Skoda Felicia 1.9 D - odstránenie sacích "trumpetiek&qu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 08.05.2017 10:37 Zdieľať na Facebook
Skoda Felicia 1.9 D - odstránenie sacích "trumpetiek&qu
čaute, dopočul som sa že odstránenie tých sacích trubiek zníži spotrebu teda pôjde tam viacej vzduchu ale potom samozrejme načo by to tam bolo ja si myslím že sú tam na to aby nešiel do sania olej lebo celé to je prepojené s krytom hlavy teda tam kde sa nalieva olej a aj v tom saní to bolo od oleja aj ked nemozem povedat zeby tie trubky boli naspodu nejak utesnené ..
červeným zaznačené je prepojenie medzi saním a krytom hlavy [img]http://www.imagehosting.cz/images/img201jgj.jpg[/img]
červeným zaznačené je prepojenie medzi saním a krytom hlavy [img]http://www.imagehosting.cz/images/img201jgj.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a mindfreak v 04.06.2017 10:55, upravené celkom 3 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 08.05.2017 10:37 Zdieľať na Facebook
dobre čiže odstránenie tých 4 zahnutých trubiek by zvýšilo hlasitosť motoru to som si ako aj myslel ale zase bol by vacsi prietok vzduchu
neviete načo je to prepojenie medzi tou komorou a krytom hlavy ? lebo ono to "ťahá" tade olej ako som si všimol to nevadí saniu nemoze sa to tam potom okolo ventilov zapekať ?
neviete načo je to prepojenie medzi tou komorou a krytom hlavy ? lebo ono to "ťahá" tade olej ako som si všimol to nevadí saniu nemoze sa to tam potom okolo ventilov zapekať ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 22.04.2013 07:40 Zdieľať na Facebook
Tie trumpetky bezne odstranuju,ze tym sa odstrani traktorovy zvuk.Tieto trumpetky byvaju dost zanesene od karbonu,cize minimalne ich treba vycistit,ale vycistit aj v hlave pod trumpetkami k sacim ventilom.Tym sa lepsie spriechodni privod vzduchu do valcov-to by mohlo mat vplyv na spotrebu.Niekedy tie trumpetky byvaju tak zanesene ze tam je zmensenie priemeru na polovicu,po vycisteni alebo odstraneni trumpetiek motor citelne ozije.
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Vyčístiť ano, odstrániť nie. Nie ako tu niekto napísal že sa vytratí traktorý zvuk, on sa ešte zvýrazní, alebo sa inak zmení. Každoádne to bude hlučnejšie.
Ja som mal v Renaulte po niekom vložku filtra od BMC, stálo to cca 60€ a ja som ju nahradil klasikou. To ticho je na nezaplatenie. S tým BMC to malo také rezonancie okolo 3500rpm že ma šiel šlak trafiť, zrovna budíkových +- 130km/h a ked to mal človek počúvať skoro 100km pri jazde po dialnici, tak paráda
Ja ešte rozmýšlam ako by som to ešte viac utlmil
Ja som mal v Renaulte po niekom vložku filtra od BMC, stálo to cca 60€ a ja som ju nahradil klasikou. To ticho je na nezaplatenie. S tým BMC to malo také rezonancie okolo 3500rpm že ma šiel šlak trafiť, zrovna budíkových +- 130km/h a ked to mal človek počúvať skoro 100km pri jazde po dialnici, tak paráda
Ja ešte rozmýšlam ako by som to ešte viac utlmil
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Však experimentovať a laborovať zo SVOJIM autom može každý,
iniciatíve sa medze nekladú ...
napr. ja mam vo svojom aute položený K&N filter ako vložku vo filterboxe , nepačil sa mi ten zvuk,preto som pod tento filter podložil priedušnú syntetickú tkaninu,
a nie je to také ostré, a vždy je to lepšie ako z papierovým filtrom...
a ešte to má aj výhodu, po nejakých km, vymením tu tkaninu
a povodná K&N vložka ostáva krásne čistá ...
Nikoho nechcem na nič navádzať, len som prispel svojim tipom..
vždy treba si niečo najprv naštudovať, zistiť PRINCÍP kvoli čomu to tam je a potom možem tu sučiastku modifikovať...
Seriový motor ma aj tak vo všetkom rezervy, v určitom obmedzenom rozsahu sa daju zlepšiť jeho výkony,
ale zase na ukor niečoho..
Ale zas si myslím,že normalný človek by nemal mať s tým problem, či TEORETICKA životnosť motora v jeho aute bude povedzme 573 821 km, alebo len 430 976 km
ked ma nabehané realne cez 200 000 km
iniciatíve sa medze nekladú ...
napr. ja mam vo svojom aute položený K&N filter ako vložku vo filterboxe , nepačil sa mi ten zvuk,preto som pod tento filter podložil priedušnú syntetickú tkaninu,
a nie je to také ostré, a vždy je to lepšie ako z papierovým filtrom...
a ešte to má aj výhodu, po nejakých km, vymením tu tkaninu
a povodná K&N vložka ostáva krásne čistá ...
Nikoho nechcem na nič navádzať, len som prispel svojim tipom..
vždy treba si niečo najprv naštudovať, zistiť PRINCÍP kvoli čomu to tam je a potom možem tu sučiastku modifikovať...
Seriový motor ma aj tak vo všetkom rezervy, v určitom obmedzenom rozsahu sa daju zlepšiť jeho výkony,
ale zase na ukor niečoho..
Ale zas si myslím,že normalný človek by nemal mať s tým problem, či TEORETICKA životnosť motora v jeho aute bude povedzme 573 821 km, alebo len 430 976 km
ked ma nabehané realne cez 200 000 km
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 08.05.2017 10:37 Zdieľať na Facebook
ono to s tým čistením a vybratím vyjde narovnako je to 6 dlhých šróbov s nah*vno prístupom aspon keby sa ten kryt dal dat preč
ja som skorej rozmýšlal nad tým že ked dam preč tie trumpetky či tam nepojde trocha oleja naviac do sania a potom sa to moze na stenach zapekat lebo z toho prechodu z krytu hlavy do krytu sania sa dostaval olej lebo cele to sanie bolo zasrane a privod na tom kryte vyustje rovno nad jedným otvorom kade ide vzduch do posledného valca
ja som skorej rozmýšlal nad tým že ked dam preč tie trumpetky či tam nepojde trocha oleja naviac do sania a potom sa to moze na stenach zapekat lebo z toho prechodu z krytu hlavy do krytu sania sa dostaval olej lebo cele to sanie bolo zasrane a privod na tom kryte vyustje rovno nad jedným otvorom kade ide vzduch do posledného valca
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 08.05.2017 10:37 Zdieľať na Facebook
no praveže nejde zavadzaju trumpetky ved fotka v prvom prispevku je tam vidiet ze dalej tym nepohnem len takto vyklopit
ako co som ich pozeral boli mastne aj spinave trocha utrel som co sa dalo ale vnutro ani nie to ich musim dat von len tie sroby su dlhe drzia to cele na bloku a ani sa k nim neda dobre dostat skrz ten dekel
ako co som ich pozeral boli mastne aj spinave trocha utrel som co sa dalo ale vnutro ani nie to ich musim dat von len tie sroby su dlhe drzia to cele na bloku a ani sa k nim neda dobre dostat skrz ten dekel
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: juraj2442 a 37 neregistrovaných