rozozieranie membran karburatora - silikon odolny benzinu

Diskusia o tom najlepšom zo sveta automobilového priemyslu

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

andre.x
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 23.01.2008 12:27
Zdieľať na Facebook

rozozieranie membran karburatora - silikon odolny benzinu

Príspevok od používateľa andre.x »

Caute,

prosim Vas, ma niekto skusenosti so silikonmi, tmelami a pod., ktore su odolne benzinu?

Kazdy rok menim membrany a tesnenia na karburatoroch, ktore proste stvrdu ciastocne a popraskaju. Vzdy len v tom mieste kde su neustale vystavene benzinu.
Rozmyslam, ze to moze byt sposobene aj kvalitou nahradnych dielov (nove cina a original su uz proste stare skladove zasoby), ale zaroven biozlozkami v dnesnych benzinoch ktore maju svoje negativne vlastnosti a rozozieraju vsetko viac ako benzin kedysi.

Nie je problem tieto membrany este zohnat, resp. nakupit do zasoby, ale su to zbytocne eura kazdy rok a preto rozmyslam ci sa neoplati novu membranu potriet pruznou hmotou odolnou voci benzinu na tej strane kde je zaplavena benzinom.

Mate niekto skusenosti? Su tie hmoty pruzne, vydrzia staly kontakt s benzinom?
Napr. vyberame z googlu:

https://www.skutry-levne.cz/nahradni-di ... 48699.html

https://www.lepidlatmely.sk/loctite-mr- ... tvrzujici/
loctite ale asi neodolava plosne benzinu, iba ako tesnenie, takze na membranu nevhodny

a toto sice absolutne neekonomicke a ako membrana realne nepouzitelne, ale pre zaujimavost:
https://www.gumex.sk/guma-viton-fkm-6000-24663.html

Mate niekto skusenost s tym Marston, resp. viete o inom produkte?
Typ aut nepisem nakolko toto je vseobecny problem aplikovatelny vo viacerych pouzitiach, ak by to fungovalo.

dakujem
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Pokiaľ ja poznám KARBURATORY , a že ich poznám velmi dobre
pretože som mal niekoľko žigulíkov a dodnes mám k nim priručku :zg282:

Tak membrány sa používaju v karburátore na ovládanie podtlaku

a podtlakom je ovladaná II.komora karburátora ktorá zabezpečuje max. výkon motora pri max. otvorenej škrtiacej klapke

Pre motor ovládaný karburátorom je oveĺa doležitejšie nastavenie správnej výšky hladiny v plavákovej komore

potom správne nastavený systém voĺnobehu, ktorý je uzko prepojený so systémom I.stupňa
tam je doležitá správna kalibrácie trysiek a vzdušníkov
potom sa už ken reguluje bohatosť zmesi podĺa testera vyf.plynov.

Tolko moje poznatky o karburátore.

Inak si myslím, že ak sa dnes dodávaju nejake nahradne diely pre karburatory zvučnych značiek MIKUNI , WEBER..
tak tieto diely su určené pre použitie v karburátore a tým pádom maxx.odolné voči účinkom benzínu :4012:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Existujú také veci a majú unikátne vlastnosti,nanesieš,10 min počkáš a zaklopíš.Dokonca sa pekne rozoberá pretože ostáva elastické aj po rokoch aj keď je pod obrovskou plochou,dávam ti link do ss,objednaj si to odtiaľ.
andre.x
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 23.01.2008 12:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andre.x »

dakujem mhlavaty za kratky prispevok k veci :2f93:
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Silikony pri styku s ropnými látkami nabobtnávajú pomali ale isto. Na membrány sa to nikdy nepoužívalo.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je reč o silikonoch ale tesniacich hmotách určených na styk s palivami a olejmi.Ako kto,ale silikon sa už nepoužíva
andre.x
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 23.01.2008 12:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andre.x »

Ospravedlnujem sa, slovo "silikon" malo byt v nadpise textu v uvodzovkach. Ale z mojho prveho prispevku je snad jasne, o co mi islo.

Mhlavaty ale odporucil vyrobok, takze ak nema niekto dalsie navrhy konkretnych produktov, tak je zbytocne natahovat tuto temu.
Napísať odpoveď

Návrat na "VETERÁNY a klasické autá"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný