Seat Ibiza 6L - bubnove brzdy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
Seat Ibiza 6L - bubnove brzdy
Zdravim,rozmýšlam či dať vymeniť zadne bubnové brzdy,aktuálne maju 180 000 km.tak ma napadlo či ich dať preventívne vymeniť keď budu mať 200 000km.nebude to príliš skoro?Auto Seat Ibiza 6L 1.4 16V 55KW
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
daj dole bubon a uvidis ako to pod nim vyzera a je aj specifikacia co udava opotrebenie 1.max priemer brzdoveho bubna, 2.min. hrubku brzdovych celusti, staci pozriet, pomerat a vies ako si na tom, bubny na takom aute mozu kludne vydrzat cez 250 000km
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ja by som povedal,že v bubne bude drážka od čeľuste,teda na okraji bubna z vnutornej strany bude ostrap pre ktorý sa ten bubon NEBUDE DAŤ odobrať dole....
Len strhnuť nasilu...poškodia sa len koliky ktoré držia brzd.čeĺuste v pohotovostnej polohe
vymena bubnov a čeĺustí a tých zaisťovacích kolíkov s pružinkami a podložkami
su "halierové" položky....
Len strhnuť nasilu...poškodia sa len koliky ktoré držia brzd.čeĺuste v pohotovostnej polohe
vymena bubnov a čeĺustí a tých zaisťovacích kolíkov s pružinkami a podložkami
su "halierové" položky....
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
karool a ty na tvojom hnujdaj accent myslíš že jazdíš na lepšom fúriku ?
Aj keď si myslím, že kvalita fúrika nie je až taká rozhodujúca, takže nemá význam sa do nikoho opierať že na čom jazdí.
Každý jazdí na tom čo mu vyhovuje a koľko je ochotný a schopný za to zaplatiť. To nie je charakterová vada.
Aj keď si myslím, že kvalita fúrika nie je až taká rozhodujúca, takže nemá význam sa do nikoho opierať že na čom jazdí.
Každý jazdí na tom čo mu vyhovuje a koľko je ochotný a schopný za to zaplatiť. To nie je charakterová vada.
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
ja somsa uz davno rozhodolze auto vzdy ktore budem vlastnit budem udržiavať a servosvať dokým na nom ja ako majitel nenabeham 500 000 km aj keby som mal byť ako je tomu teraz uz terti mahjitel.Od vyroby auta rok 2004 ten moj seat mal dokým som ho kupil v roku 2011 nabehane nieco okolo 140-150 000 km odhadom lebo v roku 2010 bolo na seka.sk v udajoch kilometrovy stav cca 120 000 km náísledne medzera do roku 2011 a nasledne adminisrativna kontrola ktorou som presiel uz malo auto 83 000 km zaznamenane takze rok tam bola medzera co sa mohlo kludne nabehat okolo + 20 000 km takze ked som ho kupoval a malo 83 000 na tachomežtri tak v reali malo okolo tych 140 000 km urcite.Okej.V sucasnosti je na tachometri 381 000 km takzee 140 000 km + tych zhruba 300 000 km je ze ma auto uz teraz realne nieco okolo 440 000 km ale na tachometri 381 000.no a ja chcem urobiť to že od 83 000 km chcemk na nom ako treti majitel auta nabehat 500 000 len ja sam takze ked to auto pojde do srotu bude mat okolo 640 000 km.Chudak seat:D
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných