1 030 172
inzerátov
Pridať inzerát

Renault Megane - na tri válce

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Renault fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
mates858
Založený: 06 október 2011
Príspevky: 7
Nabehané: 1 hod 1 min
Predmet: Renault Megane - na tri válce PríspevokZaslal: 21.05.2018 20:14   
Ahoj,
viem že sa to tu omielalo uz Xkrát ale nenapadá ma už asi nič iné, resp. by som potreboval doplniť čo ešte skontrolovať.

Problem:
Ide na tri válce občas naskočí na 4 a potom ide v pohode, po vychladnutí zase na tri a tak striedavo (Diagnostika hadzala chybu na prvom valci- cievka - klasika u meganov)

Auto:
Megane II 1.6 16v 83kw 2003 BM0C motor. (najazd asi 240tkm)

Skontrolované prípadne vymenené:
Cievky boli menené doteraz 3, vymenila sa dnes aj povodna na tom prvom valci co vyhadzovalo chybu. Problém pretrvával. Sestra prešla do servisu s tym vhupla na prechode cez bránu a auto začalo ist na 4 valce. Nechápačka.
Vymenili sa sviečky. Problém pretrváva. Nedávno boli menené rozvody a už odvtedy sa sestre nepáčil volnobeh.

Píšem to takto nakolko som neni pri aute som v zahraničí a sám musím "radiť" po...či mechanikom ktorí vedia o tom ešte menej než já Ajťák.

Napadá ma ešte vstrekovač či neni chytený prípadne niekde kostra. Vážne radšej by som si pod to auto lahol ja jak to nechat takym šuflikantom v okolí Nitry.

Mate niekto ešte typ čo skontrolovať?

Dakujem velmi pekne za predmetné odpovede.
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 21.05.2018 20:43   
Skontrolovať kompresiu ( 30 min roboty), skontrolovať nastavenie rozvodov ( 30 minút roboty) aj keď ten motor má variablitu a zlé nastavenie rozvodov by malo hlásiť ako chybu.
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
trucker694
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (133)
Založený: 03 december 2005
Príspevky: 1562
Nabehané: 13 dní 22 hod 16 min
PríspevokZaslal: 22.05.2018 10:21   
Veď trištvrtiny áut sú už trojvalce
_________________
Starosta obce GARGAMEL
Citovať
marco98
Nová tvár - Trabanto (12)
Založený: 19 február 2015
Príspevky: 197
Nabehané: 1 dní 3 hod 42 min
PríspevokZaslal: 22.05.2018 15:13   
cievka zapalovania-píšeš že sa vymenili 3, ver tomu že to bude 4.tá(pozor nie sviečka!!! cievka) častý problém týchto motorv, našťastie za pár eur a pár minut práce
Citovať
autokomplet
Známa tvár - Feldo (61)
Založený: 16 august 2006
Príspevky: 1498
Nabehané: 4 dní 0 hod 57 min
PríspevokZaslal: 22.05.2018 18:56   
mozno ste jazdenim na 3 valce podpalili ventily - nesaskuj s cievkami daj vsetky nove a ked nepomoze zmeraj kompresiu ci je podpaleny ventil ...
_________________
AutoKomplet.sk, Toyota - positiv, Japancars positiv, Renault - negativ, medzitym nula...
Citovať
janisko1983
Založený: 07 november 2016
Príspevky: 1
Nabehané: 5 min
PríspevokZaslal: 22.05.2018 20:47   
Ja mam scenic 1,6 2007 ja som to neriesil ale predchadzajuci majitel mal taky problem dal to riesit do original servisu a tam zistene ze problem bola kabelaz bol tam problem v koncovke. Je tam taky konektor do ktoreho idu kable zo vsetkych cievok a tam bol problem. Vybrali kable z koncovky a spojili na priamo. Ten konektor je na vrchu motora. Ked chces poslem foto toho konektora.
Citovať
VLADY
Vážený člen - Gallardo (224)
Založený: 11 september 2007
Príspevky: 5162
Nabehané: 1 mes 0 dní 2 hod
Bydlisko: najväčšia dedina....BA
PríspevokZaslal: 23.05.2018 06:20   
Reagovalo to na otras jak sa prehupla cez hrb pri bráne píšeš...tak tipujem nejaký problém káble konektory a tak...podpálený ventil by sa asi tak nechoval
_________________
Renault a Suzuki - stelesnenie mojich túžob....
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18688
Nabehané: 3 mes 11 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 23.05.2018 07:42   
Tento problém riešil tunajší autorizák a keď auto prišlo už mal v kufry štyri staré cievky,vždy s toho istého valca.Ten mal príčinu v pripojení konektora na vstrekovač,bol prasknutý plast a zrejme aj spoj vnútry pretože na potlačenie sa prerušil a vstrek vypadol z činnosti.Ale vždy sa menila cievka !!! Tak som nahádzal všetky z kufra na motor a majiteľa poslal do Renaultu nech ich obúcha o hlavu tamojším umelcom.Ale nešiel,dokonca ani im povedať,ľudia majú gule pindať akurát tak pri pive,hlavne že to zaplatil,buzeranti predali štyri cievky zbytočne,a ten čo to nakoniec urobí dostane 20 e.-za polhodinu času (aj z úplatkom :)
Treba vtedy keď motor krásne šlape,rozhýbať všetko,a to dosť drasticky...kebeláž,konektory,spoje...naraz jeden valec vypadne
Citovať
mates858
Založený: 06 október 2011
Príspevky: 7
Nabehané: 1 hod 1 min
PríspevokZaslal: 23.05.2018 13:54   
Dakujem za odpovede.
Auto pojde v piatok mechanikovi, cievky tak ako som pisal boli menene 3 doteraz a 4.ta sa menila teraz. Takze vsetky su vymenene nez boli povodne, skusalo sa to aj kombinovat atd. Meral tlak vo valci a vraj sa mu to nepozdáva, neviem kolko nameral kedze som nebol pri tom. Ale to je "jedno" tak či tak sa to dá komplet cele skontrolovat, pripadne sa zhodí vrch a pomenia sa tesnenia. Pozre kabelaž konektory.

Este raz dakujem za odpovede
Citovať
salomen30
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 28 november 2013
Príspevky: 319
Nabehané: 24 dní 9 hod 51 min
PríspevokZaslal: 01.06.2018 22:58   
Čosi sa nepozdáva.Veď to je jasné že keď to naskočilo pri prejazde nerovnosti že to asi vnútornosti nebudú.Zmeral by som prechodový odpor k RJ od cievok až k RJ.Mne tiež pravidelne odchádza cievka.Odmeral som kabeláž od cievok ešte sa chystám na kabeláž vstrekov.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Renault fórum