Rodinne auto do 5000e
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Tak to ja by som nechal ženu s deckami pekne doma. Ty by si mal to srdce nechať ju ešte aj vonku trápiť sa s troma harantami.
P.S: určite poznáš Nitru - ako 6ročný prvák som chodil od rieky - tých 5 domčekov čo je pri VŠP až na ZŠ Levická tá už je zrušená, ale asi tušíš kde bola. A chodil som SÁM
P.S: určite poznáš Nitru - ako 6ročný prvák som chodil od rieky - tých 5 domčekov čo je pri VŠP až na ZŠ Levická tá už je zrušená, ale asi tušíš kde bola. A chodil som SÁM
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Oco, poznám aj jednu lokalitu aj ZŠ Levická. Tam učila aj kamarátka. Teraz tam je tiež niečo okolo školstva.
A trasa nábrežie Levická cca dva a pol km a čas pol hodiny. Ibaže štyridsať päť rokov nazad bol úplne iný svet. To nejde porovnať. Nechápem prečo som kvázi hýčkal svoju dcéru, ale pozriem na svojich rovesníkov a povedal som si, málo som ju hýčkal. Lebo ja som bol tiež vychovávaný tak pol na pol. Ale pečená kačka mi do taniera nepadla. Musel som ju najskôr vychovať, vykrmit až potom išla na tanier, aj mojim pričinením. Auto, všetky, najskôr na tragač zarobiť, opraviť a predať. Od osemdesiateho siesteho roku. A nebolo to jedno, ani desať ale desiatky.
A trasa nábrežie Levická cca dva a pol km a čas pol hodiny. Ibaže štyridsať päť rokov nazad bol úplne iný svet. To nejde porovnať. Nechápem prečo som kvázi hýčkal svoju dcéru, ale pozriem na svojich rovesníkov a povedal som si, málo som ju hýčkal. Lebo ja som bol tiež vychovávaný tak pol na pol. Ale pečená kačka mi do taniera nepadla. Musel som ju najskôr vychovať, vykrmit až potom išla na tanier, aj mojim pričinením. Auto, všetky, najskôr na tragač zarobiť, opraviť a predať. Od osemdesiateho siesteho roku. A nebolo to jedno, ani desať ale desiatky.
-
- Príspevky: 5454
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
v rodine vlastnime Voyagery spolu 45 clovekorokov (ja mam moj kus 11 rokov, brat to iste, doviezli ich spolu, 2005ka rocniky dovezene v 2008, dalsi kus 7 rokov, dalsi kus 8 rokov). Natocili sme na nich spolu takmer milion kilometrov, najmenej jazdeny kus teraz ma 262.000km (moj), ani jeden nebol dovezeny s menej ako 145.000km. Na troch z nich umreli bufiky, na Sharanoch umru bufiky uplne vsade, 100%.
Sproste slova pozname - z politiky. Z automobilizmu nie, prave naopak ; hladame dva kusy 2012+ a kludne aj Lancie.
Nebral by som 2.8crd a benzinove verzie kvoli automatu a slovenskym trpakom ktori ho nicia, nemenia oleje atd.
Dva kociky tam samozrejme das, to ze tvoj kamarat mal kratku verziu a nie Grand je bezpredmetne. Rovnako aj to ze ho nevedel polroka opravit - sorry to je cista blbost PRE KAZDE AUTO. Co mal pokazene mimochodom ?
Milan : ze Espace ani za svet. Preco ? Mal si 2012+ verziu, Phase4 teda "usmiatu" ?
V Prahe maju (zase v rodine zo strany mojej starej) dva kusy tiez dlhodobo, ale 7-9 rokov kazdy, 3.5i a 2.0dci, sproste slovo tiez moc nepoznaju (na jednej z nich, neviem ktorej, sa dojepokazil vodou chladeny alternator co bola znama vec tych modelov, inak vymena pruzin ktore sa vedeli unavit tusim do 2008/2009 Phase3).
3.5ka jazdi na plyn, ma na tom fesak pol miliona kilometrov spravene, jazdia po Europe krizomkrazom s tromi psami (bez deti ale tie klietky zozeru viac miesta nez kociky). Este aj ten automat sa mu nie a nie pokazit - meni v nom oleje po 40.000km, jazdi ako clovek a nie ako howado. Zrovna Espejsa som kukal ja pre seba, dokonca som aj s Martinom Cichym vypraval dlllho predlho na tuto temu.
Sproste slova pozname - z politiky. Z automobilizmu nie, prave naopak ; hladame dva kusy 2012+ a kludne aj Lancie.
