759 869
inzerátov
Pridať inzerát

Seat Leon - chyba P0472

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Seat fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
phobie
Založený: 14 január 2020
Príspevky: 2
Nabehané: 16 min
Predmet: Seat Leon - chyba P0472 PríspevokZaslal: 14.01.2020 19:57   
Ahojte,

mam Seat Leon 2009, BMM, 170k km, DSG. Zasvietila oranzova kontrolka motora, diagnostika hlasi P0472, ziadnu dalsiu.

Poradte mi prosim ci skusit vymenit senzor G450 v domacich podmienkach, alebo to moze byt nieco dalsie co viem lahko diagnostikovat?

Vopred dakujem.
Citovať
mastik29
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (118)
Založený: 07 apríl 2010
Príspevky: 2504
Nabehané: 15 dní 19 hod 34 min
PríspevokZaslal: 14.01.2020 23:25   
Vymen.
Nastav novy ofset.
A ked bude problem, tak zmeraj ako na snimaci, tak aj na svorkovnici T14b, potom mozno aj na ECU motora referencne U, kostru a aj signal... Potom mozno sa bude zhanat novy, original snimac...
Akurat neviem, co znamena to "co viem lahko diagnostikovat?"
Diagnostika hlasi chybu... Zas ta obohrana pesnicka a ze nic viac.
Diagnostika totiz da aj dalsie informacie.
Citovať
phobie
Založený: 14 január 2020
Príspevky: 2
Nabehané: 16 min
PríspevokZaslal: 15.01.2020 09:50   
Parada, dakujem.

Lahkou diagnostikou som myslel diagnostiku v domacich podmienkach.

Nemam napr. vag-com/vcds ale viem citat data z CAN inak. Mam multimeter tak viem zmerat napatie, ale nemam osciloskop aby som videl signal.

Pozrel som si zoznam aktivnych chyb, bola tam len tato.

Urcite viem precitat z CAN aj kopu dalsich informacii ktore by mi pomohli, len neviem ktore to su, ak ma vies prosim ta nasmerovat, pomoze mi to. Ak nie nevadi, pomohlo mi aj toto.

Dakujem.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2446)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20768
Nabehané: 4 mes 1 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 15.01.2020 10:38   
Toto nie je pre riešenie multimetrom.V prvom rade treba odpovedať na základnú otázku,čo je za nízkym tlakom na diferenčnom čidle.Je to chyba merania alebo meranie je správne a nízky je tlak.Už pohlad do hodnôt by dal obraz čo je reálne.Posúdenie základnej hodnoty (motor nebeží),pracovný ofset,tlak na volnobehu a v priereze bodov zvýšených otáčok dajú celkom dobrý obraz o reakcii signálu na tlak.
Správna hodnota je závislá na tesnosti,nezávadnosti hadicového pripojenia,nesmie byť prasklý filter,musia byť plne priechodné aj cesty za filtrom.Za pomoci diagnostiky a ručneho tlakomeru (podtlak/tlak) sa dá dokonca úplne presne vyhodnotiť údaj senzoru.
Napäťový výstup čidla by išiel konvertovať na tlak pre potreby posúdenia,ale tu je nutné vedieť,čo vidí samotná RJ ,to je jediné dôležité
Citovať
jaroslavelektro
Nová tvár - Trabanto (13)
Založený: 23 máj 2019
Príspevky: 31
Nabehané: 10 hod 9 min
PríspevokZaslal: 16.01.2020 20:50   
Nemam napr. vag-com/vcds ale viem citat data z CAN inak.

dobrý deň , toto ma zaujíma ako inak .....

nejaký mikrocontroler arduino alebo niejek ESP8266 alebo ?

jeden spôsob poznám picoscope (forma pozorovateľa ) na na to prevodník ale aj tak ten prevodník nepovie nič o meraných hodnotách tie sa totiž do siete can bus adresujú multiplexom až po výzve od diagnostického prístroja

skúste napísať ako to teda robíte
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Seat fórum