Saab 9-5 2.3 T alebo 2,3t na LPG ? ano ?nie ?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 02.08.2010 02:06 Zdieľať na Facebook
Saab 9-5 2.3 T alebo 2,3t na LPG ? ano ?nie ?
Saab 9-5 2.3 T alebo 2,3t na LPG ?
Spotreba auta?
Klesne spolahlivost auta po kvalitnej prerabke na LPG ?
Za odpoved dakujem
Spotreba auta?
Klesne spolahlivost auta po kvalitnej prerabke na LPG ?
Za odpoved dakujem
-
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41 Zdieľať na Facebook
saab 9-5
Mam 9-5 2.3t AERO r.v. 2003 s LPG Prins. Auto som uz tak kupil a LPG tam nebolo nejako dobre naladene, tak pred 2mesiacmi som zacal hladat, ze kto by to vedel zostelovat. Auto na benzin tahalo super, ale na plyn tam bolo citelne, ze malo dost ubrate na vykone. Tak som bol u technika v Brne, ktory sa Prinsu venuje uz dlho a robil ho v Anglicku. Hned ako pozrel do motora, povedal, ze emulator je tam stari, ze radsej ho vymenit a chyba tam snimac pre turbo motory. Ze to niekto tak namontoval, aby to bolo lacnejsie. Tak po celodennej robote a zaplateni 300Euro sme to sli prevetrat. On sedel na spolujazdcovej sedacke, NB mal napojeny nadiagnostiku auta a este mal zvlast prepojenu diagnostku na plyn. 50% jazda po brne a potom po obchvate, kde som tomu mal stupit co to da, aby to mohol zostelovat. Mozem len povedat, ze klobuk dole , pretoze chalan sa vyzna a teraz nezistis rozdiel medzi tym, ked ide na benzin alebo na LPG. Ak si zo zapadneho Slovenska Saaba predavam, kedze potrebujem nieco vacsieho (C-MAx alebo Sharan). Ak by si to chcel len vyskusat, mozes sa ozvat a kludne odskusat.
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 02.08.2010 02:06 Zdieľať na Facebook
servus
Pozeram si obcas inazeraty. Tak ten tvoj je urcite ten modry 2,3 T , nie t .hej ? cital som niekde od teba prispevok ze slabsie to taha pri turbe.
A cital som par krat ze pri plyne auto strani na vyssich otackach a troska priberie zas na strednych. Neviem ci je to pravda.
A inak spokojny so saabom ?poruchy boli ?
Ja hladam nieco s trochu menej Km.
Zdar
Pozeram si obcas inazeraty. Tak ten tvoj je urcite ten modry 2,3 T , nie t .hej ? cital som niekde od teba prispevok ze slabsie to taha pri turbe.
A cital som par krat ze pri plyne auto strani na vyssich otackach a troska priberie zas na strednych. Neviem ci je to pravda.
A inak spokojny so saabom ?poruchy boli ?
Ja hladam nieco s trochu menej Km.
Zdar
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 02.08.2010 02:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41 Zdieľať na Facebook
saab
Ano, to modre je moje. Tak nepozeraj na km. Ja mozem povedat, ze km mam realne. A o auto sa staram ako je odporucane, dostava len to najlepsie, olej meneny po 10tis. km. ak hladas taketo auto, rocnik 2003 - 2004 pocitaj nad 150tis. km realne. Porucha bola iba prasknuty ventil kurenia, to som rano pod autom nasiel vytecenu chladiacu zmes. Ten isty sa daval aj do Vectry, cize hned v ten den som to dal aj vymenit. Inak si musim zaklopat tak nic. Nepocitam ten zle spraveny LPG. Teraz je to uz o inom, auto uz taha poriadne bez rozdielu, ci ide na BA98 alebo LPG. To o tych otazkach neviem moc posudit, ale do 5000 taha poriadne, najvyssi moment ma pri 4500. Auto je super aj podvozkovo, ked niekoho pustim za volant, tak ma pocit, ze riadenie je moc laxne, ale ked uz vyskusa ostrejsiu jazdu a vidi ako auto drzi stopu a naklon je minimalny, tak uznava, ze je to iba pocit. Dost ludi mi teraz potvrdilo, ze turbo efekt (uz po oprave LPG) je vynimocny a nestretli sa s tym ani u BMW ani Audi a inych TeeDeeI-ciek.
Neviem preco by mala klesnut spolahlivost pri prerabke??? Mam tam dorobene aj domazavanie ventilov Flashlube. Pocitac ukazuje spotrebu cca 10l. Inak real je 13-15l, ale to je vacsina teraz po este. Inak pri dlhsich trasach som mal 11-13l a da sa myslim aj za menej. Ale pri cene LPG si myslim, ze to je unosne. Ak by si chcel este nieco potreboval, daj vediet. A kldune aj keby si si to s tymi km rozmyslel.
Neviem preco by mala klesnut spolahlivost pri prerabke??? Mam tam dorobene aj domazavanie ventilov Flashlube. Pocitac ukazuje spotrebu cca 10l. Inak real je 13-15l, ale to je vacsina teraz po este. Inak pri dlhsich trasach som mal 11-13l a da sa myslim aj za menej. Ale pri cene LPG si myslim, ze to je unosne. Ak by si chcel este nieco potreboval, daj vediet. A kldune aj keby si si to s tymi km rozmyslel.
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41 Zdieľať na Facebook
saab
Treba si uvedomit, ze to auto je stavane na dlhe trasy. A treba si aj priblizne vypocitat rocny najazd. Tak ak by si uvazoval rocnik 2003, tak pri najazde 20 000km rocne za 7rokov by to auto malo mat 140 000km (dost nerealne, ale mozno sa najde a dotycny si za to auto vypyta aj slusnu sumu). Ja ti mozem iba potvrdit realne km.
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 02.08.2010 02:06 Zdieľať na Facebook
Tak su ludia co najazdia na takom aute menej ako 10tis rocne..Taky selijaky dvochodcovia a pod. Alebo su to stocene KM. Hlavne na slovensku. Aj ked na Saaboch sa stacaju zevraj malo. Ale tak vsetko je mozne. Ale to stou sumou zvysenou za malo Km je pravda ked som pozeral nejake inzeraty v Nemecku. 2004 rocnik . 40tís najazdene , ale chcel zato cez 16 tis ojro
A inak myslim ze ten plyn sa oplati aj ked nabehas 10 tis - 15tis rocne. Do troch rokov sa to urcite vrati. Ale prakticky sa nema co vracat ked vlastne to auto aj stupne na hodnote ked ma to LPG.
A urcite necakam kupit auto s malo km s LPG. to je nerealne aby to niekto predaval. to mas pravdu.
Zdravim
A inak myslim ze ten plyn sa oplati aj ked nabehas 10 tis - 15tis rocne. Do troch rokov sa to urcite vrati. Ale prakticky sa nema co vracat ked vlastne to auto aj stupne na hodnote ked ma to LPG.
A urcite necakam kupit auto s malo km s LPG. to je nerealne aby to niekto predaval. to mas pravdu.
Zdravim
-
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41 Zdieľať na Facebook
saab
presne ako som napisal, najdu sa kusky s malo kilometrami, ale ta cena je uz rapidne odlisna. Ale ked je o auto starane ako ma byt, tak tam mas diely v takom stave akoby malo najazdene 60 000km.
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 02.08.2010 02:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41 Zdieľať na Facebook
saab
a takisto to nie je typ auta pre nedelnych jazdcov do kostola, ktory este len nastartuju, prejdu 500m a uz aj zhasinaju motor...
-
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41 Zdieľať na Facebook
saab
Kde usetris, tam usetris. Ked mas plyn dobre zostelovany, rozdiel nepoznas, tomu mozes verit.
-
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41 Zdieľať na Facebook
saab
Zaraza ma, ze uz po tolkych temach o LPG mozes napisat, ze LPG nici motor. To aby som ani nenastartoval, lebo uz vtedy nicim motor (bezne opotrebenie). LPG bolo namontovane v 80 000km. Teraz mam nejakych 179 500km, cize uz 100tis. km najazdenych a jedinou vadou LPG bola pokazena RJ plynu a to, ze tam nebol namontovany snimac tlaku turba. A co vsetko som ja po kupe auta napravil.
-
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: 29.01.2009 20:43 Zdieľať na Facebook
Saab je Saab
a plyn nechat inym znackam. Saabov s plynom je malo, nepotrpime si na to. To Rolls na plyn, by bola bomba.
"Lidi mejte rozum, Saab je auto" :):)
"Lidi mejte rozum, Saab je auto" :):)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný