Skoda Fabia sdi - rozvody
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
Skoda Fabia sdi - rozvody
Ahojte,kupil som si na dochadzanie do prace tragac skoda fabia sdi 310 000km. Caka ma vymena rozvodov a vsade citam o upravach volnobeznych davok a predstrekoch, ale len na PD a TDI. Tak by ma zaujimalo,ake su najoptimalnejsie hodnoty prestreku a volnobeznej davky na skode fabia sdi. Niekto robi len na pripravky a do vagu ani nepozrie na stav pred a po vymene a niekto to este doladuje cez vag. Preto vas chcem poprosit,ake ma mat najoptimalnejsie hodnoty tento tragac,aby fungoval spravne,pripadne kde cerpat informacie? Dakujem
- jaroslavelektro
- Príspevky: 354
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Treba rozdeliť na dve časti.
1. Rozvody urobiť presne.Klukovku nastaviť na rysku (okienko nad spojkou),demontovať vakuovku a do vačky ide prípravok,do čerpadla ide kolík. Pozor ! Je nutné uvolniť koleso na vačke z kužela !
2. Po štarte a dosiahnutí prevádzkovej teploty sa nastavuje predvstrek v Tdi grafe,značka ide na stredovú čiaru.
Mechanici to odrb..jú,nový remeň preznačkujú fixkami podla starého a hodia hore a finito. Tým sú rozvody často fatálne mimo.Potom truhlík nastaví (rozvody sú zle) podla Tdi grafu predvstrek. A jeden sa len čuduje ako ten krám ide
1. Rozvody urobiť presne.Klukovku nastaviť na rysku (okienko nad spojkou),demontovať vakuovku a do vačky ide prípravok,do čerpadla ide kolík. Pozor ! Je nutné uvolniť koleso na vačke z kužela !
2. Po štarte a dosiahnutí prevádzkovej teploty sa nastavuje predvstrek v Tdi grafe,značka ide na stredovú čiaru.
Mechanici to odrb..jú,nový remeň preznačkujú fixkami podla starého a hodia hore a finito. Tým sú rozvody často fatálne mimo.Potom truhlík nastaví (rozvody sú zle) podla Tdi grafu predvstrek. A jeden sa len čuduje ako ten krám ide
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
Takze,rozvody vymenene komplet,dal som aj nove zdvihatka,prve bolo uz poskodene a rovno som dal aj gufera ventilov. Vacka bola zaistena pripravkom v drazke pod vak.pumpou a kluka podla znacky na remenici a kryte rozvodov plus kontrola zarezu na zotrvacniku,dalej kolik do cerpadla.Nechal som na volnobehu sadnut zdvihatka podla navodu a isiel som sa previest. Auto sa zdalo lenive,pripojil som vag,moc s nim este neviem robit a v sekcii motor zakl.nast. skupina 000 okienko 2 som mal hodnotu+-70. Kukal som rozne diskusie a hladal som aka vlastne ma byt ta hodnota,len vsetci davali tdi,ze +-58. Tak som to vyskusal aj ja,povolil som tie 3 sroby na cerpadle a jemne som ho pootocil a ta hodnota klesla na +-55 auto krasne ozilo,aj ked u sdi sa o akceleracii moc neda hovorit. Tdi graf mi na mojom vagu made in china nejde prepnut. Hodnoty merane samozrejme na zohriatom aute 90'C. Otazka znie ci je +- 55 spravne? Dnes uz toho bolo aj na mna dost...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Číslo sa mení v závislosti do teploty,takže číslom sa nezaoberám.V Tdi grafe je totiž výber motorov podľa kódu a naskočí tabulka už k tomu aktuálnemu.Tam sa ide na stredovú čiaru a vtedy by sa dala odčítať hodnota v 000 kanáli.Oni sa hodnoty jemne líšili pdla - do určitého dátumu,od určitého dátumu (ten istý motor)
nebola potreba si to pamätať.Je to imaginárne číslo v rozsahu tuším od 25 do 75 ale za tým treba vidieť predstih od hodnoty do hodnoty
Užž preto som za Tdi graf,lebo prechodom do základného nastavenia a Tdi grafu prepína čerpadlo do neregulovaného stavu,čiže sa vypne presuvník vstreku a sleduje sa ozaj základná hodnota.Pokiaľ sa sleduje hodnota klasického volnobehu je to už aj v čerpadle nastavené na určitý predvstrek a ten je napr závislý od vnútorného tlaku paliva prípadne do toho môže garazdu zaviesť viaznúci piest presuníka.
nebola potreba si to pamätať.Je to imaginárne číslo v rozsahu tuším od 25 do 75 ale za tým treba vidieť predstih od hodnoty do hodnoty
Užž preto som za Tdi graf,lebo prechodom do základného nastavenia a Tdi grafu prepína čerpadlo do neregulovaného stavu,čiže sa vypne presuvník vstreku a sleduje sa ozaj základná hodnota.Pokiaľ sa sleduje hodnota klasického volnobehu je to už aj v čerpadle nastavené na určitý predvstrek a ten je napr závislý od vnútorného tlaku paliva prípadne do toho môže garazdu zaviesť viaznúci piest presuníka.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 24.02.2015 12:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
cenu ti povie tvoj mechanik resp. dielna co to bude robit, to ze ti tu niekto napise nejake cislo nic neznamena (existuje nejaka adekvatna cena ale ci ju dostanes aj v servise to je otazne), sadu + vodnu pumpu zozenies na nete do 100€ cize ak bude praca zadarmo tak do 100€, horny strop je neobmedzeny nakolko fantazii niektorych dielni sa medze nekladu, cize kludne od 250 do 500€ (ak to cele nechas na dielnu), interval bol zo zaciatku 90000/5 rokov, potom to zdvihli na 120 alebo az 150000 po modifikacii napinacej kladky, proste vymen pri 120000 a mas pokoj, sadu Continental ale kludne aj INA alebo daco podobne, dnes uz je trh tak degenerovany ze sa len prebaluje a roznych krabiciach mozes najst v podstate to iste
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných