škoda 1203 / TAZ 1500

Diskusia o tom najlepšom zo sveta automobilového priemyslu

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

škoda 1203 / TAZ 1500

Príspevok od používateľa mirgec »

mam taky maličký dotaz neviem presne určiť ktory motor je práve z tychto dvoch . Potreboval by som čo najvyšší výkon dostať z toho motora. Motor je použity do Hasičskej striekačky ( PS 12). Je prerobeny na obsah 2,0 (tvrdi výrobca). No ak mam porovnať našu 2,0 z ostatnymi je dosť velky rozdiel (rozdiel na tie iste hadice cca 2-3 sekundy). čo všetko je menené tak športove výfukové zvody, dvojkomorový karburator , nastaveny predzapal na 5°, viete mi povedať čo sa da ešte urobiť aby bol výkon motora čo najvyšši a aby vydžal cca 1 minutu .. tak su PS- nove nastavované , ked že časy sa pohybuju okolo 15-sekund
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

rajsky plyn mu treba :3906:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirgec »

keby sa to dalo :D :D :D ale taketo upravy su zakázané :D vie niekto o nejakej schopnejšej čo by sa učite využila ? ... skušali sme predzapal dať an 6° ale nechcela nam nejak štartnuť :D
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

chladit sanie, vyhodit vzduchac, odvrtat zotrvak - to ale pojde len rychlejsie do obratok, pridat do benzinu spiritus lol, odpojit pohon prislusenstva, tych par sekund by to mohlo vydrzat, neviem co este, snad sa niekto prida :3906:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirgec »

schladiť sanie neviem či sa nejak podari ... vzduchovy už je vyhodeny , no ten 2komorovy karburator v našom okoli nikto nevie nastaviť dobre :/ ... benzin už lejeme 100-vku (so Shell-ky) :D
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

zaladovat sanie, suchym ladom trebars, potrebujes dostat do valca kyslik, alkohol ho ma viazany chemicky :3035:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mirgec
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.05.2012 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirgec »

no pfuuu neviem neviem ako to tam dostanem :D nevieš o niekom kto vie to prekfektne nastaviť POPRAD okolie ? :D
lubos1236
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos1236 »

kto je upravca ak to nie je tajne :-\ ja mam skusenosti s firmou Nevrela z ceska a este Vincker ale tu som len videl nesutazil som s nou...popravde na slovensku nejako upravcov nepoznam ale k veci mozno je motor namakany ale cerpadlo je slabsie a necerpa tolko vody kolko je treba ...proste ty potrebujes co najvacsi krutak pri nizkych otackach a neviem ci vyhodit vzduchovy filter je az taka vyhoda no daj znacku upravcu som zvedavy :zg282:
konami
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 01.05.2013 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa konami »

ostra vačka a vidlička na karburator aby sa obe komory naraz otvarali
keko535
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 16.07.2006 22:17
Bydlisko: Trebisov
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keko535 »

Nezabudaj na upravu cerpadla a na vylestenie lopatiek...Nie vsetko je o motore :)
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Neexistuje na ten motor nejaká ostrá vačka? S tým sa dá zdvihnúť výkon. A na 100vku benzín nieje tých 5° základný predzápal málo? Len sa pýtam....
lubos1236
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos1236 »

konami ak je to firmou upraveny motor tam uz ostra vacica je ale este ma napadla jedna vec kedze takyto motor je draha zalezitost a su obce kde maju mensi rozpocet proste niekde ti navrtaju dvojliter ale s tym ze ojnice a nejake ine creva nechaju seriove na tvoju zodpovednost a mozno je nejako priskrteny ale mozno sa pletiem :zga28:
konami
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 01.05.2013 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa konami »

no vsak moze ale aj nemusi a s tymi crevami mas lubos pravdu bohvie ako to preskladali.Alebo potom este ma napada Weber :4090:
martino611
Príspevky: 562
Dátum registrácie: 14.11.2007 16:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martino611 »

ak ten dvojliter zaostava na vytlaku za ostatnymi o 2-3s, tak niekto odviedol sakramentsky zlu robotu... u koho toho bolo upravovane?

ak 2-3s zaostavate s casom celeho pokusu tak problem nemusi byt nutne masina. napis nejake casy vytlaku, idealne by bolo keby si sem dal link s videom nejakeho vasho pokus... nemusi byt vzdy problem len v masine - ta je len 50% uspechu

PS: weber mame, ten urobi max 0,5s na vytlaku
hosa
Príspevky: 99
Dátum registrácie: 19.04.2012 12:20
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hosa »

V Poprade by mohol pomôcť pán Kundis,číslo môžem poslať

Návrat na "VETERÁNY a klasické autá"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný