1 028 536
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Fabia 1.2 Htp 47 kw , 2007 - otacky

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
Ladislav.s
Založený: 27 október 2008
Príspevky: 135
Nabehané: 0 min
Predmet: Skoda Fabia 1.2 Htp 47 kw , 2007 - otacky PríspevokZaslal: 14.09.2017 16:55   
Ahojte.Potreboval by som poradit.Riesim problem na otcovej fabii HTP,pri PRVOM startovani cize pri studenom mu vybehnu otacky hore a az po chvili sa ustalia,minule dokonca auto zdochlo a musel startovat pri zoslapnutom plyne.Bola vymenena strkiaca klapka no problem je rovnaky.Ked som chcel nastavit zakladne nastavenia klapky na vaq tak na meraych hodnotach 003 bola stale skrtiaca klapka na 9%,o com som cital ze ma byt 0%,dalej ked som urobil zakladne nastavenia zase hodnoty :10,9% 89% 8 ADP ok.Vsade kde citam ma byt hodnoty 0%,ako ju dosiahnem?kde mam hladat chybu?Za kazdu radu vopred dakujem
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (193)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5631
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 14.09.2017 19:12   
rj motora je prisposobiva stavu opotrebenia motora.cize si presiel za limit ktory pozna a ten ostava v pamati zapisany.nie v pamati zavad.musis to navratit takym sposobom akym sa to zhorsovalo.alebo s tym chod do autorizaku oni maju poriadnu diagnostiku spravia to hned.
Citovať
Ladislav.s
Založený: 27 október 2008
Príspevky: 135
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 14.09.2017 19:28   
dakujem,ak som ta dobre pochopil tak moja Vag nedokaze nastavit zakladne nastavenia skrtiacej klapky?
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (193)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5631
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 14.09.2017 19:41   
ja ti to neviem vysvetlit odborne.ide o to ze rj je naucena jazdit napr na tych 9 percentach a ty siel tak vysoko ze rj uz nepozna ten stav otvorenia.skratka sofwarova somarina od vw.neda sa to zakladnym nastavenim klapky opravit.musis ist na max hodnoty co rj pozna a postupne to upravit dole.ono to ide vagom no kabel je dolezity ide o to co podporuje.diagnosticky kabel je kluc ku vsetkemu.dnu v nom je cip a v nom zapisane ake funkcie ma ovladat.
Citovať
Ladislav.s
Založený: 27 október 2008
Príspevky: 135
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 14.09.2017 19:46   
tak ok,z casti rozumiem :) dakujem ti za vysvetlenie,tak skusim zajst do servisu co nato povedia
Citovať
fecis
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 26
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 14.09.2017 20:00   
Ešte by bolo dobré preveriť čidlo teploty vody, na vag, dá sa zapnúť graf, a či občas teplota nekolise, mne to robilo podobne na 1,4 16v a teplota napr spadla z +43° na -40°, zhoršil sa chod motora, teplota sa vrátila do plusu a išlo zas normálne..
A keď malo nesprávnu teplotu pri prvom štarte, dlhšie štartovalo a motor mal chod akoby na 3 valce..
Citovať
Ladislav.s
Založený: 27 október 2008
Príspevky: 135
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 14.09.2017 20:04   
no ano ale zeby pri kazdom studenom starte blblo cidlo teploty?!to sa mi nezda ale preverim dakujem
Citovať
VLADY
Vážený člen - Gallardo (214)
Založený: 11 september 2007
Príspevky: 4978
Nabehané: 0 min
Bydlisko: najväčšia dedina....BA
PríspevokZaslal: 15.09.2017 11:05   
Kludne môže je to termistor odpor ktorý teplotou mení hodnotu , zapúzdrený v nejakom obale a pripojené vývody zväčša len tým že je tam pružný pliešok a ten sa vlastnou pružnosťou dotýka plochy toho samotného termistora takže časom vybráciami striedaním teploty sa tento dotykový spoj môže začať takto chovať . A pri koncovej teplote aj hore aj dole môže dávať správnu hodnotu ale dakde v strede teplotného pásma môže blnúť že vykáže nekonečno zväčša a urobí prerušený obvod.
_________________
Renault a Suzuki - stelesnenie mojich túžob....
Citovať
Ladislav.s
Založený: 27 október 2008
Príspevky: 135
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 15.09.2017 11:08   
vies mi napisat kde to presne najdem vo vag?
Citovať
mastik29
Známa tvár - Feldo (73)
Založený: 07 apríl 2010
Príspevky: 1866
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 15.09.2017 18:46   
Zeby podpaleny/e ventil/y???
Citovať
tempo 1O
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 22 január 2007
Príspevky: 183
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 15.09.2017 22:19   
Teraz som riešil 47KW MBE ranny štart na prvykrak chytil len pri rozbiehani kuckal ten motor ale len chvilinku potom cely deň všetko ok. Po badani som zistil že tam dali palivak 3Bar vymenil som a dnes rano parada.
Citovať
kazimir
Nová tvár - Trabanto (14)
Založený: 17 február 2016
Príspevky: 178
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 16.09.2017 13:38   
Najlepšie je to dať do rozumného servisu, kde preveria a poskúšajú veci postupne, systematicky a trocha sa tomu povenujú a nie len naslepo triafať veci.

Čo čítam témy na tému zlý prvý štart, može to byť všeličo. Deje sa to u rôznych benzinakov, nie len u tvojej htp.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum