Renault Clio 1,2 74 kw - nepravidelný chod studeného motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:02 Zdieľať na Facebook
Renault Clio 1,2 74 kw - nepravidelný chod studeného motora
Dobry den, prosim o radu a pomoc:
Mam clio combi 2009, 1,2 turbo benzin, 74kw.
Ked rano nastartujem studeny motor, absolutne sa nevie rozbehnut, otacky vyskocia, potom spadnu, akonahle pridam plyn motor zadusi. Po chvili sa to ustali asi v rozmedzi 1000 - 1500 otacok no stale sa neda pridat plyn lebo motor zadusi.
Musim ho nechat nastartovane aspon 5 minut a riadne mu potom popridavat aby sa to vsetko trosku zohrialo a upravilo, potom ide motor krasne pravidelne a reaguje riadne na plyn.
Vycistil som uz aj skrtiacu klapku co mi poradili v servise no problem pri studenom motore sa stale opakuje. SU tam nove aj sviecky kedze motor ma 111 000 km a pri 120 tisic sa odporuca vymena sviecok.
Neviete niekto poradit ako tu nepravidelnost motora pri studenom starte odstranit?
Je to velmi neprijemne cakat kym sa trosku zohreje alebo sa pohnut a skackavo postupne motor zohriat.
Dakujem za ochotu a pomoc.
Mam clio combi 2009, 1,2 turbo benzin, 74kw.
Ked rano nastartujem studeny motor, absolutne sa nevie rozbehnut, otacky vyskocia, potom spadnu, akonahle pridam plyn motor zadusi. Po chvili sa to ustali asi v rozmedzi 1000 - 1500 otacok no stale sa neda pridat plyn lebo motor zadusi.
Musim ho nechat nastartovane aspon 5 minut a riadne mu potom popridavat aby sa to vsetko trosku zohrialo a upravilo, potom ide motor krasne pravidelne a reaguje riadne na plyn.
Vycistil som uz aj skrtiacu klapku co mi poradili v servise no problem pri studenom motore sa stale opakuje. SU tam nove aj sviecky kedze motor ma 111 000 km a pri 120 tisic sa odporuca vymena sviecok.
Neviete niekto poradit ako tu nepravidelnost motora pri studenom starte odstranit?
Je to velmi neprijemne cakat kym sa trosku zohreje alebo sa pohnut a skackavo postupne motor zohriat.
Dakujem za ochotu a pomoc.
-
- Príspevky: 3398
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3398
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Možeš mať chybu od RJ smerom k sviečkam - r. jednotka, cievka-cievky, káble, sviečky, klapka - môže byť čistá ale nemusí fungovať jej ovládanie ak je elektronická, čidlá teploty chl. kvapaliny alebo čidlo množstva nasávaného vzduchu.... aj netesné tesnenie pod hlavou to môže spôsobovať... keby si mal niekoho s podobným autom poskúšať aspoň cievku-ky prehodiť, popr. tie čidlá.... káble by beztak po 100 000km bolo možno dobré vymeniť....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných