovi filter a dat si odmerat tlak paliva vela zdaru. :300f: :300f: :300f:
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

ešte malý detail..
je tam menený motor..
ten predtým sa vyhadzoval lebo bol v hroznom stave, ale išiel lepšie ako tento nový...
tonot
Príspevky: 395
Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonot »

Na jednobodovke Ti Hallov bude písať stále pri vypnutom motore, to nie je chyba. A keď si menil motor, možno si menil aj zotrvačník a namontoval si ho na kluku v zlej polohe.
peter86
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 23.04.2008 20:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peter86 »

keby ho namontoval inak tak mu to vobec nejde lebo by davalo isku v inej polohe piestou. :3020:
bluefavo
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 17.03.2005 06:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bluefavo »

nebola cistena skrtiaca klapka?ja som ju cistil od vtedy mi kolisali otacky dal som tam druhu prestalo to
bluefavo
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 17.03.2005 06:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bluefavo »

jaj neni mpi
stroj-ar
Príspevky: 268
Dátum registrácie: 13.04.2010 21:48
Bydlisko: Zbehy
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stroj-ar »

ked sa menil motor nemôže to robiť riadiaca jednotka ? možno sa nedal presne ten istý typ motora
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

na motore nezáleží, všetky bloky a hlavy sú identické, tam sa líšili len riadiacou jednotkou a vstrekovaním...
zotrvačník zostal na novom motore a nerobilo sa s ním nič, ale je rovnaký ako na starom...
klapka sa čistila ale aj predtým to robilo než sa vyčistila...
prikláňam sa tiež k tej RJ že sa jej čosi stalo...
acryll
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 09.11.2008 21:52
Bydlisko: MT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa acryll »

treba odcitat z bloku motora typ ... ak je povodna jednotka BMM(motronic) tak by to mal byt priblizne 781.135B ... najdolezitejsie je posledne pismenko
B-> stary motor, a take iste posledne pismenko by malo byt aj na vymenenom
ak tam je len cislo, je to karburatorova verzia, ak je tam M tak je to mpi, v oboch pripadoch bude potrebne vymenit zotrvacnik, pretoze karburator nema vobec zarezy, a mpi ma o jeden navyse, takze bmm jednotka nerozpozna polohu klukoveho hriadela
este treba vyskusat odpojit napajanie od jednotky na pol hodinu, a potom pripojit- mala by sa zresetovat
tonot
Príspevky: 395
Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonot »

dataman napísal:na motore nezáleží, všetky bloky a hlavy sú identické, tam sa líšili len riadiacou jednotkou a vstrekovaním...
zotrvačník zostal na novom motore a nerobilo sa s ním nič, ale je rovnaký ako na starom...
klapka sa čistila ale aj predtým to robilo než sa vyčistila...
prikláňam sa tiež k tej RJ že sa jej čosi stalo...

Tak teraz čo je to? Jednobodovka alebo 4vstrek? Lebo to jedno nie je, a ani blok nie je rovnaký, mpi má snímač klepania napríklad.V jednom príspevku píšeš o klapke a v druhom o hlave rozdelovača. Tak si v tom najprv urob jasno.


acryll- karbesová filcka neexist, myslíš jednobodovku.
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

no ale kamarát mi tvrdí že ten zotrvak je uplne rovnaký...
preto ho aj nechal z toho druhého otora, ktorý bol MPI...
lebo ten moj starý bol karbec.
acryll
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 09.11.2008 21:52
Bydlisko: MT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa acryll »

tonot napísal:
dataman napísal: acryll- karbesová filcka neexist, myslíš jednobodovku.
nemyslim jednobod
ked uz sme pri tom, passuje aj motor z favorita, a tych karburatorovych je mnoho
a fel. karburator sa robil,ale siel na vyvoz na vychod...


ked je tam mpi zotrvak jedine riesenie = vymenit za povodny, alebo prehadzat to cele na mpi :D
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

je to pôvodne monovstrek...
ale ten nový motor bol MPI...
snímač klepania sa nezapájal, tuším je už vonku.
blok je rovnaký aj hlava...
a prečo by to nemalo mať klapku a aj rozdelovač????
tak som to mal aj na 1.6i Cordobe a tak to bolo ajna povodnom motore..
ja v tom jasno mám...
priklánam sa že asi sa mal prehodiť pôvodný zotrvák...
tonot napísal:
dataman napísal:na motore nezáleží, všetky bloky a hlavy sú identické, tam sa líšili len riadiacou jednotkou a vstrekovaním...
zotrvačník zostal na novom motore a nerobilo sa s ním nič, ale je rovnaký ako na starom...
klapka sa čistila ale aj predtým to robilo než sa vyčistila...
prikláňam sa tiež k tej RJ že sa jej čosi stalo...

Tak teraz čo je to? Jednobodovka alebo 4vstrek? Lebo to jedno nie je, a ani blok nie je rovnaký, mpi má snímač klepania napríklad.V jednom príspevku píšeš o klapke a v druhom o hlave rozdelovača. Tak si v tom najprv urob jasno.


acryll- karbesová filcka neexist, myslíš jednobodovku.
tonot
Príspevky: 395
Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonot »

acryll napísal:
tonot napísal:
dataman napísal: acryll- karbesová filcka neexist, myslíš jednobodovku.
nemyslim jednobod
ked uz sme pri tom, passuje aj motor z favorita, a tych karburatorovych je mnoho
a fel. karburator sa robil,ale siel na vyvoz na vychod...


ked je tam mpi zotrvak jedine riesenie = vymenit za povodny, alebo prehadzat to cele na mpi :D
Tu je reč o felícii tak tu nemiešaj šaláty do toho, karbesová felícia sa nevyrábala ani na východ ani na západ, takisto ani posledný favorit, ten bol jednobod.

Dataman, očividne v tom jasno nemáš, pretože mpi má škrtiacu klapku a zapalovaciu lištu, jednobod má rozdelovač. Tak tam nahoď ten zotrvák a sanie z tvojej jednobodovky a máš to. A to že sú tie motory vizuálne identické dokonca s favom, je hádam každému jasné, aj keď odlišnosti sú. A nabudúce láskavo napíš hneď o čo sa konkrétne jedná a ako problém vlastne vznikol, aby o tom nemuseli byť polemiky na dve strany.

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: VULKAN a 77 neregistrovaných