Renault Laguna - strata výkonu motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 02.07.2016 08:12 Zdieľať na Facebook
Renault Laguna - strata výkonu motora
Prosím o radu, Renault laguna stratil výkon motora počas jazdy. Preraďovanie rýchlostí bez problémov, no výkon minimálny. Mierny kopček, ktorý som predtým zvládala 5. som absolvovala 2.Pridávanie na mieste nie je obmedzené, ale pri záťaži, nevládze. Mám pocit ako keby sa stratil tlak, ale to môže byť len môj dohad. poraďte mi prosím.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to núdzový stav,motor má velmi obmedzený výkon.Pre dojazd treba vypnúť zapalovanie a znova naštartovať aby sa systém zresetoval.Výkon by sa mal obnoviť,ale treba jazdiť z jemným dávkovaním plynu lebo sa to inak bude zrejme opakovať.
Pozor pri predbiehaní aby to neprekvapilo.logicky treba chybu pohladať a odstrániť.
Pozor pri predbiehaní aby to neprekvapilo.logicky treba chybu pohladať a odstrániť.
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
A ako správne podotýka vo viacerých témach p.Hlavatý , bude stále viac servisov ktoré si s novými autami jednoducho neporadia. Je to začarovaný kruh, chceme od ludí aby vedeli stále viac, ale nie sme ochotní tieto vedomosti zaplatiť. O tom to je. Ten kto niečo naozaj vie uteká z tejto banánovej republiky čo mu nohy stačia. Vidím to na vlastných deťoch. moje hodnotenie sme + - na úrovni Somálska ,alebo Bangladešu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nepreskakoval by som cez koňa.Len zvažoval a uvažoval,prečo sú niektoré veci tak ako sú.
To už dnes o nejakej profesnej cti a hrdosti asi nebude,žije sa z peňazí,a ťah na ich zabezpečenie je enormný.Nebudem rozoberať koľko ľudí nevie bez duševných otrasov prijať že zľava sprava sa na neho vyškierajú zdanlivo "úspešný" ...no a tak sa treba k nim rýchle dopracovať
Preto asi majiteľ dielne velmi zvažuje ktoré auto je pre dielňu "nositeľ zárobku" a ktoré nositeľ starostí a problémov.A tak robí selekciu a berie práce na autách...kde je jasné čo sa bude robiť,kde to bude neproblémové,rýchlem,jasné.K čomu je dielňa najbližšie v znalosti,výbave,diagnostike,dieloch atd je veľa faktorov.Prečo by sa dielňa trápila dlhé dni z hladaním problémov,prečo by liezla na tenký ľad od chvíle kedy také auto prijala.Ak ešte auto patrí k typu kde väčšia oprava presiahne jeho cenu alebo sa dostane do neúmery voči cene auta,alebo je tam množstvo "možných" problémov ako dvojpohon benzín/plyn,je to automat ,čo nesmierne ovplyvňeje a sťažuje servis,nech je to opacha typu (boha pod tým mám chodiť ?!) tak sa logicky zužuje počet dielní ochotných sa podujať s vecami potrápiť.Kto nie je mechom praštený,by mal vedieť premýšlať aj rozumom toho druhého a nečudovať sa že aj ten druhý rozmýšla tak,aby to zodpovedalo jeho prospechu.Môže sa to páčiť či nepáčiť,čím je viac aut,tým väčšia bude selekcia a viac odohnaných aut od dverí dielní.Výmena dvojhmoty na Golfe alebo Alfe je za tie isté peniaze,iba tých Golfov sa stihne za ten istý čas tri razy viac,.Málo ľudí by prijalo argument aby sa za obdobnú prácu žiadalo nepomerne viac peňazí,preto je jednoduchšie auto neprijať a netreba nič vysvetlovať.Možno takto to skôr pochopíte prečo sú niektoré veci tak,že sa vám nepáčia.ale je to iba logické vyústenie zo vzťahu ponuka-dopyt
Ešte veta k Lagúne.tam je viac než isté že je to Dci.jedno tu stálo,Lagúna II dci kombík v polokoži...nerentabilný na opravu desiatky prkotinových závad,ale v pohode jazdiaci.neopravoval sa pre nepomer,majiteľka ho dala k predajú za tuším 500 e.- Tak a tu je kameň úrazu,tj základná cena ku ktorej sa bude cena opravy vždy akosi prirovnávať.800 e.- za opravu iného auta by bola prkotina a výhra.
To už dnes o nejakej profesnej cti a hrdosti asi nebude,žije sa z peňazí,a ťah na ich zabezpečenie je enormný.Nebudem rozoberať koľko ľudí nevie bez duševných otrasov prijať že zľava sprava sa na neho vyškierajú zdanlivo "úspešný" ...no a tak sa treba k nim rýchle dopracovať
Preto asi majiteľ dielne velmi zvažuje ktoré auto je pre dielňu "nositeľ zárobku" a ktoré nositeľ starostí a problémov.A tak robí selekciu a berie práce na autách...kde je jasné čo sa bude robiť,kde to bude neproblémové,rýchlem,jasné.K čomu je dielňa najbližšie v znalosti,výbave,diagnostike,dieloch atd je veľa faktorov.Prečo by sa dielňa trápila dlhé dni z hladaním problémov,prečo by liezla na tenký ľad od chvíle kedy také auto prijala.Ak ešte auto patrí k typu kde väčšia oprava presiahne jeho cenu alebo sa dostane do neúmery voči cene auta,alebo je tam množstvo "možných" problémov ako dvojpohon benzín/plyn,je to automat ,čo nesmierne ovplyvňeje a sťažuje servis,nech je to opacha typu (boha pod tým mám chodiť ?!) tak sa logicky zužuje počet dielní ochotných sa podujať s vecami potrápiť.Kto nie je mechom praštený,by mal vedieť premýšlať aj rozumom toho druhého a nečudovať sa že aj ten druhý rozmýšla tak,aby to zodpovedalo jeho prospechu.Môže sa to páčiť či nepáčiť,čím je viac aut,tým väčšia bude selekcia a viac odohnaných aut od dverí dielní.Výmena dvojhmoty na Golfe alebo Alfe je za tie isté peniaze,iba tých Golfov sa stihne za ten istý čas tri razy viac,.Málo ľudí by prijalo argument aby sa za obdobnú prácu žiadalo nepomerne viac peňazí,preto je jednoduchšie auto neprijať a netreba nič vysvetlovať.Možno takto to skôr pochopíte prečo sú niektoré veci tak,že sa vám nepáčia.ale je to iba logické vyústenie zo vzťahu ponuka-dopyt
Ešte veta k Lagúne.tam je viac než isté že je to Dci.jedno tu stálo,Lagúna II dci kombík v polokoži...nerentabilný na opravu desiatky prkotinových závad,ale v pohode jazdiaci.neopravoval sa pre nepomer,majiteľka ho dala k predajú za tuším 500 e.- Tak a tu je kameň úrazu,tj základná cena ku ktorej sa bude cena opravy vždy akosi prirovnávať.800 e.- za opravu iného auta by bola prkotina a výhra.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milan ale to by následne logicky malo viesť k tomu , že výrazne klesnú predaje aut u ktorých sú pracnejšie opravy. Tak mi to hovorí sedliacky rozum. Zdá sa ale,že prax je taká že tie jednoduché a dobré sa v ďalšej generácii skomplikujú.
Pre mňa osobne je rozumnejšie nehladieť na kúpnu alebo predajnú cenu auta ale na to akú robotu mi doma urobí. Alebo sa mýlim?
Pre mňa osobne je rozumnejšie nehladieť na kúpnu alebo predajnú cenu auta ale na to akú robotu mi doma urobí. Alebo sa mýlim?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní