Seat ibiza - zadna naprava (nerovnomerne opotrebovane pneu)

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Danzas83
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 14.04.2008 11:35
Zdieľať na Facebook

Seat ibiza - zadna naprava (nerovnomerne opotrebovane pneu)

Príspevok od používateľa Danzas83 »

Dobry den,

manzelka pouziva na presun do/z prace seat ibiza 2003 1,4 74kW. V poslednych dnoch som spozoroval, ze vnutorna strana zadnych pneumatik je ocividne viac opotrebovana ako vonkajsia. Pneumatiky kupovane nove, ma ich druhu zimu. Siel som za mechanikom, skontroloval zadnu napravu a povedal mi, ze nic neobvykle nenasiel ( naprava, capy, atd ), ze to najskor vyzera na krivu napravnicu ( dovod skrivenia ze mohol byt naraz do nejakeho kanala, prekazky, ...). Tento problem som spomenul aj inemu mechanikovi, ten na auto pozrel a povedal, ze problem je vo vybitych zadnych tlmicoch, ze ich treba vymenit a bude to v poriadku.

Viem, ze je tazke takto cez forum diagnostikovat problem, chcem Vas len poprosit o Vas nazor, co by mohol byt problem, pretoze mne osobne sa tie zadne vybite tlmice nezdaju ako dovod nerovnomerneho zjazdenia pneumatik, skor ta napravnica (nechcem zbytocne vyhadzovat peniaze za tlmice ak problem je niekde inde)...ale som len laik, mozno je to uplne nieco ine. Podla Vas co to moze byt? Ak je to ta napravnica, viete mi odporucit, kde v okoli PO, KE viem zohnat pouzitu, alebo mam rovno zhanat novu?

Dakujem
PROCHY603
Príspevky: 3801
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

Kup zadne tlmice a vsetky veci okolo toho,dorazy, atd,atd.

A bude to O.K. :41c2:

Preco ludia nerozmyslaju logicky!!!!

Kupis pouzitu napravu a problem ostane!!! Co potom?? Kupis nove tlmice a bude to O.K.
Danzas83
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 14.04.2008 11:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Danzas83 »