Nebral by som 2.8crd a benzinove verzie kvoli automatu a slovenskym trpakom ktori ho nicia, nemenia oleje atd.
Dva kociky tam samozrejme das, to ze tvoj kamarat mal kratku verziu a nie Grand je bezpredmetne. Rovnako aj to ze ho nevedel polroka opravit - sorry to je cista blbost PRE KAZDE AUTO. Co mal pokazene mimochodom ?
Milan : ze Espace ani za svet. Preco ? Mal si 2012+ verziu, Phase4 teda "usmiatu" ?
V Prahe maju (zase v rodine zo strany mojej starej) dva kusy tiez dlhodobo, ale 7-9 rokov kazdy, 3.5i a 2.0dci, sproste slovo tiez moc nepoznaju (na jednej z nich, neviem ktorej, sa dojepokazil vodou chladeny alternator co bola znama vec tych modelov, inak vymena pruzin ktore sa vedeli unavit tusim do 2008/2009 Phase3).
3.5ka jazdi na plyn, ma na tom fesak pol miliona kilometrov spravene, jazdia po Europe krizomkrazom s tromi psami (bez deti ale tie klietky zozeru viac miesta nez kociky). Este aj ten automat sa mu nie a nie pokazit - meni v nom oleje po 40.000km, jazdi ako clovek a nie ako howado. Zrovna Espejsa som kukal ja pre seba, dokonca som aj s Martinom Cichym vypraval dlllho predlho na tuto temu.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
k Espace - teraz bol na ceskom bazosi 3.5i s LPGckom. 106.000Kc, samozrejme Initiale vybava, rok 2006, 330.000km.
Predany za styri dni. Jindrichuv Hradec.
http://imageshost.eu/images/2019/05/23/espace.png
Predany za styri dni. Jindrichuv Hradec.
http://imageshost.eu/images/2019/05/23/espace.png
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 21.05.2019 08:57 Zdieľať na Facebook
Re
Dakujem za rady no Voyager proste nie. Moze to byt fajn auto ale nesedi mi. Pozeral som aj inzeraty a verziu 2-3-2 som ani nenasiel. Navyse mam tak trochu averziu k US autam co som tu asi priznavat nemal Espace 3.5 V6 bol na predaj aj tu za celkom slusnu cenu no bez Lpg a ked som si zistoval co by to stalo, skoro som padol na zadok. Moj vyber som zuzil na Espace 2.0dci, Sharan 1.9tdi 85kw. A co auta ako P Partner; VW caddy, P807??
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
mp3turbo...je možné že aj Espace niečo pozitívne urobilo a mladšie ročníky sa polepšili a zbavili neustálych chorôb a chorobičiek,ale ak by tak bolo,je otázne nakoľko pripadajú do úvahy z titulu financií.Pretože kúpa bez rezervy na prvý servis zrovna terno nieje a je to na dennej báze že už pár dní po kúpe sa hladá hlavne "lacný" mechanik pretože prvé z vecí už dali o sebe vedieť.Servis Renaulta je samostatná kapitola.
Z tých 5 tis ak dvaja kúpia auto,môže byť výsledný efekt úplne rozdielny,ak jeden použije celý balík a druhý použije na polovicu na nákupa polovicu na poč.servis auta.Alebo proste pomer peňazí nákup/vstupné náklady.Vo výsledku to môžu byť dva úplne odlišné výsledky.Ale ešte aj vtedy treba mať predstavu o aute ktoré sa chystáme kúpiť.
Z tých 5 tis ak dvaja kúpia auto,môže byť výsledný efekt úplne rozdielny,ak jeden použije celý balík a druhý použije na polovicu na nákupa polovicu na poč.servis auta.Alebo proste pomer peňazí nákup/vstupné náklady.Vo výsledku to môžu byť dva úplne odlišné výsledky.Ale ešte aj vtedy treba mať predstavu o aute ktoré sa chystáme kúpiť.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Espace : prva faza a druha faza neboli uplne vzorom spolahlivosti, teda roky 2003-2007. S nastupom 2.0dci to bol tusim rok 2006, a urcite po roku 2009 ked doliezla "Phase 3" to je uplne ina rozpravka.
Kto chce mat mozgovu srotovacku, doporucujem toto :
https://www.autovia.sk/osobne-auto/rena ... /16287479/
masina predana uz davno takze to nie je reklama, ale takto : s panom som rozpraval, pracuje v autorizaku. Tento konkretny stroj s pol milionom kilometrov MAL POVODNE FAP, VSTREKOVACE, TURBO, PREVODOVKU A NESIAHNUTY MOTOR Z VYROBY.
Kto poznate masinu co natocila pol miliona na DPF alebo FAP, nech sa paci ruku hore. To je prakticky nemozne.
>> Dakujem za rady no Voyager proste nie. Pozeral som aj inzeraty a verziu 2-3-2 som ani nenasiel.
trosku si strateny, ale berem ze sa ti nepaci a nesedi. Vsetky verzie su 2-2-3 (standard) alebo 2-3-2, ked si zadnu sedacku a stredne prehodis navzajom co by si mal dokazat za menej ako dve minuty
>> Navyse mam tak trochu averziu k US autam co som tu asi priznavat nemal
veru spravne ! Turboduchadlo Garrett. Riadiaca jednotka Bosch EDC 15c (presne ta ista ako je v Oktaviach a Pasattoch, americkych hnusnych autach), vstrekovace Bosch, abs/esp Bosch, klima Bosch, komplet cela elektronika v aute Bosch, prevodovka Magna T850 (Rakusko), masina sa vyrabala v rakuskom zavode Steyr-Puch. Tlmice, podvozkove diely samozrejme europske, Sachs atd. Svetla Valeo. Alternator Bosch, starter Bosch.
Vies co je v tom aute americke ? Bateria Red Optima, vyrabana v Portugalsku... ktora mimochodom ma 7 rokov zaruku, no questions asked. Moj kus ma original bateriu vyrobenu v roku 2004, dodnes chodi - ano, 15 rokov. Taku bateriu si este nestretol, hnusnu americku.
Aaaaano karoseria. Americka.
To auto bolo cele vyrabane v rakuskom Grazi (alebo Linzi ? sa to furt neviem naucit).
Kto chce mat mozgovu srotovacku, doporucujem toto :
https://www.autovia.sk/osobne-auto/rena ... /16287479/
masina predana uz davno takze to nie je reklama, ale takto : s panom som rozpraval, pracuje v autorizaku. Tento konkretny stroj s pol milionom kilometrov MAL POVODNE FAP, VSTREKOVACE, TURBO, PREVODOVKU A NESIAHNUTY MOTOR Z VYROBY.
Kto poznate masinu co natocila pol miliona na DPF alebo FAP, nech sa paci ruku hore. To je prakticky nemozne.
>> Dakujem za rady no Voyager proste nie. Pozeral som aj inzeraty a verziu 2-3-2 som ani nenasiel.
trosku si strateny, ale berem ze sa ti nepaci a nesedi. Vsetky verzie su 2-2-3 (standard) alebo 2-3-2, ked si zadnu sedacku a stredne prehodis navzajom co by si mal dokazat za menej ako dve minuty
>> Navyse mam tak trochu averziu k US autam co som tu asi priznavat nemal
veru spravne ! Turboduchadlo Garrett. Riadiaca jednotka Bosch EDC 15c (presne ta ista ako je v Oktaviach a Pasattoch, americkych hnusnych autach), vstrekovace Bosch, abs/esp Bosch, klima Bosch, komplet cela elektronika v aute Bosch, prevodovka Magna T850 (Rakusko), masina sa vyrabala v rakuskom zavode Steyr-Puch. Tlmice, podvozkove diely samozrejme europske, Sachs atd. Svetla Valeo. Alternator Bosch, starter Bosch.
Vies co je v tom aute americke ? Bateria Red Optima, vyrabana v Portugalsku... ktora mimochodom ma 7 rokov zaruku, no questions asked. Moj kus ma original bateriu vyrobenu v roku 2004, dodnes chodi - ano, 15 rokov. Taku bateriu si este nestretol, hnusnu americku.
Aaaaano karoseria. Americka.
To auto bolo cele vyrabane v rakuskom Grazi (alebo Linzi ? sa to furt neviem naucit).
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 21.05.2019 08:57 Zdieľať na Facebook
Re
Tak to som nevedel ze sa vyraba v Grazi no aj tak to moje sympatie k tomu autu nemeni. Inak este ked som robil v MKD, vela krat som bol aj v spominanej fabrike v Grazi. Zaujimave bolo, ze tam robili xy znaciek. Len co som videl tak napr Jeep, Mini cooper, Aston Martin a neviem co este..
K tomu Renaultu. Ich kvalita isla nepopieratelne hore len ludia im uz neveria. Modely od roku 2000 po 2006 uplne pokazili renome. Aj ked napr sam som mal Lagunu 2 1.9 dci a najazdil som s nou 150tis km bez jedinej poruchy no kamos co ma presne tu istu, viac opravuje ako sa vozi.
K tomu Renaultu. Ich kvalita isla nepopieratelne hore len ludia im uz neveria. Modely od roku 2000 po 2006 uplne pokazili renome. Aj ked napr sam som mal Lagunu 2 1.9 dci a najazdil som s nou 150tis km bez jedinej poruchy no kamos co ma presne tu istu, viac opravuje ako sa vozi.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Turbo...len doplním k Voyageru zoznam "extra" vecí - dvojhmota -nie je ...DPF -nie je,vzadu debilne jednoduchové dve listové perá.Pozor ak niekto myslí že jazdné vlastnosti alebo komfort majú problém,nech sa prevezie.prvé a posledné čo človeka napadá v kuse...logika,logika,logika človek je blízko výroku že európa kope na vlastnú bránu ako si neskutočne všetko jednoduché vie skomplikovať.
Renault platí krutú daň za roky keď jej autá boli etalón poruchovosti a často aj korózie.Tak ako Alfa sa už zrejme nikdy úplne na vrchol nevyšplhá,tak prebabrané roky a strata dôvery svoje urobí.Úplne jasne to dokumentujú aj ceny jazdeniek,čo je asi najlepší lakmusový papier ktorý oddeluje dobré od mizerného.
Renault platí krutú daň za roky keď jej autá boli etalón poruchovosti a často aj korózie.Tak ako Alfa sa už zrejme nikdy úplne na vrchol nevyšplhá,tak prebabrané roky a strata dôvery svoje urobí.Úplne jasne to dokumentujú aj ceny jazdeniek,čo je asi najlepší lakmusový papier ktorý oddeluje dobré od mizerného.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 21.05.2019 08:57 Zdieľať na Facebook
Re
Tak s tym moc nesuhlasim ze by predajna cena urcovala kvalitu.. krasne to vidiet na vw group.. cenu si drzia snad najlepsie a pritom od roku 08 su to nepodarky. Cest vynimkam (Tuareg, Touran)
Hlavne ich Tsi su lahodky ale pre mechanikov.
Bratranec je mechanik, brusi aj hlavy, kluky a veaj nebyt vw tak by nemal co robit..
Ja sice mam tiez vw ale rocnik 07 a klasiku 1.4 16v..sice to nejde ale len lievam benzin..
S tym ze R si nedrzi cenu som celkom aj rad kedze ho chcem pre seba a nie na predaj. Espace 2.0dci rv 08 sa da aj za 4tis
Hlavne ich Tsi su lahodky ale pre mechanikov.
Bratranec je mechanik, brusi aj hlavy, kluky a veaj nebyt vw tak by nemal co robit..
Ja sice mam tiez vw ale rocnik 07 a klasiku 1.4 16v..sice to nejde ale len lievam benzin..
S tym ze R si nedrzi cenu som celkom aj rad kedze ho chcem pre seba a nie na predaj. Espace 2.0dci rv 08 sa da aj za 4tis
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
aaaaaaa motory su talianske VM Motori (2.5crd, 2.8crd), pri benzinovych je uplne jedno odkial su lebo sa nekazia, bez priamovstreku, bez turba ; capy su za 29,-eur na prednu napravu a netreba kupovat cele ramena ako na Superba, pasatta atd, tych listovych pier je tusim pat a nie dve ale to nie je dolezite, kazde z nich unesie dve tony. Spojka taka velka jak z autobusu, ze nema dvojhmotu som uz pisal (normalka styri pruziny na tanieri, fajront), EGR bez akejkolvek elektroniky a neserie sa ako Wolcgageny atd, atd,
no ale ked pan nechce tak nechce, to je v poriadku.
Ja som si na sebe zacal vsimat jednu uchylku - teda jednu z viacerych - ze nerad plavam s prudom. Neviem sa zmestit do Golfu, Pasatu, Oktavky, radsej si kupim Citroen C6, Lanciu Thesis, Lanciu Voyager, Jaguar XJ, nez tieto mainstreamove masinky... asi som uz stary a moc mudry.
S Espejsom tiez nemam problem, v Bratislave som za poslednych 5 rokov videl asi dva alebo tri v inzeratoch jeden.
no ale ked pan nechce tak nechce, to je v poriadku.
Ja som si na sebe zacal vsimat jednu uchylku - teda jednu z viacerych - ze nerad plavam s prudom. Neviem sa zmestit do Golfu, Pasatu, Oktavky, radsej si kupim Citroen C6, Lanciu Thesis, Lanciu Voyager, Jaguar XJ, nez tieto mainstreamove masinky... asi som uz stary a moc mudry.
S Espejsom tiez nemam problem, v Bratislave som za poslednych 5 rokov videl asi dva alebo tri v inzeratoch jeden.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 67 neregistrovaných