Škoda Fabia RS 1.9 TDI - po výmene spojky naďalej búcha
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 14.12.2017 11:44 Zdieľať na Facebook
Škoda Fabia RS 1.9 TDI - po výmene spojky naďalej búcha
Zdravím, mám problém... v servise sa vymenila spojka komplet aj so zotrvačníkom proste komplet LUK. Príčina výmeny bola že keď som zahasil autom veľmi zaklepalo a zatriaslo s autom, proste klasický príznak zotrváku. Po výmene už neklepe pri zhasení ale zabuchoce, aj na voľno beh počuť že niečo búcha ale keď stlačím spojku tak je ticho ide pekne ale keď opäť pustím spojku znova trepoce a trase autom. Viete mi poradiť ? Jedná sa o Fabiu RS 1.9TDI 96kw ASZ.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 14.12.2017 11:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 08.07.2005 06:05 Zdieľať na Facebook
Neviem aky mas rocnik ,ale pri fabiach RS bol problem ze odchadzali diferaky v prevodovke ,kod prevodovky HDS mam dojem. Tie starsie s dlhsimi prevodmi FJW nemali problemy s diferakmi. Hlavne ak mala fabia cip a niekto s tym jazdil ostrejsie a malo to tak 150-200tkm,to vedelo odist. Ja som zazil dve taketo prevodovky,niekto ich v zahranici hodil do ibizy cupra tdi 160. A nevydrzalo to tam,druha za zohnala taka ista a tiez klakla v tej ibize. Tam sa to ale prejavilo tahanim do strany a buchnutim pri ubrati a pridani plynu pocas jazdy. Na volnobeh to mozu byt dve veci. Ten novy zotrvak je vadny (mal by tam ist sachs,nie luk),alebo este pri zhasinani motora mas nefunkcny EGR modul. Ak mas elektronicke ,cize facelift fabie 1 RS,staci ze tam niekto montoval alarm a vypinanie motora nahodil na RELE odpajania zapalovania. EGR modul tam totiz sluzi aj ako skapinacia klapka a tam sa meni napatie. Pri vypnuti zapalovania tam otoci polaritu a na par sekund zatvori klapku . Pri alarme dodatocne montovanom,toto uz nedokaze a pri kazdom vypnuti motor zaklepe,lebo nevypne vzduch klapkou,ale postupne vypne palivo a predlohove hriadele v prevodovke potom zaklepu.
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 16.04.2012 19:26 Zdieľať na Facebook
(Super auta su dizle...a ked sa posere tak tiez...)
Alias Bandaska
Alias Bandaska
Naposledy upravil/-a bokszos v 22.11.2020 14:36, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 14.12.2017 11:44 Zdieľať na Facebook
Egr mam zaslepene a softwerovo odstranene, prevodovka je FSM rozmyslam ze ci ten novy zotrvak nieje zly kedze robi to take iste zvuky ak pred tym plus teraz sa mi stava ze raz za 20 preradeni ide spojka ak skala ale ked znova preradim ide lahko. Fabia je rok 20031soda napísal:Neviem aky mas rocnik ,ale pri fabiach RS bol problem ze odchadzali diferaky v prevodovke ,kod prevodovky HDS mam dojem. Tie starsie s dlhsimi prevodmi FJW nemali problemy s diferakmi. Hlavne ak mala fabia cip a niekto s tym jazdil ostrejsie a malo to tak 150-200tkm,to vedelo odist. Ja som zazil dve taketo prevodovky,niekto ich v zahranici hodil do ibizy cupra tdi 160. A nevydrzalo to tam,druha za zohnala taka ista a tiez klakla v tej ibize. Tam sa to ale prejavilo tahanim do strany a buchnutim pri ubrati a pridani plynu pocas jazdy. Na volnobeh to mozu byt dve veci. Ten novy zotrvak je vadny (mal by tam ist sachs,nie luk),alebo este pri zhasinani motora mas nefunkcny EGR modul. Ak mas elektronicke ,cize facelift fabie 1 RS,staci ze tam niekto montoval alarm a vypinanie motora nahodil na RELE odpajania zapalovania. EGR modul tam totiz sluzi aj ako skapinacia klapka a tam sa meni napatie. Pri vypnuti zapalovania tam otoci polaritu a na par sekund zatvori klapku . Pri alarme dodatocne montovanom,toto uz nedokaze a pri kazdom vypnuti motor zaklepe,lebo nevypne vzduch klapkou,ale postupne vypne palivo a predlohove hriadele v prevodovke potom zaklepu.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 14.12.2017 11:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 16.04.2012 19:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Luk je shit riesil som dvojhmotu u mondea 2.2 tdci ten a drahsie ceny o 40 percent ako 2.0 tdci a novy luk bol na tom tak ako jazdeny original po 250000km.a ceny ako original len par predajcov ako gafa a pod internetovy to mali lacnejsie 30 percent ako original. Ked som servisu povedal ceny originalu zrazu vedeli dat vymenu za 650 ecok spojka komplet a robota.skratka pruziny zotrvacnika u noveho luku su slabe aj u druheho kusa co prisli a material taky ze do 80000km to bude kmitat ako z osmickovane koleso.a tiez tie zotrvacniky vydaaju uz pri dialnicnych jazdach zvuky.luk je pre ludi co jazdia okresky ja som siel do originalu.komlet spojka 1060 euro od fordu po zlave.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných