Škoda Fabia RS 1.9 TDI - po výmene spojky naďalej búcha

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rexor
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 14.12.2017 11:44
Zdieľať na Facebook

Škoda Fabia RS 1.9 TDI - po výmene spojky naďalej búcha

Príspevok od používateľa rexor »

Zdravím, mám problém... v servise sa vymenila spojka komplet aj so zotrvačníkom proste komplet LUK. Príčina výmeny bola že keď som zahasil autom veľmi zaklepalo a zatriaslo s autom, proste klasický príznak zotrváku. Po výmene už neklepe pri zhasení ale zabuchoce, aj na voľno beh počuť že niečo búcha ale keď stlačím spojku tak je ticho ide pekne ale keď opäť pustím spojku znova trepoce a trase autom. Viete mi poradiť ? Jedná sa o Fabiu RS 1.9TDI 96kw ASZ.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

asi sa bude treba zamerat na nieco ine, ako spojku... a dvojhmota, ked odchadza, tak ma zvuk ako ked roztocis skrutky a maticky v plechovom vedre...a ked to robi vzdy, tak im to v tom servise ukaz a oni ti pomozu...
rexor
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 14.12.2017 11:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rexor »

Ja som to snimi uz riesil povedali ze to moze robit aj prevodovka ked ze zotrvak je novy a je to presne taky zvuk ako ked zotrvacnik je mrtvy.
1soda
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 08.07.2005 06:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1soda »

Neviem aky mas rocnik ,ale pri fabiach RS bol problem ze odchadzali diferaky v prevodovke ,kod prevodovky HDS mam dojem. Tie starsie s dlhsimi prevodmi FJW nemali problemy s diferakmi. Hlavne ak mala fabia cip a niekto s tym jazdil ostrejsie a malo to tak 150-200tkm,to vedelo odist. Ja som zazil dve taketo prevodovky,niekto ich v zahranici hodil do ibizy cupra tdi 160. A nevydrzalo to tam,druha za zohnala taka ista a tiez klakla v tej ibize. Tam sa to ale prejavilo tahanim do strany a buchnutim pri ubrati a pridani plynu pocas jazdy. Na volnobeh to mozu byt dve veci. Ten novy zotrvak je vadny (mal by tam ist sachs,nie luk),alebo este pri zhasinani motora mas nefunkcny EGR modul. Ak mas elektronicke ,cize facelift fabie 1 RS,staci ze tam niekto montoval alarm a vypinanie motora nahodil na RELE odpajania zapalovania. EGR modul tam totiz sluzi aj ako skapinacia klapka a tam sa meni napatie. Pri vypnuti zapalovania tam otoci polaritu a na par sekund zatvori klapku . Pri alarme dodatocne montovanom,toto uz nedokaze a pri kazdom vypnuti motor zaklepe,lebo nevypne vzduch klapkou,ale postupne vypne palivo a predlohove hriadele v prevodovke potom zaklepu.
bokszos
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 16.04.2012 19:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bokszos »

(Super auta su dizle...a ked sa posere tak tiez...)

Alias Bandaska
Naposledy upravil/-a bokszos v 22.11.2020 14:36, upravené celkom 1 krát.
rexor
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 14.12.2017 11:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rexor »

1soda napísal:Neviem aky mas rocnik ,ale pri fabiach RS bol problem ze odchadzali diferaky v prevodovke ,kod prevodovky HDS mam dojem. Tie starsie s dlhsimi prevodmi FJW nemali problemy s diferakmi. Hlavne ak mala fabia cip a niekto s tym jazdil ostrejsie a malo to tak 150-200tkm,to vedelo odist. Ja som zazil dve taketo prevodovky,niekto ich v zahranici hodil do ibizy cupra tdi 160. A nevydrzalo to tam,druha za zohnala taka ista a tiez klakla v tej ibize. Tam sa to ale prejavilo tahanim do strany a buchnutim pri ubrati a pridani plynu pocas jazdy. Na volnobeh to mozu byt dve veci. Ten novy zotrvak je vadny (mal by tam ist sachs,nie luk),alebo este pri zhasinani motora mas nefunkcny EGR modul. Ak mas elektronicke ,cize facelift fabie 1 RS,staci ze tam niekto montoval alarm a vypinanie motora nahodil na RELE odpajania zapalovania. EGR modul tam totiz sluzi aj ako skapinacia klapka a tam sa meni napatie. Pri vypnuti zapalovania tam otoci polaritu a na par sekund zatvori klapku . Pri alarme dodatocne montovanom,toto uz nedokaze a pri kazdom vypnuti motor zaklepe,lebo nevypne vzduch klapkou,ale postupne vypne palivo a predlohove hriadele v prevodovke potom zaklepu.
Egr mam zaslepene a softwerovo odstranene, prevodovka je FSM rozmyslam ze ci ten novy zotrvak nieje zly kedze robi to take iste zvuky ak pred tym plus teraz sa mi stava ze raz za 20 preradeni ide spojka ak skala ale ked znova preradim ide lahko. Fabia je rok 2003
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Prečo spojka? M ohla to byť dvojhmota, silentbloky na motore, silentbloky na prevodovke...
rexor
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 14.12.2017 11:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rexor »

Menilo sa komplet spojka co je aj dvojhmota
bokszos
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 16.04.2012 19:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bokszos »

skus to vymenit cele medzi dvoma SPZ-etkami a budes mat pokoj :zg282:
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Luk je shit riesil som dvojhmotu u mondea 2.2 tdci ten a drahsie ceny o 40 percent ako 2.0 tdci a novy luk bol na tom tak ako jazdeny original po 250000km.a ceny ako original len par predajcov ako gafa a pod internetovy to mali lacnejsie 30 percent ako original. Ked som servisu povedal ceny originalu zrazu vedeli dat vymenu za 650 ecok spojka komplet a robota.skratka pruziny zotrvacnika u noveho luku su slabe aj u druheho kusa co prisli a material taky ze do 80000km to bude kmitat ako z osmickovane koleso.a tiez tie zotrvacniky vydaaju uz pri dialnicnych jazdach zvuky.luk je pre ludi co jazdia okresky ja som siel do originalu.komlet spojka 1060 euro od fordu po zlave.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných