Seat Leon 2,0TDi FR
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 23.11.2016 22:52 Zdieľať na Facebook
Seat Leon 2,0TDi FR
Zdravím!
Chcem sa spýtať na tento typ vozidla. Jedná sa o FR 2,0TDi FR 125kw/170PS bez DPF ročník 2007. Pri čom sa treba vyvarovať pri kúpe tohoto vozidla aké su bežné problémy a ceny v servisoch.
Chcem sa spýtať na tento typ vozidla. Jedná sa o FR 2,0TDi FR 125kw/170PS bez DPF ročník 2007. Pri čom sa treba vyvarovať pri kúpe tohoto vozidla aké su bežné problémy a ceny v servisoch.
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Až sa oprava dokončí asi vznikne téma o Leone síce iba 110 kW variante a o pôsobení výkonu na obyčajnú prevodovku a o tom,aké peniaze sa dajú utopiť v opravách ak sa nezachytí problém na úplnom,ale úplnom začiatku a kde to skončí.Naštastie je to stále jednoduchá 8 ventilová varianta naproti opytovanej 125kW variante ktorá má 16V a pokiaľ by to bol BMN tak má aj časticový filter.Čo určite "poteší". Ak si niekto podobné auto kúpi,tak mu bude aj nakladať,brutalite záťahu je problém odolať.Ak niekto začne tlačiť na 350 Nm prakticky neustále,chce to aby pochopil že bude častejšie riešiť to a ono a za to a ono sa platí.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
mhlavaty napísal:brutalite záťahu je problém odolať.Ak niekto začne tlačiť na 350 Nm
Ospravedlnujem sa, ale nedalo mi nezasmiat sa. To mi ale je brutalita, kachlovych 350Nm, to nic ine nerobi, len pri kazdom preradeni kopne ako splaseny kon.
Kazdy mame ine naroky a iny pohlad na brutalitu, no mne sa uz zda mojich benzinovych 700Nm take normalne a 350 by som povazoval za take priblizovadielko...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 05.12.2008 10:21 Zdieľať na Facebook
Teda vacsiu sprostost si uz ani povedat nemohol. Skus porozmyslat preco.YxoYpsilono napísal:ale tych 350 Nm tam budes mat, ci tlacis, alebo netlacis.. Stavi, ked pojdes po dialnici120kmh a uz mas 350 Nm..
---------------------------------------------------
Tiez sa ti ospravedlnujem, ale toto je fakt ubohe. To mas taku potrebu sa chvastat, s cim jazdis ? Myslis, ze z teba padneme vsetci na zadok ? Snad sa ti ulavilo.leonNL napísal:Ospravedlnujem sa, ale nedalo mi nezasmiat sa. To mi ale je brutalita, kachlovych 350Nm, to nic ine nerobi, len pri kazdom preradeni kopne ako splaseny kon.
Kazdy mame ine naroky a iny pohlad na brutalitu, no mne sa uz zda mojich benzinovych 700Nm take normalne a 350 by som povazoval za take priblizovadielko...
Naposledy upravil/-a mravecm1 v 25.11.2016 07:42, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V niektorých diagnostikách si môžete odčítať aktuálne Nm ktoré sú práve v daný okamžik odoberané.Ale treba nad nimi uvažovať ako o výsledku matematickej rovnice a teda jej presnosť je závislá od presnosti vstupných hodnôt do vzorca.Točivý moment môže byť pri 120 km rôzne veľký,záleží od zaťaženia,vetra,valivých odporov,hmotnosti,dokonca ešte aj svietenie je možné vyjadriť číselkom.To zistíte diagnostikou už na voľnobehu vyp/zap spotrebičov a zároveň si môžete pozrieť aký vplyv je na dávku paliva.Iná hodnota studený,iná teplý atd atd a práve cez dávku sa deje regulácia toho čomu sa hovorí limiter,tj hodnota ktorú RJ jednoducho nikdy neprekročí a stále ju počíta.Preto má aj prevodovka svoj limiter a preto existujú rôzne obmedzenia v náraste - charakteristike prudkosti nábehu.
Mne je jasné že 700Nm je iná kategória,ale aj prítomnosť (možnosť) tak obrovského momentu neznamená nič iné,než to,že v prípade maximálneho zaťaženia to motor zo seba vymačká.To nie je sila !!!! tá je v kW (Ps). V tomto mnoho ľudí nemá jasno.
Nm je len a len schopnosť dané kW odobrať v danom spektre otáčok.
Ludia to najskôr pochopia cez správanie elektromotora,ten má max.toč.moment keď ho úplne ubrzdíte prakticky do zastavenia.
Spalovací motor má krivku pre výkon aj pre točivý moment.
Preto špičkový motorček motorček 50 ccm rozbehne motorečku na 250 km/h ale musí odobrať výkon v rozsahu použiteľného krútiaku ktorý je použitelný v 500 ot rozsahu a inak nepoužiteľný
Inak...ak pôjdete po rovine z ideálnymi 2000 ot u diesla kedy je v maxime toč.momentu (možného) a príde kopec,tak na ten kopec vybehnete bez poklesu otáčok.Bude narastať točivý moment (odber) až do svojej max hodnoty (resp limitera) Ak to isté urobíte z rovnako výkonným autom z menším toč.momentom,tak budú otáčky padať a vy budete nútený podradiť.
Ale skúste to urobiť v inom spektre točivého momentu kedˇ má hodnotu malú.Plachtíte ustálenou rýchlosťou ešte v pohode,ale šlapnete na plyn a nič sa nedeje.
A odtiaľto máte už len krôčik pochopiť prečo je najnižšia špec.hodnota spotreby paliva v priesečníku najv.výkonu a toč.momentu.
A možno sa dostanete aj k pochopeniu v čom je čaro TDi a čo na tom blázni vidia
Mne je jasné že 700Nm je iná kategória,ale aj prítomnosť (možnosť) tak obrovského momentu neznamená nič iné,než to,že v prípade maximálneho zaťaženia to motor zo seba vymačká.To nie je sila !!!! tá je v kW (Ps). V tomto mnoho ľudí nemá jasno.
Nm je len a len schopnosť dané kW odobrať v danom spektre otáčok.
Ludia to najskôr pochopia cez správanie elektromotora,ten má max.toč.moment keď ho úplne ubrzdíte prakticky do zastavenia.
Spalovací motor má krivku pre výkon aj pre točivý moment.
Preto špičkový motorček motorček 50 ccm rozbehne motorečku na 250 km/h ale musí odobrať výkon v rozsahu použiteľného krútiaku ktorý je použitelný v 500 ot rozsahu a inak nepoužiteľný
Inak...ak pôjdete po rovine z ideálnymi 2000 ot u diesla kedy je v maxime toč.momentu (možného) a príde kopec,tak na ten kopec vybehnete bez poklesu otáčok.Bude narastať točivý moment (odber) až do svojej max hodnoty (resp limitera) Ak to isté urobíte z rovnako výkonným autom z menším toč.momentom,tak budú otáčky padať a vy budete nútený podradiť.
Ale skúste to urobiť v inom spektre točivého momentu kedˇ má hodnotu malú.Plachtíte ustálenou rýchlosťou ešte v pohode,ale šlapnete na plyn a nič sa nedeje.
A odtiaľto máte už len krôčik pochopiť prečo je najnižšia špec.hodnota spotreby paliva v priesečníku najv.výkonu a toč.momentu.
A možno sa dostanete aj k pochopeniu v čom je čaro TDi a čo na tom blázni vidia
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Naposledy upravil/-a leonNL v 25.11.2016 10:30, upravené celkom 1 krát.
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To by bolo velmi jednoduché to vidieť takto.Veci vzájomne súvisia a my sme vypichli jedno slovo z jednej vety.Toho o čom nepadlo ani slovo je viac než sa napísalo
Dá sa očakávať že ti niekto napíše - načo sú "kone" bez bez točivého momentu a sme na počiatku toho,že nechápeme spojitosť dvoch vecí.
jedinou vetou to bolo kdesi vyjadrené celkom výstižne - výkon je schopnosť vykonávať prácu.A točivý moment je schopnosť ten výkon udržať
Ibaže auto je obyčajne kompromisná vec kde sa hladá priesečním medzi váhou,priestorom,užitnými schopnosťami,výkonom,spotrebou,estetikou až na záver završené tradíciami a filozofiou značky,a tak je u každého jedinca jeho osobnostná výbava čo preferuje.Niekto by dal čokoľvek za tých 700Ps,ja napr ani klobúk ho..a.Lebo v rade potrebných a nutných a možných parametrov nepatrí medzi najdôležitejšie.Ja ho hravo vymením za potrebný,a uprednostním iné kritériá.Ibaže ja mám v zadku len jednu dierku,a tak úmerne tomu vyberám aj auto.Ja mám dôležitejšie kritérium, volá sa potreba.Čo nepotrebujem,to doprajem tým čo to potrebujú
Dá sa očakávať že ti niekto napíše - načo sú "kone" bez bez točivého momentu a sme na počiatku toho,že nechápeme spojitosť dvoch vecí.
jedinou vetou to bolo kdesi vyjadrené celkom výstižne - výkon je schopnosť vykonávať prácu.A točivý moment je schopnosť ten výkon udržať
Ibaže auto je obyčajne kompromisná vec kde sa hladá priesečním medzi váhou,priestorom,užitnými schopnosťami,výkonom,spotrebou,estetikou až na záver završené tradíciami a filozofiou značky,a tak je u každého jedinca jeho osobnostná výbava čo preferuje.Niekto by dal čokoľvek za tých 700Ps,ja napr ani klobúk ho..a.Lebo v rade potrebných a nutných a možných parametrov nepatrí medzi najdôležitejšie.Ja ho hravo vymením za potrebný,a uprednostním iné kritériá.Ibaže ja mám v zadku len jednu dierku,a tak úmerne tomu vyberám aj auto.Ja mám dôležitejšie kritérium, volá sa potreba.Čo nepotrebujem,to doprajem tým čo to potrebujú
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Nm bez otacok som naznacil v prispevku vyssie , nedostanes sa od nikadial nikam, v kW je obsiahnute uplne vsetko potrebne pre pohyb z A - B, alebo mechanicku pracu co to cudo dokaze nech uz zere elektriku, cukriky, alebo nejakych mrtvych dinosaurov, ked sa k tomu priradia otacky, Nm dopocitam z trojclenky !!!!!!! ved to je ked ne zakladna, tak urcite stredna skola !!!!! potom ze zvysit plat ucitelom ved s prepacenim polo.debi.lov pustaju volne zo skol do sveta...a to mame 50% VS
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní