Skoda Fábia 1,9 SDI - trhanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 21.03.2017 19:40 Zdieľať na Facebook
Skoda Fábia 1,9 SDI - trhanie
Dobrý deň prajem všetkým, chcel by som poradiť ohľadom áut toho veľmi neviem a nerozumiem sa ... Mám škoda fábia 1,9 sdi ročník 2000 , 160 000 km, boli menené aj rozvody aj filtre, auto išlo normálne, no asi pred týždňom mi z ničoho nič začalo pri nižších otáčkach to je cca 1200-1500 a pri stupni 4,5 a cca ak je rýchlosť 60 km a následnom pridaní plynu trhať. Chcel by som poradiť čím by to mohlo byť ? Ak má niekto skúsenosť čo by som mohol spraviť a skúsiť ? Myslel soom si že to môže byť sacia hadica ktorá ide od motora k vzduchovému filtru, kedže tam bola diera tú dieru som zalepil a zasilikonoval, no problem pretrváva. Skúšal som na základe rád odpojiť aj podtlak k EGR ventilu a aj škrtiacu klapku no veľmi to nepomohlo. Auto pojde k mechanikovi za dva týždne, pretože tento týždeň auto ešte potrebujem. Ďakujem za odpovede
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milan ak to ešte budete čítať , pridám sa aj ja rovno s dvoma otázkami.
- Aké auto dokáže v tomto režime jazdiť? Tiež som tak naučený na plynovej Felde mám 5q 1500rpm 56km/h , čo je idealna kombinácia na prejazd NZ-NR cez dediny.
- Týka sa toto aj starých dieslových motorov , Mám francúzsky 1,9D a prevody mi vyšli tak že orie na 850rpm. Zatial sa mi nedarí zohnať iný prevod do redukčky. Motor má nové rozvody a nastavené čerpadlo a v tomto režime funguje tak 30Mth ročne, zvyšok normálne do 2000rpm.
Vydrží to? Motor nemá celkom žiadnu elektroniku ani EGR , jediná elektrika je zhasínací kábel na čerpadlo.
- Aké auto dokáže v tomto režime jazdiť? Tiež som tak naučený na plynovej Felde mám 5q 1500rpm 56km/h , čo je idealna kombinácia na prejazd NZ-NR cez dediny.
- Týka sa toto aj starých dieslových motorov , Mám francúzsky 1,9D a prevody mi vyšli tak že orie na 850rpm. Zatial sa mi nedarí zohnať iný prevod do redukčky. Motor má nové rozvody a nastavené čerpadlo a v tomto režime funguje tak 30Mth ročne, zvyšok normálne do 2000rpm.
Vydrží to? Motor nemá celkom žiadnu elektroniku ani EGR , jediná elektrika je zhasínací kábel na čerpadlo.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 21.03.2017 19:40 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Preto som to napísal že motor v režime tých otáčok zaťažený tak vysokým rychlostným stupňom nahráva aby sa dialo to čo sa deje.Každý diesel ak spadne z otáčok na vysokom prev.stupni bude náchylný na pazvuky a trhanie.Takže niet diesla kde by sme niečím podobným neprešli,ak by sme jazdili v tom štýle.Tým chcem povedať že je možné,že jazda ako má byť odstráni aj problém.Trpí motor a ešte viac prevody.
oco...staré diesle typu Peugeot 1,9D ,staré 1,6D motory od VW,motory Mercedesu 201-124 zniesli podobné trápenie.Logicky staré Indenor motory
oco...staré diesle typu Peugeot 1,9D ,staré 1,6D motory od VW,motory Mercedesu 201-124 zniesli podobné trápenie.Logicky staré Indenor motory
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 21.03.2017 19:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 21.03.2017 19:40 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 192
- Dátum registrácie: 16.02.2015 22:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 21.03.2017 19:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 21.03.2017 19:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.03.2017 10:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 21.03.2017 19:40 Zdieľať na Facebook
Ale je to tak trošku divné pre mňa, že to robí len pri nižších otáčkach inak je to v pohode inak ide pekne motor... Skúšal som tankovať premiovú naftu, pridal tom taktiež aditívum na čistenie vstrekov, ventilov, sania či čo tam píše a trošku som prečistil sací koš tak som zvedavý či to trošku pomôže pekne sa budem snažiť zopár krát povytáčať motor na vyšších otáčkach ... EGR ventil sa budem snažiť vyčistiť v Pondelok. Dakujem za rady
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 47 neregistrovaných