Skoda Felicia - alarm Laserline 989 odpojenie + zamok

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Skoda Felicia - alarm Laserline 989 odpojenie + zamok

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Zdravim pani, pred casom som si zaobstaral z nutnosti feldu - 1,3mpi rv 99, alarm+central na DO - Laserline989, kedze alarm zacal blbnut potreboval by som to nejak odpojit alebo vypnut - da sa to priamo na jednotke toho alarmu jednoducho klucom ale kedze som asi 589ty majitel tak tato moznost vypadava (jedine ze by to bol univezal kluc ale to pochybujem) pichnut tam srobovak a lamat to tiez nechcem.....tipujem ze to asi ma nejaku poistku ale asi jej vytiahnutim by som si moc nepomohol a potom ani nenastartoval, predchadzajuci majitel zamykal klucom, dialkove nepouzival co mi nevadi len problem je v tom ze ked odpojim baterku napriklad a potom ju pripojim, zacne alarm pipat - je hned aktivny aj ked nebolo auto vobec zamknute, musim to cez dialkove vypnut, lenze to od isteho casu blbne, raz ide raz nie a rychlo v sebe vybija baterku... da sa ten laserline nejak lahko vypnut? alebo uplne odpojit?

Dalsia vec, od dnes sa mi neda zo strany vodica zamknut auto, odomknut sa da, zamknem zo strany spolujazdca aj odokmem (vsetky dvere) zo strany vodica neviem zamknut nic ani len vodicove, ked ale odomykam tak sa odomknu vsetky, tak isto dialkovym viem vsetky zamknut aj odomknut, tak isto pupcekom na dverach viem otvorit aj zamknut....co to moze byt? kluce su tam ploche - novsi zamok, mesiac dozadu boli rozobrate dvere tak som pre istotu premazal ten kruzok na konci zamku co tak lubi praskat tak tipujem ze ten to nebude, to by nesli ani odomknut.

este otazka: Da sa nejak upravit zamok vodica/mechanizmus dveri aby siel zatlacit ten pupcek na dverach aj ked su dvere otvorene?
dakujem
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

K zamykaniuasi je blbý kábel od dverí do jednotky alebo blbne mikrospinač v šoferskych dveroch v motorčeku. A k tomu alarmu asi najlepšie bude nájsť ho odpojit a dat všetko čo sa týka kablovačky do povodneho stavu. Ten alarm asi bude prerušovať svojim relatkom niečo ako zapalovanie alebo privod k štarteru...Ťažko radiť čo tam je všetko pozapajane a alarmom odpajane . Bez toho že na to dakto skuseny pozre . Ak sa najde RJ alarmu nemal by byt probel všetko odpojit .
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

VLADY, kedze nemam cas ani miesto kde to rozrobit tak som aspon uvazoval.... a to zamykanie musi byt cisto mechanicky problem, ono aj keby tam motorcek centralu nebol, alebo bol pokazeny, alebo odpojeny tak tie dvere samotne predsa cisto klucom musia ist zamknut, ak sa dobre pamatam je tam tiahlo smerom dole na mechanizmus dveri a central je ovladany az cez dalsie tiahlo, cize mi to pride ze mechanicky pohyb vyvola impulz v centrale a ten ho posunie cez kable dalej a zas opacne. Pokial ten impulz vyvolam cez pupcek-tiahlo zamku na dverach na zamknutie auta z vnutra, tak sa zamkne, tak isto sa zamkne aj ked zamykam klucom dvere na opacnej strane, a aj ked zamykam cez central, tiahlo byt zlomene nemoze lebo odomknut ide bez problemov, mozno bude nejak poskodeny naozaj ten kruzok na konci vlozky zamku alebo bude stacit len dostelovat nejak to tiahlo.....
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

VYRIESENE:

- Laserline jednoducho vypnuty aj bez original kluca, stacilo odpojit bateriu, odpojit kablovy zvazok od alarmu, vybrat skrinku alarmu (2 matice), povolit 6 skrutiek a otvorit ju, z vnutra povolit maticu ktora drzi zamok, zamok rozrobit a "vykuchat ho" a cele to naspat zlozit - vsetko ostalo funkcne, teraz ide alarm aktivovat/deaktivovat obycajnym srobovakom pichnutym v zamku, praca na necelu hodinku

- nefunkcne zamykanie - ako som predpokladal rozpadnuty unasac (kruzok) na konci zamku, objednany z bazosu, vymeneny bez nutnosti demontaze zamku (treba mat zahnute klieste na segerky), kedze som uz tie dvere mal rozrobene a vedel ako na to tak praca na necelu pol hodinku aj s premazanim stahovacky okna a vycistenim od bordelu

-
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných