Renault Megane - výmena lambda sonda

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

smejo74
Príspevky: 883
Dátum registrácie: 19.09.2008 21:55
Zdieľať na Facebook

Renault Megane - výmena lambda sonda

Príspevok od používateľa smejo74 »

Zdravim vospolok rád by som sa opýtal odborníkov že či je problém vymeniť si sám doma lambda sondu na renaulte megan 1,4 16v rok 2001 ďakujem
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Určite nie, ale tak záleží aj ako je dostupná. Na druhú stranu si myslím že by ťa nezodrali ani v servise. V preklade daj 10€ a utekaj...

Ale podstatné je niečo iné, nekupuj žiadne UNI náhrady kde nie je priamo konektor
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Myslim,ze na povolenie lambda sondy potrebujes kluc c.22 alebo 23 mozes pouzit aj rurkovy kluc,pokial prestrihnes kable,inaksie mozes pouzit aj normalny vidlicovy kluc,len musis ho v strede prehnut o 60'
sanoDu
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 30.01.2009 14:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sanoDu »

Urcite nie, ale ci si presne trafil problem ? Po urcitych mojich skusenostiach tieto veci nechavam na servis.
1. Je naozaj vadna ta sonda alebo je problem niekde v elektrickom vedeni alebo inde?

2. Servis ma rabat na diely a dostane ich za cenu o ktorej sa ti ani nesniva. Ked to zratas je to v konecnom dosledku lacnejsie dat spravit dobremu servisu.

Aby to nedopadlo tak ze vymenis sondu cca za 100 euro a problem ostane a splachol si 100 ku a plazil si sa pol dna pod autom.
Naposledy upravil/-a sanoDu v 29.10.2017 09:59, upravené celkom 1 krát.
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »