Servis Jeep

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jeep

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mravec1987
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 03.10.2008 19:03
Zdieľať na Facebook

Servis Jeep

Príspevok od používateľa mravec1987 »

Zdravím páni
Zháňam skúseného mechanika na Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD r.v. 2006. Človeka, ktorý sa týmto autám rozumie, vie nájsť chybu, príčinu jej vzniku a nielen skúša a mení jeden diel za druhým. Som z východného slovenska. Za každé info vopred veľmi pekne ďakujem
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Napis co by si potreboval.Motor je MB teda problem nie je s diagnostikou.
mravec1987
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 03.10.2008 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mravec1987 »

Auto som práve kúpil a bol by som rád ak by ho skontroloval človek, ktorý sa týmto autám rozumie. Myslím si, že motor a prevodovka sú v poriadku keďže motor štartuje na brnk, má krásny tichý chod a prevodovka radí bezchybne. Skôr by ma zaujímala kontrola 4x4, kardana, diferenciálu atd. 4kolku som nikdy nemal takže sa v tom veľmi nevyznám. V podstate mi ide servisnú prehliadku, výmenu olejov a celkovú kontrolu vozidla.
sajmon-36
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 28.04.2017 09:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sajmon-36 »

Ved normalne do servisu nie? Tam ti vedia podla mna aj rychlejsie zohnat nejake nahradne diely ak by bolo treba
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

posli vin do spravy, mozno uz ma nejaku historiu. Inak robit kontrolu az po kupe je najlepsie :4012:
mravec1987
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 03.10.2008 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mravec1987 »

VIN som zaslal do správy. A čo sa týka vašej poznámky, že auto chcem skontrolovať až po kúpe. Nekupoval som prvé auto. Prehliadol som ho celé každú špáru od vrchu až dole, búrané určite nebolo, žiaden únik oleja, výborný štart za studena aj za tepla, prevodovka to isté, všetko funkčné, servisná kniha do 185000km(momentálne má 225000), všetky návody atď.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

skontroloval pred kupou...

kompresne tlaky na motore zmerane ? pritomnost CO2 v nadobke s chladiacou kvapalinou ? vyrovnavacie davky vstrekovacov, a ze ich tam je viac nez na fabii 1.4tdi ? zanesenie dpfka, aspon nejaka historia regeneracii ? tlaky v prevodovke pri preradovani ? priebeh tlakov turboduchadla za jazdy ? olej v prevodovke cierny lebo ho nikdy nikdy nemenil ? na vymenu olejov v diferencialoch sa vseobecne serie a potom sa cudujeme ze sa kazi stvorkolka ze ano. Rozvodovka ma tiez tusim samostatnu napln.

A este by som mohol pokracovat asi hodinu, nechcem byt mudry ale skontroloval si prd a nie auto pred kupou...

Dieslova automaticka stvorkolka sa nekontroluje tak ako si to urobil... to je prdlajz a nie kontrola.


Mimochodom, jedina spravna volba tohoto vehykla je 4.7 benzin a preklopit na LPG, jazdi to VYRAZNE LACNEJSIE nez dieslova verzia. Diesel pod 10 litrov nedostanes, skor tak 13-16, zato s LPG nie je mozne jazdit za 25-32 litrov co by bol ekvivalent na peniaze. Teda vlastne je, ale to uz bude vela mrtvych. A spolahlivost a servisovatelnost je niekde uplne inde nez 3.0crd.

Nech sluzi a robi vela radosti mimo cestu, drzime palce.
mravec1987
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 03.10.2008 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mravec1987 »

Pozdravujem pán @mp3turbo
Videl som tu na fóre veľa vašich príspevkov a je nepopierateľné, že ste znalec čo preukazuje aj tento váš komentár.
Máte pravdu "kontrola" vozidla prebehla na laickej úrovni kupujúceho(užívateľa) a nie mechanika. Nemám nikoho kto by vedel, mal čas, vedomosti, vybavenie a priestor niekde v hornej dolnej skontrolovať veci, ktoré ste popísali nižšie. Ďalej....taktiež som zástancom ba+lpg ale akokoľvek som hľadal nenašiel som nič čo by sa mi v tej cenovej hladine páčilo. Po ďalšie...Nie je to moje vysnívané auto ani srdcovka na 10 rokov užívania. Jednoducho som si chcel vyskúšať nejakú 4x4ku a zároveň dopriať manželke s dcérou vyšší posed a pocit bezpečia pri jazde. Po roku pravdepodobne auto predám a vyskúšam opäť niečo nové. Na svoju "obhajobu" by som ešte uviedol, že pri porovnaní cien u nás aj v zahraničí som auto kúpil za celkom slušnú cenu keď zoberiem do úvahy rv/km/výbava/cena. Samozrejme pokiaľ sa v ňom neskrýva vysoká nečakaná investícia. Koniec koncov auto som už kúpil, teraz je už zbytočné lamentovať ako prebehla kontrola. Potrebujem človeka, ktorý mi skontroluje všetky veci, ktoré ste spomínali. Mate nejaký servis, môžem prísť za vami???
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

jooooj veduci kdeze som ja pan - pani su na hrade a v parlamente...

Ja som zo zapadnej strany krajiny a navyse ani autoservis nemam, takze bohuzial v tomto smere sklamem. A dofrasa ani neviem poradit nikoho konkretneho na vychode na Jeepy - mam tam vela kamoššov dokonca aj zenu odtial, ale Jeepy nerobi nikto z nich.

Existovalo forum 4x4club.sk, ale domena nie je zaplatena ci tak nejak, to tam skapalo. Len na dialku som vedel o jednom chlapciskovi z vychodu co mal tri alebo styri Jeepy osobne a servisoval ich, ale nemam ani ponatie z ktoreho mesta a ani na nickname si neviem spomenut ze by sme ho skusili googlom vyhmatat.

Ked si masinu chces nechat len rok/dva, tak je to uplne ina kava. Vymenit oleje vsade kde som napisal, ked kardan necinka pri rozbehu, zatazi alebo preradovani R <-> D tak by som nic neriesil lebo ked to nejaki chlapci zacnu rozoberat tak to zvykne dopadnut vselijako. Ked sa od auta caka 80.000 - 130.000km najazd pocas vlastnictva je to ine ako ked chces 10-25.000km.

Bezna prehliadka na zdvihaku u hocikoho, ako su na tom podvozkove diely. Zvyknu tiect serva, kvapalina tam ide myslim ATF+4 ale pozor, overit, ak ti slzi tak servo neriesit lebo poznam vela ludi ktorym pred 6-7 rokmi povedali v servise ze servo je vybavene a dodnes nedoliali ani dva litre kvapaliny co stoji 18 eur dohromady zato vsak nemuseli vymenit serva za 800 eur.

Brzdy / riadenie musia byt v poriadku, nikto z nas nepotrebuje zvalcovat ozrana na prechode alebo sedem metrov pred nim. Taketo veci su automaticky.

A potom ostatne podla priznakov, co bude treba. Nejde klima ? Teraz nevadi, Jeep sa vynikajuco odhmlieva aj bez klimakompresoru, uvidime o polroka na jar ci treba klimu (keby sa s autom napriklad nejazdilo lebo zene bude velke atd).

Ako pisem, drzim palec nech silno poslucha a nech robi radosti - a ked uz je to Cherokee, nech aj mimo cestu semtam.
Lebo takyto stroj kupovat na prejazd cez obrubniky pri Tescu, to je zbytocne. Len pozor na zakrivenie zeme :)


[img]https://i.ytimg.com/vi/SgvqpqxHGcQ/maxresdefault.jpg[/img]


Poznamka : vcelku slusny cirkus na Slovensku je aj zohnat chlapa / firmu co ma diagnostiku na toto. Neviem presne, mam dojem ze tu sa pouzivaju DRB III systemy. Napriek tomu ze je to "americke" auto, pouzitim diesla doslo k zapracovaniu riadiacich jednotiek a z nich vyplyvajucich protokolov kde obycajna primitivna "nespecificka" OBD-II jednoducho nestaci.
mravec1987
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 03.10.2008 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mravec1987 »

Brzdy sú komplet nové nemec ich robil pred cca rokom a od vtedy sa spravilo pár km. Riadenie tiež bez problémov. Výmenu oleja a filtrov beriem ako samozrejmosť ale ako som spomínal už začiatku ide mi hlavne o ten pohon 4x4 v mojom prípade quadro-drive II(neviem či som to napísal správne) a veci s ním spojené. Nechcem aby sa na mojom aute niekto učil. Hľadám človeka, ktorý vie ČO má skontrolovať, AKO to má skontrolovať a následne určiť príčinu vzniknutej chyby a jej čo najjednoduchšie a podľa možnosti aj najlacnejšie odstránenie. Zažil som mnoho prípadov kde aj pri banálnej chybe chlapci úplne zbytočne vymenili polovicu auta a nakoniec bol problém niekde úplne inde a toho som sa chcel vyvarovať. Pokiaľ však nikto nepozná odborníka tak to budem musieť risknúť. Ďakujem za váš čas a postrehy.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Mp3 turbo tvoje rady tu na fore su Ok ale tento jeep si velmi nevidel :d :D Inak by si nehovoril,ze 4,7 s lpg bol naj do toho jeepu WKII . Najlepsie motory tam boli 5,7 hemi alebo 6,1srt :300f: A forum 4x4club nefunguje lebo sa upgraduje co mam informacie lebo bolo vraj tiez napadnute heckermi tak sa trochu prekopava lol . No a najlepsi servis na jeepky tu v nasom bananistane robi Palo od Ziliny ked pamatam z Kotrcinej lucky ci ako sa vola ten zapadakov ale tento clovek je pedant na jeepky a macher a tu je kontakt na neho . www.jeepparts.sk
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja neviem o Džípoch vela to je pravda, iba som k nemu cuchol lebo kolega ma 3.7cku preklopenu na LPG a akurat robil podpaleny ventil a hlavu (klasika pre tu motorizaciu a LPG).

Ako WK2 sa oznacuju roky vyroby od 2010 alebo 2011 hore, autor tejto temy ma 2006ku takze WK bez dvojky. Ano, bol tam aj Hemi, ano snivame o nom aj v 300c aj v inych vozidlach a ano, stale si myslim ze 4.7 byva najprijatelnejsia na spotrebu [!! o tom som vravel !!] a konverziu na LPG [!zivotnost!].

Prosim vyved ma z omylu : konstrukcne 4.7cka vydrzi dlhsie prerobena na LPG nez Hemi (a to predovsetkym kvoli olejom pouzivanym v Hemi v dosledku MDS mechanizmu odpajania valcov - aky olej je predpisany do Hemi teda hlavne viskozita ? Hned dalsia otazka bude preco je taky olej uplne mimo pre LPG zastavby ?)

Ano, viem ze ludia jazdia Hemi na LPG. Bud tam das olej co snad vydrzi LPG (a nevydrzi MDS) alebo naopak. Ten motor generuje obrovske kvanta tepla a predpisane oleje 5w-20 alebo 0w-20 (ach ano, uz som si odpovedal na sutaznu otazku) su absolutne nevhodne pre LPG pouzitia kde dochadza este k dalsiemu narastu teploty pri spalovani.


Navyse do WKII sa motor 4.7 nemontoval vobec. WKII by malo zacinat v roku 2010/2011 a pan ma starsi model.

Takze ako ?
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Mas pravdu s tym wk 2 som sa pomylil ale myslel som na starsi typ. A 4,7 bola taka uzrata a zivotnost na lpg tiez nic moc-par znamych to v okoli malo a ked presli na 5,7 tak spotreba podobna dokonca este mensia ked pamatam a ked sa nedal ten americky,,riedsi olej amatersky povedane s nevhodnou viskozitou pre nase pomeri hoci americanom vyhovuje v ich pasmach ,, tak akurat sa nevypinali valce mds na to bolo citlive ale na lpg to fungoval aj s origo moparom olejom a nepamatam,zeby sa tie motory prehrievali pri normalnej jazde-to by si kamosi davali menit hlinikove chladice a nebolo to nutne . Ono na kazdy 8valec ked budes ,,nakladat,, tak sa prehrieva a je jedno ci s lpg alebo nepriamy vstrek . Par osemvalcov som mal a aj robil hlavy ,ze ide to do prdele tak ci tak ked sa mu dava cocka lol A to som olej menil pravidelne po 10000 km . Na jeepkach mna akurat stvalo to,ze aj dobry osemvalcovy motor bol zbytocne zabity pomalym automatom kdezto stare automaty v mercedesoch alebo bmw alebo audi boli rychlejsie hoci tiez nie ziadna raketa ale aj tak rychlejsie hoci u audi este aj kazive lol
Napísať odpoveď

Návrat na "Jeep Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní