Rodinné MPV (sharan,alhambra) - rady pri kúpe
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.03.2010 17:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Osem rokov dozadu :
seat-alhambra-problem-so-spojkou-vyrieseny-t34946.html
Nezabudnúť preventívne vymeniť ložisko v prevodovke.
seat-alhambra-problem-so-spojkou-vyrieseny-t34946.html
mp3turbo napísal:vidis to ma privadza na myslienku "typickej" chyby voyagerov... manualna prevodovka.
aj ja budem menit lozisko v prevodovke som sa ti zabudol pochvalit. To iste, axialna vola, hriadel. Mne sa ale prejavuje na volnobehu jasnym hrkotanim ako rozsypane spojkove lozisko. Nie vzdy, zhruba 50%, ale ked rachoce tak je to zvuk neprijemny - ja proste taketo veci nemam rad. Vies co mi povedali v autorizovanom servise na jarnej prehliadke?
Ze to robia vsetky dieslove a ze s tym mam jazdit tak ako to je ze sa nic nestane
takze lozisko za 80eur a vymena za zhruba rovnako u kamarata. Takto to dopadne ked sa na to vyprdnes:
http://77.247.224.52/chrysler/spojka/IMG_8082.JPG
to je sice spojkove lozisko ale to je jedno. Vola je vola a v ziadnom pripade nie je dobra.
Nezabudnúť preventívne vymeniť ložisko v prevodovke.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nech sa MP3 vyjadrí.Ja mám inú vedomosť o problematike kde MP3 píše... Mne sa ale prejavuje na volnobehu jasnym hrkotanim ako rozsypane spojkove lozisko
Ibaže vzápätí v ďalšej vete píše... Nie vzdy, zhruba 50%,
Pozeral som svoj,pozeral som ďalší,pre istotu som sa spýtal opravára Voyagerov.Voyager používa bežné výtlačné ložisko a to sa hýbe prostredníctvom bežnej vidlice.V mieste kde vidlica na bokoch tlačí na výtlačné ložisko sa vyderie styková ploška na vidličke.Ložisko sa vymení,ale plošky zostanú.Tie vo volnobehu vydávajú hrkot ako rozsypaná spojka.Mechanik hovorí...vyvariť a obrúsiť a vydrží už viac lebo zvar CO je tvrdý.Mám elektronický stetoskop,a zvuk hrkotu je (u mňa) vyslove vydávaný z vidlice.
Takže ma to ešte čaká,našťastie podla vyjadrenia tohoto mechanika (dokonca že mi to predvedie) je prevodovka dole hore hodina.Ako som to tak skúmal,začínam tomu veriť.
Inak poznajú to majiteľia Jumperov a Boxerov z ročníkov cca 96 tam hrkotala spojková vidlica,ale ak sa spojka pustila jemne zostalo ticho.Ak hrkotala na volnobeh,stačilo stlačiť a pomaly pustiť pedál.Ani výmena za nové ale nepomohla,o chvíľu to už zase robilo
Ibaže vzápätí v ďalšej vete píše... Nie vzdy, zhruba 50%,
Pozeral som svoj,pozeral som ďalší,pre istotu som sa spýtal opravára Voyagerov.Voyager používa bežné výtlačné ložisko a to sa hýbe prostredníctvom bežnej vidlice.V mieste kde vidlica na bokoch tlačí na výtlačné ložisko sa vyderie styková ploška na vidličke.Ložisko sa vymení,ale plošky zostanú.Tie vo volnobehu vydávajú hrkot ako rozsypaná spojka.Mechanik hovorí...vyvariť a obrúsiť a vydrží už viac lebo zvar CO je tvrdý.Mám elektronický stetoskop,a zvuk hrkotu je (u mňa) vyslove vydávaný z vidlice.
Takže ma to ešte čaká,našťastie podla vyjadrenia tohoto mechanika (dokonca že mi to predvedie) je prevodovka dole hore hodina.Ako som to tak skúmal,začínam tomu veriť.
Inak poznajú to majiteľia Jumperov a Boxerov z ročníkov cca 96 tam hrkotala spojková vidlica,ale ak sa spojka pustila jemne zostalo ticho.Ak hrkotala na volnobeh,stačilo stlačiť a pomaly pustiť pedál.Ani výmena za nové ale nepomohla,o chvíľu to už zase robilo
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> inak benzinovych 3,6 VVT s plynom som tu zopar nasiel (treba hladat town&country)...kraaasa, nadrze s plynom fabricky
>> zabudovane v podlahe, k tomu 3,6 benzinovy agregat ako bi-fuel, takze mozes tankovat aj lieh
pozor, Town and Country NIE JE Voyager. Je to americky model so vsetkymi drobnostami co k tomu patria = ine svetla, radio iba s neparnymi frekvenciami, HORSOU vybavou (ano, europske maju lepsiu vybavu, town'n'country nemaju xenony, chromove zrkadla, nezavisle kurenie, dieslove motory atd zato vsak skoro vsetky maju pristroje v milach sice s kilometrovnikmi ale v milach). Predovsetkym VIN a milove ciferniky vzbudzuju UZASNY zaujem kazdej stanice STK... takze drzim palec.
Specificky ale upozornujem : ZIADNY Chrysler NEMA FABRICKY PLYN. Mozu vam to vypravat polaci co ich doviezli na lodiach za vagony, ale ziadny plyn ani CNG ani LPG sa do Voyagerov NIKDY nemontoval. Ani do Town/and/Country. VSETKO su to dorabky nejakeho Jozka ale rozhodne nie z fabriky.
FlexFuel ano, to su VSETKY 3.6i Pentastar motory. Znamena to ale len tolko ze do toho mozes nasypat E85 ethanol. FlexFuel NIKDY nebolo oznacenie pre LPG alebo pre nic co s LPG suvisi.
Navyse, PRAKTICKY VSETKY Town/n/Country ktore najdes na europskom trhu su opravene buracky, viac alebo menej tazke. Polske inzertne servery ako napr. allegro, otomoto alebo plx su ich plne. V Nemecku inzeruje na mobile.de firma AutoKing GmbH a Kiefer alebo taky nejaky, vsetky "Voyagery" ktore som na zaklade VINka preveroval su samozrejme Town and Country a kazde jedno z nich bolo havarovane a opravovane. Ale ze uplne kazde. A hlavne tie milove budiky... to bude mnamotka na STK !
Budem postupne reagovat aj na dalsie veci.
>> zabudovane v podlahe, k tomu 3,6 benzinovy agregat ako bi-fuel, takze mozes tankovat aj lieh
pozor, Town and Country NIE JE Voyager. Je to americky model so vsetkymi drobnostami co k tomu patria = ine svetla, radio iba s neparnymi frekvenciami, HORSOU vybavou (ano, europske maju lepsiu vybavu, town'n'country nemaju xenony, chromove zrkadla, nezavisle kurenie, dieslove motory atd zato vsak skoro vsetky maju pristroje v milach sice s kilometrovnikmi ale v milach). Predovsetkym VIN a milove ciferniky vzbudzuju UZASNY zaujem kazdej stanice STK... takze drzim palec.
Specificky ale upozornujem : ZIADNY Chrysler NEMA FABRICKY PLYN. Mozu vam to vypravat polaci co ich doviezli na lodiach za vagony, ale ziadny plyn ani CNG ani LPG sa do Voyagerov NIKDY nemontoval. Ani do Town/and/Country. VSETKO su to dorabky nejakeho Jozka ale rozhodne nie z fabriky.
FlexFuel ano, to su VSETKY 3.6i Pentastar motory. Znamena to ale len tolko ze do toho mozes nasypat E85 ethanol. FlexFuel NIKDY nebolo oznacenie pre LPG alebo pre nic co s LPG suvisi.
Navyse, PRAKTICKY VSETKY Town/n/Country ktore najdes na europskom trhu su opravene buracky, viac alebo menej tazke. Polske inzertne servery ako napr. allegro, otomoto alebo plx su ich plne. V Nemecku inzeruje na mobile.de firma AutoKing GmbH a Kiefer alebo taky nejaky, vsetky "Voyagery" ktore som na zaklade VINka preveroval su samozrejme Town and Country a kazde jedno z nich bolo havarovane a opravovane. Ale ze uplne kazde. A hlavne tie milove budiky... to bude mnamotka na STK !
Budem postupne reagovat aj na dalsie veci.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Niesom majitel voyageru,ale pozrel som paar recenzii k tomuto autu a ma aj nejake negativa a to je sprevodovanie do pomala a
>> podla merani dost velky aerodynamicky hluk.Nato,ze je to auto urcene viac na dialnice je to dost velke negativum.Aspon pre
>> tych 95% soferov,ktory si to uhanaju 140km/hod.
kazde auto (aj zena, aj dom, aj pes) ma nejake negativa.
2.5crd 2001-2008 tocia pri 130km/h okolo 2900 rpm. Cize si lahko vyratas co je pri 140km/h alebo pri 90km/h.
2.8crd 110kW cize 2001-2008 neviem ako su na tom (4 stupnovy automat co sme preberali), ale hranate 2.8crd 120kW cize 2008+s vyhradne 6kvalt automatom maju 90km/h na 1500 rpm = 130km/h na 2150 rpm co je uplna fantazia a v tejto triede aut na tu dobu nevidetelne (Viano toci na 130km/h okolo 2600 rpm ci uz 2.2d alebo 3.0d).
Pripajam sa k Milanovi - otazka hluku ma naozaj za 11 rokov vlastnictva nenapadla. Nemusel som riesit. Deti pri jazde na dovolenku spia.
>> avsak cital som zaujimave porovnanie od majitela G.Voyagru a zaroven T5, vid: "Narozdíl od T5 se ale v rychlosti 140
>> km/h dá ve Voageru mluvit s lidmi v kabině v pohode a bez zvýšení hlasu, což se mi v T5 nedaří...! "
s tymto suhlasim, jazdil som chvilu Caravellu aj Multivan a je to hroza. Nechapem ako si to moze niekto kupit predrazene kazive s vynimkou jednej motorovej verzie. Viano W638 nepoznam poriadne aby som mohol hodnotit, zoparkrat ma viezli v taxiku, vo firemnom transferovom voze - VSETKY boli rozhrkane v interieri az hroza, kakafonia skripavych zvukov zovsade, ani jedno auto nemalo cez 150.000km (ani tie taxiky, boli to nove vozy).
>> Turbo, Ty si daval volakedy davno video s dialnice ze? To asi neni uplne realna spotreba z beznej praxe..? Moje jazdy su skoro
>> ciste medzimesto.. Na cca 30km trase mam 3 dediny.. Terem viac/menej rovina.. Je realne sa nadejat, ze za 7 to pojde?
tam sa netreba nadejat, to je absolutne iste. Do sedmicky sa vojdes aj s nalozenym vozikom. Bratislava mame 8.5l v lete, okolo 10.5 v zime na kratkych trasach (vacsie zapchy, 16.6 litra [!!!] vody v chladiacom okruhu + bufik robia svoje).
Holt za styri litre ako Pasatt "a viac sa neda nech robim co robim" takato masinka proste jazdit nebude.
Cim vacsie zapchy a rozbiehanie/zastavovanie, tym ukrutne horsia spotreba. Pre automat este viac. Na beznom osobnom auticku sedan / hatchback sa rozdiel v spotrebe neprejavi tak zurivo, pri tychto autach ale obrovsku ulohu zohrava aerodynamika a nutnost tomu uderit "energiu" pri tych rozbehoch, proste to rozkyvat. Ked uz to hrka tak je relativne dobre, ale rozhrkat to je pruuuuser.
Spotrebu to teda ma trosku mensiu nez automaticky Carnival alebo 3.0d Viano ale uprimne, je to vzdialene beznym osobnym tragacikom. Velmi velmi vzdialene.
K spojkovemu rachotu : potvrdzujem Milanove slova, informacie a predpoklady. Po vymene loziska rovnaky rachot bez zmeny, nadaval som jak pohan. Len tak, lebo to bolo jednoduche, stalo ma to sto eur. Vymena pri 165.000km, dnes ma autiak 260.000km, stale rovnaky suchot bez zhorsenia. Videli to aj chlapci na Zlatych Pieskoch v autorizaku, styria mavli rukou ze "to robia VSETKY stare Voyagery". Tak jazdim aj ja ako hovorim uz 100.000km a... okrem toho ze to naserie sa zatial nic nedeje. Ak nezabudnem, zajtra nahram zvuk.
Inak sranda - ked sa ten prevodovy mechanizmus zohreje, klepot prestane. Uplne. Musim prejst okolo 80-120km a je proste uplne ticho. V manualnej prevodovke su standartne 2 litre oleja, vyrobca pise 2.2 ale nam sa viac nez 2.0 nezmestilo.
Inak no co povedat, su to zastarale auta. Prevazna vacsina vydojenych, zhumplovanych, a samozrejme vsetky designovo neprilis modernych, interierom zastaralych starych mulíc. Su to stare auticka.
Vyzaduju trosku lasky, trosku pochopenia, vela sikovnosti, vela kompromisov. Tak ako vsetky stare 18 rocne auticka, ako vsetky stare damy.
Ludia to nechcu, a necudo. Je to pre velmi uzku skupinu pacientov. Zaroven treba pochopit ze tieto masinky vymieraju. Otazka je ci clovek ktory ma trochu penazi je ochotny byt sucastou toho umieracika. Alebo ci chce nieco modernejsie. O dva-tri roky ich nebude... ak teraz nieco taketo kupis, o tri roky je to prakticky nepredajne. To uz dozije u teba.
A to je samozrejme dalsi dolezity faktor na zamyslenie. Chces byt cintorinom ? Este sme nezacali o bezpecnosti...
>> podla merani dost velky aerodynamicky hluk.Nato,ze je to auto urcene viac na dialnice je to dost velke negativum.Aspon pre
>> tych 95% soferov,ktory si to uhanaju 140km/hod.
kazde auto (aj zena, aj dom, aj pes) ma nejake negativa.
2.5crd 2001-2008 tocia pri 130km/h okolo 2900 rpm. Cize si lahko vyratas co je pri 140km/h alebo pri 90km/h.
2.8crd 110kW cize 2001-2008 neviem ako su na tom (4 stupnovy automat co sme preberali), ale hranate 2.8crd 120kW cize 2008+s vyhradne 6kvalt automatom maju 90km/h na 1500 rpm = 130km/h na 2150 rpm co je uplna fantazia a v tejto triede aut na tu dobu nevidetelne (Viano toci na 130km/h okolo 2600 rpm ci uz 2.2d alebo 3.0d).
Pripajam sa k Milanovi - otazka hluku ma naozaj za 11 rokov vlastnictva nenapadla. Nemusel som riesit. Deti pri jazde na dovolenku spia.
>> avsak cital som zaujimave porovnanie od majitela G.Voyagru a zaroven T5, vid: "Narozdíl od T5 se ale v rychlosti 140
>> km/h dá ve Voageru mluvit s lidmi v kabině v pohode a bez zvýšení hlasu, což se mi v T5 nedaří...! "
s tymto suhlasim, jazdil som chvilu Caravellu aj Multivan a je to hroza. Nechapem ako si to moze niekto kupit predrazene kazive s vynimkou jednej motorovej verzie. Viano W638 nepoznam poriadne aby som mohol hodnotit, zoparkrat ma viezli v taxiku, vo firemnom transferovom voze - VSETKY boli rozhrkane v interieri az hroza, kakafonia skripavych zvukov zovsade, ani jedno auto nemalo cez 150.000km (ani tie taxiky, boli to nove vozy).
>> Turbo, Ty si daval volakedy davno video s dialnice ze? To asi neni uplne realna spotreba z beznej praxe..? Moje jazdy su skoro
>> ciste medzimesto.. Na cca 30km trase mam 3 dediny.. Terem viac/menej rovina.. Je realne sa nadejat, ze za 7 to pojde?
tam sa netreba nadejat, to je absolutne iste. Do sedmicky sa vojdes aj s nalozenym vozikom. Bratislava mame 8.5l v lete, okolo 10.5 v zime na kratkych trasach (vacsie zapchy, 16.6 litra [!!!] vody v chladiacom okruhu + bufik robia svoje).
Holt za styri litre ako Pasatt "a viac sa neda nech robim co robim" takato masinka proste jazdit nebude.
Cim vacsie zapchy a rozbiehanie/zastavovanie, tym ukrutne horsia spotreba. Pre automat este viac. Na beznom osobnom auticku sedan / hatchback sa rozdiel v spotrebe neprejavi tak zurivo, pri tychto autach ale obrovsku ulohu zohrava aerodynamika a nutnost tomu uderit "energiu" pri tych rozbehoch, proste to rozkyvat. Ked uz to hrka tak je relativne dobre, ale rozhrkat to je pruuuuser.
Spotrebu to teda ma trosku mensiu nez automaticky Carnival alebo 3.0d Viano ale uprimne, je to vzdialene beznym osobnym tragacikom. Velmi velmi vzdialene.
K spojkovemu rachotu : potvrdzujem Milanove slova, informacie a predpoklady. Po vymene loziska rovnaky rachot bez zmeny, nadaval som jak pohan. Len tak, lebo to bolo jednoduche, stalo ma to sto eur. Vymena pri 165.000km, dnes ma autiak 260.000km, stale rovnaky suchot bez zhorsenia. Videli to aj chlapci na Zlatych Pieskoch v autorizaku, styria mavli rukou ze "to robia VSETKY stare Voyagery". Tak jazdim aj ja ako hovorim uz 100.000km a... okrem toho ze to naserie sa zatial nic nedeje. Ak nezabudnem, zajtra nahram zvuk.
Inak sranda - ked sa ten prevodovy mechanizmus zohreje, klepot prestane. Uplne. Musim prejst okolo 80-120km a je proste uplne ticho. V manualnej prevodovke su standartne 2 litre oleja, vyrobca pise 2.2 ale nam sa viac nez 2.0 nezmestilo.
Inak no co povedat, su to zastarale auta. Prevazna vacsina vydojenych, zhumplovanych, a samozrejme vsetky designovo neprilis modernych, interierom zastaralych starych mulíc. Su to stare auticka.
Vyzaduju trosku lasky, trosku pochopenia, vela sikovnosti, vela kompromisov. Tak ako vsetky stare 18 rocne auticka, ako vsetky stare damy.
Ludia to nechcu, a necudo. Je to pre velmi uzku skupinu pacientov. Zaroven treba pochopit ze tieto masinky vymieraju. Otazka je ci clovek ktory ma trochu penazi je ochotny byt sucastou toho umieracika. Alebo ci chce nieco modernejsie. O dva-tri roky ich nebude... ak teraz nieco taketo kupis, o tri roky je to prakticky nepredajne. To uz dozije u teba.
A to je samozrejme dalsi dolezity faktor na zamyslenie. Chces byt cintorinom ? Este sme nezacali o bezpecnosti...
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Mp3 suhlasim s Tebou,ze vw t5,caraveli a mutlivan su predrazene,ale jazdili ich vsetky pracovne caty robotnikov na dialnici,obcas sa tam objavilo scudo,expert,jumpy,cady maxi,doblo.Ani jeden voyager napriek tomu,ze je lacnejsi,preto usudzujem,ze tie vw su odolnejsie a nie kazivejsie.
PS:dakujem ti za upozornenie na tie americke verzie voyagerov.Kamarat ma krasnu "lestenku" motorku z ameriky,prihlasenu a absolvoval s nou v minulosti stk a v pohode.Teraz sa stalo,ze minuly mesiac nepresiel stk koli tomu,ze to je dovoz.Tak bez stk skoncia asi aj tie voyageri.
PS:dakujem ti za upozornenie na tie americke verzie voyagerov.Kamarat ma krasnu "lestenku" motorku z ameriky,prihlasenu a absolvoval s nou v minulosti stk a v pohode.Teraz sa stalo,ze minuly mesiac nepresiel stk koli tomu,ze to je dovoz.Tak bez stk skoncia asi aj tie voyageri.
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 19.09.2012 15:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ager/15497
https://www.euroncap.com/en/results/chr ... ager/15715
https://www.euroncap.com/en/results/chr ... ager/15715
Naposledy upravil/-a Mateusz737 v 31.07.2019 11:44, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Auto bez negatív snáď ani neexistuje ak si ho rozoberiete na atomy a zahrnie sa aj cena,prevádzkové náklady a všetky vlastnosti.Takže chce to trochu pamätať že čo sa s čím porovnáva a skôr sa sústrediť na to,s čím sa reálne stretneme,čo nám bude robiť radosť a čoho sa budeme obávať.A o x rokov z čoho budú zložené spomienky,aké to tie roky bolo.
Bezpečnosť Voyagera...no tiež by ma zaujímala,bol som na mostovej váhe bez zadnej 3 sedačky,prázdny mal 1960 kg. To pri príslovečnej jednoduchosti podvozka akosi naznačuje že váha sa bude týkať jednak a samozrejme velkosti búdy,ale zrejme aj hrúbky materiálov kde to vyzerá že optimalizácia ešte nebola šláger.
v každom prípade sa dá prekladať určitá automatická miera bezpečnosti už len z titulu hmoty a robustnosti.Naopak zrážka s ním asi bude viac menej nesmierne devastačná z toho istého dôvodu.A tam vedomosť končí.Nebehá ich veľa,celé dni nestretnem ďalšieho.Jeho zriedkavosť je tiaž do vysokej miery mínusom,pretože monterkový ak nikdy nevidel otvorenú kapotu takého auta,tak to bude asi odmietať skôr,než sa strapňovať že ani nevie kde je čo.Preto má moje okolie (okres) relatívne velké množstvá týchto strojov,pretože bez zarátania seba samého sú tu hneď dve dielňe kde sa roky robia...Chrysler clinic ktorý už prevádzkuje novú dielňu,ale aj ďalšia dielňa ktorá ich opravovala v rokoch keď Chrysler clinik viac menej predával diely zo stoviek týchto aut,je tam akýsi cintorín Voyagerov a PT Cruiserov. Prítomnosť dielne nejakého exotického zriedkavého auta je silne motivujúca,alebo demotivujúca (velmi rozumne) ak žiadna dielna široko ďaleko ten typ nerobí.
Bezpečnosť Voyagera...no tiež by ma zaujímala,bol som na mostovej váhe bez zadnej 3 sedačky,prázdny mal 1960 kg. To pri príslovečnej jednoduchosti podvozka akosi naznačuje že váha sa bude týkať jednak a samozrejme velkosti búdy,ale zrejme aj hrúbky materiálov kde to vyzerá že optimalizácia ešte nebola šláger.
v každom prípade sa dá prekladať určitá automatická miera bezpečnosti už len z titulu hmoty a robustnosti.Naopak zrážka s ním asi bude viac menej nesmierne devastačná z toho istého dôvodu.A tam vedomosť končí.Nebehá ich veľa,celé dni nestretnem ďalšieho.Jeho zriedkavosť je tiaž do vysokej miery mínusom,pretože monterkový ak nikdy nevidel otvorenú kapotu takého auta,tak to bude asi odmietať skôr,než sa strapňovať že ani nevie kde je čo.Preto má moje okolie (okres) relatívne velké množstvá týchto strojov,pretože bez zarátania seba samého sú tu hneď dve dielňe kde sa roky robia...Chrysler clinic ktorý už prevádzkuje novú dielňu,ale aj ďalšia dielňa ktorá ich opravovala v rokoch keď Chrysler clinik viac menej predával diely zo stoviek týchto aut,je tam akýsi cintorín Voyagerov a PT Cruiserov. Prítomnosť dielne nejakého exotického zriedkavého auta je silne motivujúca,alebo demotivujúca (velmi rozumne) ak žiadna dielna široko ďaleko ten typ nerobí.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Mp3turbo tak skus aj tu o bezpecnosti.. Predsa len u rodinneho auta toto neni uplne zanedbatelna polozka v zozname
co na tom skusat... to co mame s Milanom je masovo predavane od roku 2000 do roku 2008, cize navrhovane a konstruovane v rokoch 1997, 1998, potom schvalovane a homologizovane.
K tomu tazko nieco povedat - nove Volvo XC90 2019 bude asi bezpecnejsie nez Voyager 2001. Okrem ineho bude mat zopar blbosti [asistentov] na co ludia davaju dnes doraz napriklad na automaticke brzdenie aby mohli prštekovať do mobilu pocas cestovania nielen v zapche, a hlavne vela farebnych obrazoveciek a pripojenie na fejsbuuk + inštagram aby vsetci kamarati vedeli kedy som si prdol v aute a ci sa mi dieta dogrcalo po ceste.
Lebo nic dolezitejsie pre kazdeho v mojej socialnej sieti neexistuje, rovnako ako to co som zral vcera vecer. Kazdeho to zaujima.
co na tom skusat... to co mame s Milanom je masovo predavane od roku 2000 do roku 2008, cize navrhovane a konstruovane v rokoch 1997, 1998, potom schvalovane a homologizovane.
K tomu tazko nieco povedat - nove Volvo XC90 2019 bude asi bezpecnejsie nez Voyager 2001. Okrem ineho bude mat zopar blbosti [asistentov] na co ludia davaju dnes doraz napriklad na automaticke brzdenie aby mohli prštekovať do mobilu pocas cestovania nielen v zapche, a hlavne vela farebnych obrazoveciek a pripojenie na fejsbuuk + inštagram aby vsetci kamarati vedeli kedy som si prdol v aute a ci sa mi dieta dogrcalo po ceste.
Lebo nic dolezitejsie pre kazdeho v mojej socialnej sieti neexistuje, rovnako ako to co som zral vcera vecer. Kazdeho to zaujima.
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 19.09.2012 15:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných