809 225
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Fabia tdi

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
spider
Založený: 10 december 2015
Príspevky: 2
Nabehané: 35 min
Predmet: Skoda Fabia tdi PríspevokZaslal: 10.12.2015 09:28   
Zdravím Vás.
Vlastním auto škoda fabia 1.9 TDI PD 74 KW. Auto som kúpil niekedy v auguste, všetko fičalo ako má, pokiaľ neprišlo trochu chladnejšie počasie. Všimol som si, že moje auto slabo topí a takisto sa mi tratila voda. vymenil som tesnenie pod hlavou, voda drží ako ma, len auto stále netopí ako má. Voda do radiátora ide horúca a takisto aj z neho. Rozobral som celú palubovku a radiátor je v poriadku:Topí ako má len hore cez prieduchy neide taký teplý vzduch ako dole pri riadátore. Neviem čo s tým už. Vďaka za Vaše rady a nápady
Citovať
VLADY
Vážený člen - Gallardo (233)
Založený: 11 september 2007
Príspevky: 5291
Nabehané: 1 mes 1 dní 3 hod
Bydlisko: najväčšia dedina....BA
PríspevokZaslal: 10.12.2015 18:22   
Aj si si to po sebe prečítal....Raz píšeš, že to je slabo potom zas že to je ako má byť ... Topí je inak český výraz ale zas aj auto takže to je asi OK
A možno že to je aj v poriadku hlavne ak píšeš že radiátor je horúci jak má byť aj keď teda človek vníma 50°C inak v lete a inak v zime, K tomu nezabúdaj že je to diesel a chladno a možno trocha nedovretá zmiešavacia klapka k tomu....A je jasné že pri radiátore bude teplejší jak hore po bokoch, nakoľko v studenom vychladnutom aute to musí tie vzduchovody vyhriať a tam sú vždy nejaké straty. Ak si to skúšal po pár km jazdy .Možno máš motor na 70, radiátor má potom už len 65 , ak ide cez neho vzduch , tam je zas nejaká strata takže ťažko len tak z brucha tvrdiť že je radiátor dobrý a teplý ako má byť, ak si priamo teplomerom nemeral.
_________________
SMART a SUZUKI BURGMAN 400 - stelesnenie mojich túžob....
Citovať
spider
Založený: 10 december 2015
Príspevky: 2
Nabehané: 35 min
PríspevokZaslal: 10.12.2015 20:51   
No v tom je ta najväčšia chyba, že auto aj keď už je zohriaté na prevádzkovu teplotu a aj po niekoľkých kilometroch ta teplota vzduchu je vždy rovnako slaba. A ten radiátor je tak horúcy že na ňom ani sekundu neudržím ruku. Takže teplota v radiátore nebude určite menšia. Najskôr to bude asi ta zmiešavacia klapka. Všimol som si totiž, že keď som točil kolieskom na palubovke tak ta klapka buď bola zavretá, keď bolo otočené na teplý vzduch alebo len otvorená,keď na studený. v medzipolohe sa ta klapka nepohybovala. Tak možno sa nezatvára tak ako ma... už fakt neviem...
Citovať
tairon
Založený: 06 marec 2010
Príspevky: 17
Nabehané: 10 hod 47 min
PríspevokZaslal: 11.12.2015 14:24   
mozno zly ovladac nastavenia teploty zvykne to odchadzat.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1220)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 27327
Nabehané: 4 mes 1 dní 8 hod
PríspevokZaslal: 12.12.2015 20:54   
Keď je radiátor horúci tak problém môže byť už len na ceste od neho do kabíny a tam veľa možností okrem klapky nie je...
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum