Saab 9-5 2.3 T alebo 2,3t na LPG ? ano ?nie ?

Diskusia ohľadne vozidiel značky Saab

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

maro77799
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 02.08.2010 02:06
Zdieľať na Facebook

Saab 9-5 2.3 T alebo 2,3t na LPG ? ano ?nie ?

Príspevok od používateľa maro77799 »

Saab 9-5 2.3 T alebo 2,3t na LPG ?
Spotreba auta?
Klesne spolahlivost auta po kvalitnej prerabke na LPG ?

Za odpoved dakujem :)
dro
Príspevky: 98
Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41
Zdieľať na Facebook

saab 9-5

Príspevok od používateľa dro »

Mam 9-5 2.3t AERO r.v. 2003 s LPG Prins. Auto som uz tak kupil a LPG tam nebolo nejako dobre naladene, tak pred 2mesiacmi som zacal hladat, ze kto by to vedel zostelovat. Auto na benzin tahalo super, ale na plyn tam bolo citelne, ze malo dost ubrate na vykone. Tak som bol u technika v Brne, ktory sa Prinsu venuje uz dlho a robil ho v Anglicku. Hned ako pozrel do motora, povedal, ze emulator je tam stari, ze radsej ho vymenit a chyba tam snimac pre turbo motory. Ze to niekto tak namontoval, aby to bolo lacnejsie. Tak po celodennej robote a zaplateni 300Euro sme to sli prevetrat. On sedel na spolujazdcovej sedacke, NB mal napojeny nadiagnostiku auta a este mal zvlast prepojenu diagnostku na plyn. 50% jazda po brne a potom po obchvate, kde som tomu mal stupit co to da, aby to mohol zostelovat. Mozem len povedat, ze klobuk dole :2f93: , pretoze chalan sa vyzna a teraz nezistis rozdiel medzi tym, ked ide na benzin alebo na LPG. Ak si zo zapadneho Slovenska Saaba predavam, kedze potrebujem nieco vacsieho (C-MAx alebo Sharan). Ak by si to chcel len vyskusat, mozes sa ozvat a kludne odskusat.
maro77799
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 02.08.2010 02:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maro77799 »

servus
Pozeram si obcas inazeraty. Tak ten tvoj je urcite ten modry 2,3 T , nie t .hej ? cital som niekde od teba prispevok ze slabsie to taha pri turbe.