841 399
inzerátov
Pridať inzerát

Rodinne auto do 5000e

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Odpovedať Nová téma
<12345>
Autor Správa
oco13
Legenda - Ford T (866)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 7503
Nabehané: 4 mes 3 dní 18 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 27.05.2019 16:01   
Lubo ja sa vám do toho budem srať či chcete alebo nie. Voyager je dobrý raz do roka ak idem do Juhošky (aj to by som zvážil vlak alebo lietadlo) a tri krát do roka na paletu cementu zo stavebnín.
Zvyšok roka a cca50t km je lepšie Cinqescento s plynom. Načo by som vláčil tri deti ak idem s jedným k doktorovi. Do roboty idem sám, žena tak isto. Tam kde Sharany a podobné obludy čakajú v rade ja ich obehnem po chodníku.Parkovanie, spotreba servis.Všetko je u krpcov a zvlášť u starých krpcov skoro zadara. Kefalíne kedy sa derú brzdy viac ? pri 1800kg aute alebo pri 700kg?
Jáj a Fiat Uno nemá samodiagnostiku, ty kokso ako to bez nej mohli vydržať. Žena teraz ničí Peugeota 208? a znova si pýta našu žabku Lanciu Y 1gen. Asi nostalgia.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (489)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16544
Nabehané: 27 dní 5 hod 6 min
PríspevokZaslal: 27.05.2019 16:07   
srat sa mozes, ved v tom problem samozrejme nie je - mojej starej je dlhy Voy dobry 365 dni v roku, uz dekadu, v Bratislave. Na tom nic nikoho Činquečento nezmeni.


Drobnost co sa krpcov tyka :
https://forum.autobazar.eu/chrysler-voyager-3-3-lpg-07-skusenosti-a-spotreba-t41987-45.html

zdoraznujem Martinov prispevok : "to bol tvoj bratranec...??a ja som vtedy zistoval stopu na majitela toho auta,som potreboval nejaky diel s toho vraku..."

a precitaj si moj nad nim. Ked sa vyburas s Voyom, mas vacsiu sancu prezit nez v i10, 106, karkulke, cinquecente a potom su ti vsetky peniaze na svete dobre... Volakde som mal aj video ale to uz fakt nenajdem. Tahac s navesom posunul o meter, to bola bomba ze osobne auto by vletelo do polky toho navesu a odrezalo hlavy vsetkym cestujucim. Z Voyu ho sice vystrihali hasici, blbca, ale po osetreni v nemocnici hajde domov po vlastnych so sadrou.

A to sa pocita tiez. Ja viem, na Karkulke by si nesiel tak rychlo, nenabural do navesu atd, atd.
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (866)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 7503
Nabehané: 4 mes 3 dní 18 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 27.05.2019 16:11   
Na to mám už 50 rokov jedinú odpoveď - každý máme hore napísaný dátum a ten nikto neoebe. A normálne je nebúrať opýtaj sa všetkých tých cyklistov v samej najväčšej dedine, ako sú oni chránení proti demencii okolia.
Ešte doplním , že vlastne táto debata ani nie je o autách ako takých ako skôr o luďoch ich preferenciach a pocitoch.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (866)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 7503
Nabehané: 4 mes 3 dní 18 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 27.05.2019 16:21   

Link
a tu je video ako dopadne krpec pri búračke- ale zase ide o uhol pohladu - tú vodičku si pán vybral aby bola s ním na nebesiach.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (685)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 11758
Nabehané: 4 mes 19 dní 18 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 27.05.2019 16:32   
neviem ci to je smiesne, ale pani to prezila...
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
oco13
Legenda - Ford T (866)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 7503
Nabehané: 4 mes 3 dní 18 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 27.05.2019 16:39   
Ano (tiež viem čítať) a nedával som to sem ako vtip. Prečo nechcete akceptovať fakt , že ako výrobca určí životnosť auta, tak aj vodič má určitú životnosť. Naučte sa brať smrť ako súčasť ludského života , nikto tu nie sme naveky.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
gnagy
Známa tvár - Feldo (64)
Založený: 19 marec 2016
Príspevky: 748
Nabehané: 14 dní 9 hod 11 min
Bydlisko: DK
PríspevokZaslal: 27.05.2019 16:42   
Tak tá mala šťastie teda, že to prežila ! Vodič kamióna reakčný čas na úrovni sto ročného.
_________________
Všetko sa dá uskutočniť, keď to nie je vyslovene nemožné. Keď na to človek zameria svoju myseľ a je rozhodnutý, źe to urobí.
Sir Nicholas Winton
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2362)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20252
Nabehané: 3 mes 26 dní 4 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 27.05.2019 17:09   
Brnkať na nos tej čo nosí kosu je ale vecou obsahu lebky,pretože ani štastie nemá vždy pohotovosť.To čo predviedla naznačuje že nemá velký náskok pred tými čo nevedia že pred velkou potrebou sa sťahujú gate
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (489)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16544
Nabehané: 27 dní 5 hod 6 min
PríspevokZaslal: 27.05.2019 17:46   
asi tak. Video sme videli asi vsetci, to bol prieser a smola kombinovana ze az. Dufam ze pani je v poriadku, prepana to bola fakt hroza.

Co sa tyka Voyu :

- obidve Galaxie co mame vrzgaju a spievaju, moja 2001 samozrejme ukrutne viac (ma navrzgany milion km)
- tri Espejsy 2012/2013 co som pozeral z inzeratov, vrestali vnutri. To je hotova kakafonia zvukov, nieze vrzganie !
- na nove auto sa dnes pisu taketo recenzie :

https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1791159/TEST--SEAT-Tarraco-2-0-TSI---pan-velky--pan-univerzalny--pan-benzinovy
Kvalitu spracovania nájdete aj pri absencii vŕzgania. Napríklad kľučky dverí nevŕzgajú, stredový tunel tiež. Ale aj Taraco má svoje vrzgoty, i keď ich je menej a sú menšie, respektíve ťažšie sa k nim dopracujete.


[ moja poznamka : je snad normalne a netreba chvalit ze na novom aute DOP..ICI NIC NEVRZGA !!!!! ale tuto nieco vrzga]


A ešte niečo. Nekupujte si tú veľkú dieru do karosérie zvanú strešné okno. Už nové auto na väčších nerovnostiach vie zavŕzgať, čo bude robiť o päť rokov?



co by si chcel za 35.500 eur NA NOVOM AUTE ?! Aby nevrzgalo ?! A co som mechom udrety, dnesna kvalita = vrzgajuce nove auta


Tak kamarade, nase Voyagery co mame ani hlasok. Ani jeden jediny. Palubnu dosku si volakedy chyt - to nie je makceny plast, to je rovno zuvacka. Prstom stlacis o dva centimetre, vrati sa naspat, to NEMOZE NIKDY vrzgat lebo to nie su ziadne tvrde plasty.

Vies to je tak... my tu masinu mame a prevadzkujeme 11 rokov, proste ja nepochvalim nieco co som videl na obrazku. Nieco ine je sadnut si do vozu a povozit sa, nieco ine je povedat zvonku ze nepaci sa mi lebo je to cudna americka krabica a ... nieco ine je navalat statisice kilometrov co sa podarili u nas.

Ked ti dlhodoby vlastnik "fleetu" ako ja povie ze je spokojny, to ma trosicku inu vahu. Ked ti servisak rangu Milana Hlavateho povie ze je to cumlik - to je pan co uz ma vnuka takze nieze odvcera opravuje auta - tak je to cumlik. Na to mozes stavit vlastne peniaze.

Len najst zachovaly nezhumplovany kus, lebo samozrejme voziky z roku ~2005 uz budu mat tri/styri generacie majitelov za sebou a to je problem najvacsi. To je problem ktory sa tyka kazdeho auta, nielen Voyageru.
Citovať
kusiakgsr600
Založený: 21 máj 2019
Príspevky: 12
Nabehané: 2 hod 27 min
Predmet: Re PríspevokZaslal: 28.05.2019 08:33   
Pani skutocne velmi pekne dakujem za rady. To co pisete, ma logiku. Nepotrebujem pekne auto alebo len z EU. Potrebujem hlavne velke a SPOLWHLIVE.
Takze Grand Voyager 2.5CRD?? Na co treba davat bacha pri kupe?? Automat ci manual?
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (489)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16544
Nabehané: 27 dní 5 hod 6 min
PríspevokZaslal: 28.05.2019 20:06   
bacha si treba davat na vsetko, hlavne si nekup auto ktore ti bude odporne len sa k nemu priblizis. Takze Voyager ma problem v tvojom pripade - a to si musis utriast v makovici len ty sam, nikto ti nepomoze.

2.5crd je vzdy manual ; 2.8crd je vzdy automat. Sestvalcove benziny 3.3i, 3.8i a novsi model 2012+ 3.6i je vzdy automat. Benzinovy stvorvalec 2.4i ktorych je sialene malo ale su to rozhodne doporucitelne modely bol aj automaticky aj manualny. Najmensiu spotrebu ma manualny 2.4i benzin prerobeny na LPG, za nim nic, potom nasleduje 3.3i LPG, 3.8i LPG a diesle.

Ked sa bavime o velkosti, Grand Voyager ma 5.19 a 5.21 metra podla rocniku. Od neho je vacsie len Mercedesove Viano, 5.23 metra ktore stoji ukrutne viac penazi a hlavne ktore bude mat nalietane sialene statisice kilometrov a nezaplatis ho. Potom je GMC Savana, 5.6 metra a GMC Savana LWB, 6.5 metra s DVOJKRIDLOVYMI bocnymi dverami, to je uz fakt pekna masinka, ale tie nezaplatime ani ked sa my dvaja spojime dohromady :)


Na co dat pozor - tak ako pri kazdom aute z roku ~2006, aby majitel nebol pako. To sa lahko povie ale tazko dosiahne. Uprimne, najst zachovaly pohodovy kus je cim dalej tym tazsie - ako tie auta starnu a pribudaju im motohodiny... proste klasika, 15 rocne auta na Slovensku s chudobnymi gazdami... "neviem cim to bude" ale standartne su auta v Anglicku v ukrutne lepsom stave ako nase auta bez ohladu na znacku rocnik a najazdene kilometre a kazdy jeden drobny prehresok sa tresta hrubym znizenim ceny. U nas ti auto nestartuje na druhy krat a ma rovnaku cenovku ako cukrik...
Citovať
Vigora100g
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 13 júl 2009
Príspevky: 304
Nabehané: 8 dní 5 hod 29 min
PríspevokZaslal: 28.05.2019 21:46   
Ahojte,

tato tema ma zaujala pretoze aj ja si chcem kupit grand voyager ale kedze autom vobec nejazdim, iba vikendovo, len sledujem ponuku a cakam kym sa objavi nejaky fakt pekny kusok, kedze chcem auto technicky a hlavne opticky velmi peknom stave.

Aby ste vedeli ze viem o com pisem - jazdim vyse 4 roky na sharane 96kw - cca 65tis km, jazdil som aj na voyageri 3,6 - 2013 cca 5000km

Mal som uz vyhliadnuty kus s datumom vyroby tusim 12/2007 - cize posledne vyrobene z tej zaoblenej generacie, motor 2,8 automat, ktory som mal pozicany na cca 5 dni a najazdil som s nim cca 600km + absolvoval som detailnu prehliadku u odbornika na voyagery. Auto malo 150t km original slovenske a prveho majitela tu na slovensku - ktoreho osobne poznam.

No a tu by som sa chcel rozpisat pre pripadnych zaujemcov aj pre tych co to tu tak chvalia.

Auto ako celok je absolutne super avsak v rukach slovenskeho gazdu aj ked prveho majitela je to dost pohroma. Slovak co prevadzkuje toto auto proste nema na poriadny servis a vsetko ako tak len lepi, o nejakom pravidelnom servise napr automatu nemoze byt ani rec, lebo mnoho servisov to ani nevie ze treba vymenit olej. Technika je sice odolna ale kazia sa rozne blbosti co sa tyka elektriky. Mna stve napr vyduta palubovka od slnka a potom nepekne odstava. O zazltnutych svetlach - to je dalsi pribeh. Taktiez drobna korozia hlavne predna kapota, zadne dvere, trubky kurenia atd. Velmi nepekne je aj opadnuta latka zo stropnice. Toto su veci co ma vacsina voyagerov v inzercii len je to sikovne nafotene ze to nevidno na prvy pohlad.

Co sa tyka nahradnych dielov tak niektore su celkom palky - hlavne ked to bereme k zostatkovej hodnote auta a s tym ze clovek ide kupit 15r jazdenku tak narovinu poviem ze utopit v tom 1000eur na zaciatok vobec nie je ziaden problem. Napr len zadny tlmic ten hrubsi typ stoji 300eur.

Auto ma fakt !vysoku! spotrebu nafty a nechcem tu teraz rozputat dohady o tom ze ktore auto ma aku vahu. Bezne sa jazdit s 2,8 pod 9 litrov proste neda...v meste sa to hravo bude blizit k 12.
Kvalita materialov aj celkovo spracovanie je take starodavne - skor mi to pripomina 90-te roky. Auto je velmi, velmi tazkopadne na ceste, aj kvoli svojej velkosti, vyssej hmotnosti a komfortne naladenemu podvozku. Vobec to nie je na nase okresky kde je kazde 3km dedina kde treba brzdit na 50 a potom to znova rozbiehat.

Ked to porovnam so sharanom - ten je tvrdy pri jazde ako rebrinak ale ovela zivsi, dobre akceleruje, spotreba sa da dlhodobo do 7, servis a nahradne dielce za velmi ludove ceny. Ale tak isto ho zere hrdza dost vyrazne, elektricke poruchy detto. Parkovanie je tiez o poznanie lepsie a celkovo jazda viac pripomina osobak.

Kebyze najdem slusneho nerozbiteho grand voyagera s peknou karoseriou za cca 1800-2500 tak idem urcite do toho s tym ze si necham vsetko pekne porobit a vstupna investicia nepresiahne 4000tis. Zial ponuka aut je v cenach vacsinou nad 3000 a tam je to uz na zvazenie ci ano alebo nie, lebo najst slusny kus moze byt zlozite. Vacsina voyagerov v inzercii je tam uz velmi dlho. A aj preto pisem ze dal by som len taku nizku sumu - je to predsa auto ktore sa dostalo na trh v roku 2001 a jeho hranaty nastupca sa pohybuje v cenach okolo 6tis, preto si myslim ze cena za ten okruhly typ 4000 je vela.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (685)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 11758
Nabehané: 4 mes 19 dní 18 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 29.05.2019 06:42   
a jeje zeby doslo na fyziku a opice s banany ? 6-6,5 vyraza dych, 8 v meste sa dobre cita ale tankuje sa u pumpy trosku viac

tieto naftove spotrebarske rozpravky milujem a potom este tie jak natoci pri -XXC, ja som naftu nikdy nemal a teda pri kolko - natoci benzin naozaj netusim, lebo taka zima este nebola...

apropo spritmonitor podporuje tuto posledny prispevok v plnom rozsahu 7 su najlepsi zufalci, priemerka kdesi 9,5.....
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2362)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20252
Nabehané: 3 mes 26 dní 4 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 29.05.2019 07:31   
Vigora100g .......píše
Auto ako celok je absolutne super avsak v rukach slovenskeho gazdu aj ked prveho majitela je to dost pohroma. Slovak co prevadzkuje toto auto proste nema na poriadny servis a vsetko ako tak len lepi, o nejakom pravidelnom servise napr automatu nemoze byt ani rec, lebo mnoho servisov to ani nevie ze treba vymenit olej. Technika je sice odolna ale kazia sa rozne blbosti co sa tyka elektriky. Mna stve napr vyduta palubovka od slnka a potom nepekne odstava. O zazltnutych svetlach - to je dalsi pribeh. Taktiez drobna korozia hlavne predna kapota, zadne dvere, trubky kurenia atd. Velmi nepekne je aj opadnuta latka zo stropnice. Toto su veci co ma vacsina voyagerov v inzercii len je to sikovne nafotene ze to nevidno na prvy pohlad.


Nutne poklona za napísané,ale napísaného je značne viac čo by mal každý budúci majiteľ Voyagera čítať.Myslím že si urobil dobrý počin tým vstupom.Pretože tie veci sú proste tak.
Aj ten čo je u mňa na servis (2,5 Crd) sa stal náhradou za Sharanoida.Všetky tie Alhambri a Sharany sú totiž v ročníkoch v ktorých sa hladajú a v cenách ktoré ľudia ešte akceptujú v podstate hotové vraždy.Dokonca aj tie v peknom stave,jednoducho preto lebo majú kilometre pre velký servis,niektoré pre velmi velký.A to sa cena dupluje.Takže Voyager bol aj tu zakúpený pre stratu trpezlivosti pri obiehaní Sharanov kde jeden klame viac ako druhý,nafitiť vedia,pravdu nepovedia,na mieste je z toho otočka a bohovanie.Takmer neexistuje z nezničenými prahmi,neodkorodovanými niektorými dokonca nsními časťami...(len treba vedieť kde sa zohnúť a pozrieť) Vyčistiť to už sa aj na SVK naučili.Samozrejme tak,že aj z Voyagera padá látka zo stropnice a uvolnené sú všetky poťahy na dverách.Lebo magor pustí paru ešte aj na display že potom vidíte týždeň iba kocečky.
Proste predaj je na SVK druh šialenosti a vyslovená výzva ako niekoho dobehnúť.
Napísal si tam skutočne pravdu ako je,slováci neservisujú autá,kur...a ich,lepia,soplia.malé velké všetko jedno.

*** Kebyze najdem slusneho nerozbiteho grand voyagera s peknou karoseriou za cca 1800-2500 tak idem urcite do toho s tym ze si necham vsetko pekne porobit a vstupna investicia nepresiahne 4000tis.

Tu je alfa omega v jednej vete.Presne takto sa zariadil majiteľ "môjho"Voyagera.Auto ho pokojne prežije,a to je mladý človek.Všetky tie srágori čo sa na parkovisku tvária ako dedinský autosalón nech si len nechajú čo ich už majú,veď si ich zaplatili.Ak je ciel voziť zadok dobre,vela priestoru ,slušné pohodlie a obrovská spoľahlivosť a neobrať deti a rodinu ako výpalník,tak je to jediná rozumná cesta.Auto za smiech a podanie ruky,vzápätí komplet do poriadku.Ale treba sa trocha vyznať ktoré auto zato stojí,a ktoré nechať na pokoji.Ludia sú neskutočne hlúpy,pretože kadili na to najlepšie čo sa vyrobilo až tak,že dnes majú skvelé autá len totálne prehnitej koži.Omlúvajú to hlúpostou že vtedy ešte nevedeli aké báječné tie autá budú.Dnes to vedia a je im prd platné,rozpadajú sa im pod riťou.A to je jediné,na čo dnes neexistuje sado/maso blb čo bude hnilý šunt vyvárať.Zarobkom by sa zaradil za tých čo zametajú na aktivačných prácach
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (489)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16544
Nabehané: 27 dní 5 hod 6 min
PríspevokZaslal: 29.05.2019 14:47   
spotreba v meste je primarny rozdiel medzi 2.5crd MANUAL a 2.8crd automat. Si uvedomte ze :


a) 2.8 litra je o 10% viac nez 2.5 litra, a 2.5nasobok Fabie 1.2 ktora jazdi mesto za sestku/sedmicku [!!!]
b) automat je hydromenic, nie dvojspojka, takze automaticky o liter a pol vacsia spotreba nez manual.


Co z toho vyleze ? Ze manual 2.5crd jazdi v Bratislave veselo za 8 az 8.5, kdezto automat naozaj zlupne o 10% viac len kvoli objemu (cize to mame devinu len tak fikne ako zaklad) a este liter a pol k tomu kvoli hydromenicu - naozaj pod desat v meste len ked clovek nejazdi zapchy.

To iste plati vonku, vacsi objem motora a este liter navrch. Si pozri moje video z predchadzajucej strany kde auto jazdi vonku za 5.2, nech sa paci vyskusaj to dosiahnut na 2.8crd... vyskusaj ist Bratislava-Mnichov-Bratislava na 2.8crd bez tankovania.



Odlepene stropnice nepoznam, vydute palubovky tiez nie. Toto bola ta rozpravka o najdeni zachovaneho kusu.

Zazltnute svetla zacinam mat aj ja (ale prepana auto z roku 2004 ze) ale smirgel vyriesi, inak https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=195900

a navyse si treba uprimne povedat, ze Fabia1 s najazdom 90.000km na horsie, ze Volvo XC90 alebo Focus by uz ani nesvietili s tym najazdom atd, atd.


Novy hranaty model 2008+ hovoris uz za 6000 eur, ze ? Tak ten ani nechod pozret, to je zbytocne, poprve bude v horsom stave ako si popisal a podruhe nebude mat menej nez 300.000km.

Ano, auto je samozrejme zastarale. Tazkopadne. Ano americky hojdave - prepana sa kukni na akych pneumatikach to roluje a potom ich skus namontovat na akekolvek osobne auto alebo dodavku. Tam je dovod. Vysku, vahu, tazisko a balony oklame len ten kto vie ohybat fyziku ; dufam ze si necakal jazdne vlastnosti BMW M3. Hlavne bez cenovky M3, ze ?



Inak ked chcete mat nervy zo spotreby tak veselo :) https://www.youtube.com/watch?v=RNtLwt6A8Q4
pat minut, ziadne sedem sekund dole kopcom. Na displeji vlavo dole "AVG" teda average = priemerna.



"udrzba" automatu ? Sedem litrov oleja po osem eur raz za 40.000km ? Ktory sedlak na toto nema, tak nech sa paci trolejbus. Raz za dva roky vymenit aj ked nenajazdim tych 40.000km a hotovo... nepretazovat rychlou jazdou, nevyradovat do N pocas jazdy a nezaradovat D, to je cela udrzba. Akoze "starat" sa o automat fakt nie je az taka veda...

len musi mat clovek v hlave v poriadku, TO JE SUVERENNE NAJVACSI PROBLEM VSETKYCH 15 ROCNYCH AUT AKO ZAZNELO. A nielen 15rocnych.


Ano, Voyagerik ma svoje chyby, samozrejme. 90% z nich su majitelia, pretoze udrzba je velmi jednoducha. Do autorizaku nelez kupovat suciastky, tam je to drahe ako vsade. Co myslis kolko stoja zadne LED svetla na Audi A6 z roku 2008 alebo xenon na Superb 2009 ? Zabudol si povedat ze ten zadny tlmic je "samo-nivo" a ze typicky vydrzi kludne 400.000km co s inymi tlmicmi moc nehrozi (a skusme ze kolko stoji original tlmic na Fabiu alebo Oktaviu v autorizaku). Tu si pozri nedavnu temu, hrackarsky "radiatorcek" velky ako tri zapalkove skatulky stoji v Seate 230,-eur plus k tomu chemia za dve stovky plus robota za tisic. Nechces vediet kolko stoji commonrailove cerpadlo na BMW530d a kolko sa ich kazi v porovnani s voyagermi pouzivanymi bosch cp3...
Citovať
Odpovedať Nová téma
<12345>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut