Renault Megane 2 2008 1.9Dci 96kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

luthorisking
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 05.09.2017 06:01
Zdieľať na Facebook

Renault Megane 2 2008 1.9Dci 96kw

Príspevok od používateľa luthorisking »

Nútena regenerácia?
Check injection svieti kôli neúspešným regeneráciam DPF.... stalo sa to na trase PP-RV všetko ok a po ceste RV-pp zasvietil klíč.... Viete mi poradiť čo pred nútenou regeneráciou načo si dať pozor ? / stav filtra 12g zaplnenosť , len nechápem prečo nevypálilo ale prekročilo max.počet.... diagnostikované na delphi ds150....a najma načo si dať pozor...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Niečo mi tam nesedí.Zaplnenie 12 gr nebude dôvod ani ako pre obsah popolčeka,ani pre obsah sadzí.A 12 gr nieje limitná hodnota ani pre jedno ani druhé.
luthorisking
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 05.09.2017 06:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa luthorisking »

svieti check injection v ds150e pise prekroceny horni mez vypalovani / neviem doslovne ale že prekročený počet pokusov / ani ja neviem prečo to takto je len neviem čo s tým chcel som aj spustit vypalenie ale ma nepustila /nieje možné vykonať/ a ešte jednu hodnotu prietoku som videl cca 50m kub .. / hod ... neviem čo s tým ale čaká ma tk+ek a to asi neprejdem ...a taktiež aby zmizol ten klučik / kontrolka dpf nesvieti/ raz som ju videl ale to mi zasvietila pred dvoma rokmi ked som sa cupital po meste s check injection ale som isiel mimo mesta na 30 km a prestalo to ....ale teraz svieti stale
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vyjadrenia týchto šepletových diagnostík je niekedy doslova otrasná až tak že je problém pochopiť čo vyjadruje.No uvádzať prietok v kubických metroch bol tiež spásonosný nápad
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ak zasvieti check motora , treba čitačkou zistiť CHYBU a VYMAZAŤ ,
pokiaľ RJ nevymaže tuto chybu sama po 3-om naštartovaní motora..
Každopádne VYMAZAŤ tu chybu, nakoľko chyba v pamäti RJ sposobuje zavažné obmedzenie práce motora , a nasledne nudzový stav.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je dobré poznať alebo si zistiť podmienky.Pre príklad...Opel J-kový tuším vyžadoval určité množstvo paliva a vyžiadal si výmenu oleja !! aj napriek tomu že interval sa iba blížil.Kým sa to neurobilo nedala sa spustiť ani servisná regenerácia. U systémov používajúcich aditív je nutné tiež určitý stav inak systém nič nepustí.
luthorisking
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 05.09.2017 06:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa luthorisking »

Keď to takto čitam tak áno pri tej chybe svietila rezerva a predtým som menil ventilátor kúrenia dačo s káblami a častejšie som preštartoval auto takže asi si to dávam do súvisu ... skúsim natankovať full a ešte raz nútenú či pôjde... p.s čo je pravdy na tom že po nútenej mám vymeniť olej ?
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: juro175 a 11 neregistrovaných