Skoda Fabia 1.4 tdi 59kw 2007 350000 km
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.04.2007 17:47 Zdieľať na Facebook
Skoda Fabia 1.4 tdi 59kw 2007 350000 km
prosim o radu ,motor dymi na cierno ,trochu ako keby stratilo vzkon,vymenili sa vstreky,a stale dymi vykon ma .na volnobeh nedyimi iba pri jazde jak sa mu prida.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
dobre si zacal, od tych najkomplikovanejsich najdrahsich veci ktore sa najlahsie daju dosrat. Ako pravy vychodniar. Predpokladam ze nove pevnostne sroby ste nedavali, s kodmi vstrekovacov sa prilis neobtazujete ved co tam pasuje to tam nasrobujem a nejake uhly natocenia nikomu nic nehovoria.
Moze to byt viacero veci, diagnostika napovie. Nehovorim ze ukaze chybu, ale napovie. Keby to bolo moje auto, rozhodne by som najprv isiel po krku EGRku pretoze je lahko dostupne a po 300.000km ma absolutne plne pravo byt dva centimetre zanesene od karbonu, samozrejme by som vycistil aj sanie do motora a bez debaty povinne su nove tesnenia pod EGRko aj pod sanie na motore. Cele toto mas hotove za tri hodiny plus zadarmo (okrem tesneni ktore nestoja milion). Nasledovala by vaha vzduchu, podla hodnot na diagnostike (tu sa jednoznacne vidi ci je vaha "slaba" alebo ci sa sprava v pohode) ; taketo merace su k dispozicii aj z inych vozov takze by som len tak na skusku prehodil z ineho vozu co problemy nema a znovu pozeral cisla na diagnostike a prejav v realite (dymi ? nedymi ? viac, menej ?)
No nezabudni teraz vymenit turbo, trosku posrobovat s tym cervikom co je tam a potom sa uvidi ci NAHODOU autiak neprestane dymit. Potom to uz dohromady neda nikto.
Moze to byt viacero veci, diagnostika napovie. Nehovorim ze ukaze chybu, ale napovie. Keby to bolo moje auto, rozhodne by som najprv isiel po krku EGRku pretoze je lahko dostupne a po 300.000km ma absolutne plne pravo byt dva centimetre zanesene od karbonu, samozrejme by som vycistil aj sanie do motora a bez debaty povinne su nove tesnenia pod EGRko aj pod sanie na motore. Cele toto mas hotove za tri hodiny plus zadarmo (okrem tesneni ktore nestoja milion). Nasledovala by vaha vzduchu, podla hodnot na diagnostike (tu sa jednoznacne vidi ci je vaha "slaba" alebo ci sa sprava v pohode) ; taketo merace su k dispozicii aj z inych vozov takze by som len tak na skusku prehodil z ineho vozu co problemy nema a znovu pozeral cisla na diagnostike a prejav v realite (dymi ? nedymi ? viac, menej ?)
No nezabudni teraz vymenit turbo, trosku posrobovat s tym cervikom co je tam a potom sa uvidi ci NAHODOU autiak neprestane dymit. Potom to uz dohromady neda nikto.
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.04.2007 17:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3412
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.04.2007 17:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.04.2007 17:47 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
gratulacia, ale ked vidim co si napisal - ze ides sa dzigac do hlavy, dajako to zrobice - neda mi nezopakovat :
dobre si zacal, od tych najkomplikovanejsich najdrahsich veci ktore sa najlahsie daju dosrat. Ako pravy vychodniar.
mam pre teba radu : do hlavy sa vobec nemusis pustat ked odmeras kompresne tlaky. Budes vediet ako si na tom. Zvonku, bez krizoveho rozoberania celeho auta, za desat minut. No ale ved hor'sa do hlavy, zbrusit, natlakovat, vyskusat, dat nove tesnenia len tak podla oka, nabit piesty kladivom, to bude žúžo.
dobre si zacal, od tych najkomplikovanejsich najdrahsich veci ktore sa najlahsie daju dosrat. Ako pravy vychodniar.
mam pre teba radu : do hlavy sa vobec nemusis pustat ked odmeras kompresne tlaky. Budes vediet ako si na tom. Zvonku, bez krizoveho rozoberania celeho auta, za desat minut. No ale ved hor'sa do hlavy, zbrusit, natlakovat, vyskusat, dat nove tesnenia len tak podla oka, nabit piesty kladivom, to bude žúžo.
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 03.10.2014 18:25
- Bydlisko: MT Zdieľať na Facebook
ak mas diagnostiku (VCDS) naloguj to
navod je urcite aj niekde na tomto fore, ale nechce sa mi to hladat, navod najdes aj tu
ak mas zaslepeny EGR tak naloguj kanaly 1,10,11
ak je egr funkcny tak 1,3,11 , alebo mozes spravit dva logy
kludne to moze byt aj netesnost medzi turbom a sanim (prasknuta hadica, intercooler,...)
su v pamati zavad ulozene nejake chybove kody?
navod je urcite aj niekde na tomto fore, ale nechce sa mi to hladat, navod najdes aj tu
ak mas zaslepeny EGR tak naloguj kanaly 1,10,11
ak je egr funkcny tak 1,3,11 , alebo mozes spravit dva logy
kludne to moze byt aj netesnost medzi turbom a sanim (prasknuta hadica, intercooler,...)
su v pamati zavad ulozene nejake chybove kody?
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.04.2007 17:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.04.2007 17:47 Zdieľať na Facebook
mp3turbo napísal:gratulacia, ale ked vidim co si napisal - ze ides sa dzigac do hlavy, dajako to zrobice - neda mi nezopakovat :
dobre si zacal, od tych najkomplikovanejsich najdrahsich veci ktore sa najlahsie daju dosrat. Ako pravy vychodniar.
mam pre teba radu : do hlavy sa vobec nemusis pustat ked odmeras kompresne tlaky. Budes vediet ako si na tom. Zvonku, bez krizoveho rozoberania celeho auta, za desat minut. No ale ved hor'sa do hlavy, zbrusit, natlakovat, vyskusat, dat nove tesnenia len tak podla oka, nabit piesty kladivom, to bude žúžo.
Nakoniec to boli vačky a presuchany hydrostel
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0907079567 a 39 neregistrovaných