1 043 383
inzerátov
Pridať inzerát

Servisná prehliadka - autorizovaný vs. neautorizovaný servis

   Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid
Odpovedať Nová téma
<1234>
Autor Správa
klm5
Založený: 27 marec 2012
Príspevky: 25
Nabehané: 2 hod 46 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 05:04   
Dakujem Vám veľmi pekne za vaše rady a skúsenosti :), idem teda na istotu do autorizáku.
Citovať
braga
Známa tvár - Feldo (70)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1482
Nabehané: 7 dní 13 hod 26 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 07:30   
vcera navsteva Skoda mojej kamosky ze chce doliat olej doliali caa0.5 litra zbytok flase hodili do kufra cena 33 eur , no dakujem neprosim si
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (186)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3162
Nabehané: 19 dní 16 hod 7 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 07:42   
Myslím,že ak by existovala štatistika o počte predaných nových aut,

Z TOHO počet servisovaných v autorizákoch ,

Z TOHO počet reklamacii počas záruky ,

Z TOHO % kladne vybavených reklamacií,



tak by sa mnohým ľudom otvorili oči, a prestali by vzhliadať ku záruke ako k nejakej posvätnej krave.....
Citovať
YxoYpsilono
Obľúbený člen - Bawo (91)
Založený: 14 august 2008
Príspevky: 2852
Nabehané: 4 dní 1 hod 57 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 08:47   
Nerozumiem tomu.

Zakon je v principe kednoduchy a chrani spotrebitela.
Nikdy som nemal problem s reklamaciou.
Ak noekto reklamaciu neriesil ako mal, jeden doporuceny list to vzdy vyriesil.

A ak by nie, pravnikov je plno a radi si zarobia.

Dolezite je mat vdetku evidenciu komunikacie, popisu problemu, emailm, pisomne a potom ide vsetko hladko.

Netreba sa bat.


Btw teraz som reklamoval milrospinac na hyundai, ma4,5 roka, ziaden problem..
Citovať
herin
Povedomá tvár - Favorito (25)
Založený: 26 jún 2008
Príspevky: 591
Nabehané: 2 dní 5 hod 15 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 08:50   
práve dnes mám auto na prvej garančke v značkovom servise..
rozhodol som sa pre značkový servis aj z dôvodu ceny a celkovo služieb..Mám nový VW Passat a garančka po 30 000 km cena 200 eur..v neznačkovej sieti Pit Stop oil je cena cca 150 eur..tak by som bol asi na hlavu padnutý keby som to tam dal..
Starostlivosť v značkovom naozaj na urovni..spravia mi kávu, odvoz zdarma v rámci mesta kam chcem..dovoz naspäť tiež..
V neznačkovom?nechajte tu auto a chodte na taxík prípadne peši, alebo MHD..
A ďalšia vec, hned som bol informovaný, že treba absolvovať zvolávačku na dva ukony v RJ dverí a v RJ ručnej brzdy..
Žiaden neautorizák sa k podobným nformáciam nedostane, čiže sa môže na aute vyskytnúť chyba ktorá môže znamenať nehodu prípadne niečo horšie.
a neznačkové servisy?nie už mi stačilo so starým autom..ceny už pomaly ako v značkovom..
Naposledy ma to totiž dožralo ked som sa bol pýtať/ešte so starým passatom/ chlapíka v garáži že čo by stala geometria a on že 40 eur :))) v značkovom som zaplatil 41,60 a venovali sa autu 2,5 hodiny a 3x sa boli s ním previezť..
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (614)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19154
Nabehané: 2 mes 11 dní 4 hod
PríspevokZaslal: 14.06.2018 09:03   
laco1871 napísal:
Myslím,že ak by existovala štatistika o počte predaných nových aut,

Z TOHO počet servisovaných v autorizákoch ,

Z TOHO počet reklamacii počas záruky ,

Z TOHO % kladne vybavených reklamacií,



tak by sa mnohým ľudom otvorili oči, a prestali by vzhliadať ku záruke ako k nejakej posvätnej krave.....


Tebe by sa mohli konecne otvotit oci!!!!
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (316)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3379
Nabehané: 12 dní 15 hod 55 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 09:21   
Herin:
ked máš NOVE auto, tak to je asi na KAZDOM tak, že sa doladujú chyby z výroby... , čo mne riešili zvolávačiek, dokonca som videl " tajný" prípis od importéra, aby sa chyby riešili počas servisu, nie aby nedajbože obvolali zákazníkov, "prídite, taký a taký problém.."..., NIE, potichu, potajme, čo človeka akurát naštve...:)

čiže jasne, kým je šerbeľ nový, treba aspon prvých 100 do záručaku, ale ked sú intervaly výmien 30.000 km/ tak pomedzi to do bežného.

ale: už sa mi stalo, že čo nevedel vyriešiť oficiálny servis, vyriešil garážový...
takže mne tie kecy sú akurát tak na smiech...
a kavu si každý vie uvariť sám..:), respektíve stojí 0,3 eura..
Citovať
herin
Povedomá tvár - Favorito (25)
Založený: 26 jún 2008
Príspevky: 591
Nabehané: 2 dní 5 hod 15 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 09:46   
Lubo ja kašlem aj tú kávu , lebo aj tak kávu nepijem, ale je to o tom ako sa postarajú o zákazníka..a naozaj nepotrebujem aby sa na mojom aute niekto niečo učil..
pri prvom passate B6 čo som mal tak chalan v neznačkovom garážovom servise išiel vymontovať filter a ej hľa sa nejako zasekol, lebo to bol common rail a on asi naučený ešte na PDčka, tak nevedel vybrať olejový filter, tak musel dávať nejakú trubku hliníkovú dolu, aby ho vôbec vybral..pri ďalšej už netrebalo ani trubku záhadne demontovať..
takže naozaj nepotrebujem aby si niekto spravil z mojho noveho auta učebnu pomôcku..
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (316)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3379
Nabehané: 12 dní 15 hod 55 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 10:10   
nehádam sa...
mne v of. servise 2 dni / DVA / robili ručnú brzdu...
chodilo ju pozerať možno pol servisu, ale bola tak vymenená, že ked som ju zatiahol, vystúpil z auta, auto sa rozgúľalo same..., za vyše 10.000 SKK , chlap z garaže to opravil za 10 minút a dodnes fachčí.

Nešiel motor do výkonu..., pol motora vymeniť.., všetko zlé..., neoplatí sa opravovať..., diagnostika NIC...
chlap z garáže za 1 deň..., a xxxx podobných prípadov.

je to možno aj tým, že v servise je ich ako hadov, od prijimacieho technika, až po sexuálnu sekretárku pre šéfa..:)),

ale samostatný živnostník sa MUSI uživiť iba tým, čo vie...
Citovať
herin
Povedomá tvár - Favorito (25)
Založený: 26 jún 2008
Príspevky: 591
Nabehané: 2 dní 5 hod 15 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 10:24   
servisov v garážach je ako maku..ale len takých 10% je naozaj, že aj vedia príčinu..
ja som bol raz v Malackách v servise samozrejme garážovom..
akože na diagnostiku, nakoľko mi auto pri silnejšom zošliapnuti plynu išlo do nudzáku..chlapík pol hodinu zisťoval a zisťoval a zisťoval a nakoniec mi zadrel že treba vymeniť turbo..a že môžem v kase zaplatiť za diagnostiku 15 eur..aj ked dokopy nič nezistil..
Mne to nedalo a skontaktoval som sa na Dtecha v BA a ten za 1,5 minuty zistil kde je chyba a turbo to teda nebolo :)
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2013)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18239
Nabehané: 3 mes 7 dní 1 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 14.06.2018 10:49   
Garážové servisy sú velmi závislé aký široký majú záber.Žiaľ platí že berú hlava nehlava všetko,čo samozrejme inak ako zle dopadnúť nemôže,pretože dobrý koniec by to mohlo mať,ak by tam bol ozaj technický guru,čo je trochu úsmevné,učňovky ich akosi neprodukujú.
Malý servis vie byť velmi dobrý,ale je dobré ak má predsa len zúžený "sortiment" a teda čo robí aj ovláda dokonale,a je k tomu patrične vybavený.Potom je to tam radosť chodiť.Ale totálna väčšina sú full plné dvory všehochute,len nechápem prečo ak je dielňa o jednom dvoch zdvihákoch.Už to je maximálne korektné lebo autá stoja,pes neštekne či sa baterka vybije,berie sa z jedného na druhé diely atd atd.Ale ľudia sú divný a správajú sa ako na trhu,idú tam kde stojí najdlhší rad,pritom už to množstvo aut by malo byť výstrahou
Citovať
YxoYpsilono
Obľúbený člen - Bawo (91)
Založený: 14 august 2008
Príspevky: 2852
Nabehané: 4 dní 1 hod 57 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 11:51   
lubos zimovcak napísal:
nehádam sa...
mne v of. servise 2 dni / DVA / robili ručnú brzdu...


ale samostatný živnostník sa MUSI uživiť iba tým, čo vie...


porovnavas dve nesuvisiace veci:

Vec A: pristup k BEZNEMU servisu - tu ma autorizovany servis navrch. Cenovo to nie je predrazenejsie ako nezavisly servis, navyse ma vyskolenych ludi (urcite viac ako garazisti) a pristup k modernej technike, servisnym manualom a pod.

Na bezny servis je teda autorizovany servis vhodnejsi.

Len priklad - skodovka vyzaduje na novych TDI, aby vymena palivoveho filtra prebehla cez odvzdusnenie cez diagnostiku.
Kolko z nezavislych servisov to vie??


Vec B: DIAGNOSTIKA pri poruche.

tu uz je to o nieco, co vyrobca nepopisal v manuale. Kedze hodina prace je draha, skusenosti malo, je velmi pravdepodobne, ze autorizovany servis problem nevyriesi.

Tu ale zvycajne nepomoze ani bezny garaz servis - potrebujes odbornika. Ktory tiez nerobi zadarmo - ale vo finale sa okpati ho navstivit.
(MHlavaty ti zjavne nebude menit gumy - je to plytvanie znalostami..)
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (316)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3379
Nabehané: 12 dní 15 hod 55 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 13:01   
Nerobte modly z autorizovaných servisov
Môže sa chlapec aj 2 hodiny hrať s diagnostikov...
...aj tak prd uvidí.., keď tomu nerozumie.

Všade sú iba ľudia.
Keby sme mali všetci chodiť do fajnovych servisov, tak veľa ľudí skrachuje na nákladoch.

Je sakra rozdiel dať si vymeniť NOVÉ turbo za 600 eur, alebo to isté za 2000..,

Ale ani som nevedel, že sme takí bohatí

A jepppppal by som auto, kde treba diagnostiku pri výmene batérie, či toho filtra..
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (316)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3379
Nabehané: 12 dní 15 hod 55 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 13:06   
mhlavaty napísal:
Garážové servisy sú velmi závislé aký široký majú záber.Žiaľ platí že berú hlava nehlava všetko,čo samozrejme inak ako zle dopadnúť nemôže,pretože dobrý koniec by to mohlo mať,ak by tam bol ozaj technický guru,čo je trochu úsmevné,učňovky ich akosi neprodukujú.
Malý servis vie byť velmi dobrý,ale je dobré ak má predsa len zúžený "sortiment" a teda čo robí aj ovláda dokonale,a je k tomu patrične vybavený.Potom je to tam radosť chodiť.Ale totálna väčšina sú full plné dvory všehochute,len nechápem prečo ak je dielňa o jednom dvoch zdvihákoch.Už to je maximálne korektné lebo autá stoja,pes neštekne či sa baterka vybije,berie sa z jedného na druhé diely atd atd.Ale ľudia sú divný a správajú sa ako na trhu,idú tam kde stojí najdlhší rad,pritom už to množstvo aut by malo byť výstrahou


Dobre hovorís.
Aj môj mechanik si všetko radšej robí sám, lebo nemá nervy na učňov, chce aby bola robota tip top.

A čo sa mi páči najviac, hneď vie povedať, či to vie urobiť, alebo nie.
Citovať
jaster-83
Povedomá tvár - Favorito (33)
Založený: 16 september 2010
Príspevky: 557
Nabehané: 10 dní 0 hod 42 min
PríspevokZaslal: 14.06.2018 13:17   
sme na slovensku a ako aj v inych veciach tu v pripade problemov palti...........treba mat spravnu peciatku, a ak aj bude v serviske ta spravna (autorizak) aj tak sa budu chciet vykrutit a neopravit, nevymenit....lebo.....lebo pred kupou ta budu na rukach nosit, po kupe si uz so svojimi problemami nezaujimavy a otravny,
ako to tu niekto 100x pisal, pocas zaruky treba zivit predrazeny autorizak, treba obvolat viac na okoli a cena sa moze lisit vyrazne aj v desiatkach eur preto sa oplati cestovat aj dalej, po zaruke to uz je jedno, 0.9 turbo benzin + LPG........uf, neviem v akom rezime to auto pracuje ale aj s fabrickou zastavbou by som sa bal o zivotnost toho motoru, urcite by som nespekuloval a isiel koli pokoju v dusi do autorizaku aj ked predrazeneho
_________________
1U5 AVU
6U1 AMH
6Y5 ASY
N15 GA14DE
3B6 AVF
Citovať
Odpovedať Nová téma
<1234>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid