Ranger Rover Sport 2,7 tdv6 - zivotnost motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Rover

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ledi
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 30.12.2011 19:58
Zdieľať na Facebook

Ranger Rover Sport 2,7 tdv6 - zivotnost motora

Príspevok od používateľa ledi »

Dobry večer, chcem sa opytat na skusenosti ohladom tejto motorizacie. Dočital som sa ze su to ne celkom vydarene motory a že rychlo odchadzali že vraj už okolo 150 000 km. Mam zaujem si kupit auto tejto značky ale potrebujem aj poradit čo sa tyka motora 2,7 tdv6 Rangr Rover Sport od roku 2006. Vopred dakujem za kvalitne recenzie.
VOJTO55
Príspevky: 1906
Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
Bydlisko: Revúca
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VOJTO55 »

...Myslím,že asi najviac záleží na tom článku medzi volantom a sedadlom...To znamená spôsob jazdy,terén a údržba...
...Ale motor je to výborný,aj keď na tú váhu cez 2.5 tony je to len na "pohodové" jazdenie.Niekomu sa môže zdať zrýchlenie z 0 na 100 za 12.7 sec málo,ale iným to stačí...140kW a točivý moment 440NM je celkom prijateľné...
Naposledy upravil/-a VOJTO55 v 07.04.2015 00:09, upravené celkom 2 krát.
vlastimil213
Príspevky: 350
Dátum registrácie: 30.11.2013 22:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlastimil213 »

Nekupuj 2.7 strašne slaby motor a ťažké auto mám 3.6 preto jedine ak tak určite 3.6 inak strašne drahý servis je nato a na Sk ti to takmer nikto neopravi ...
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Sport třeba hlavne chápať jako sport - offroad. Nie šprintéra na cestách. V teréne dokáže hodne veľa. Pokial ide o 2,7 tak problém so životnosťou mali hlavne kusy do 2005. Bolo tam jednoducho zle vyriešené chaldenie časti motora a mohlo dojsť k deštrukcii. No stalo sa to vždy alebo vačšinou při dlhodobej jazde dialnicou a vyššou rýchosťou. Kým na to prišli, jazdilo už samozrejme hafo áut s touto časovanou bombou. Na druhej strane na net sa dostanú len správy o poškodených motoroch, nikto nikde nepíše, že je spokojný a všetko je OK a faktom zostáva, že drvivá vačšina je OK. Napokon tie motory jazdia v P407 a 607, C5 a C6 Jaguaroch... Osobne by som dal tiež prednosť 3,6V8 no ak rozpočet nepustí. Pokial ide o servis tak na SK je to žial realita, ž eznačkové resp autorizáky sú na tom dosť zle s odbornosťou. No v KE je určite veľmi dobrý súkromný servis s akceptovatelnou hodinovkou a veľmi dobré servisy sú za hranicami na Morave. Zo severu to je blízko do Frenštátu p Radhotěm, nižšie sú Boskovice. Ak by som riešil niečo vážnejšie tak tam no netřeba z toho auta robiť strašiaky. Poznám ľudí čo s upravenými RRS 2,7 a Disco3 2,7 jazdia offroad v Rumunsku Albánsku, Ukrajinu... celkovo ďaleko cez 200 000km s max spokojnosťou.
lkopcansky
Príspevky: 199
Dátum registrácie: 25.02.2013 14:09
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lkopcansky »

ak si dobre pamätám, motor má rozvody z oboch strán motora. Na tie zadné sa dosť často zabúda možno naschval, kedže je tam málo priestoru....
ledi
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 30.12.2011 19:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ledi »

Tak dakujem Vam za odpovede. A mam tu konkretny model Range Rover Sport 2,7 TDV6 Rok 2006, prvy majitel, kupene na Slovensku, nabehane 139000 km servisna knižka. Auto je na autobazar eu aj foto zachovali kusok tak sa môžete pozriet ako vyzera. Len otazka je či ten motor vydrži ešte niečo naviac ako ma? Vozenie 80% cesty 20% teren.
vlastimil213
Príspevky: 350
Dátum registrácie: 30.11.2013 22:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlastimil213 »

Myslíš tu červenú ? Vyzerá otrasne a neviem ale svetla to ma vzadu este som take nevidel no ked uz chceš dat 18.000 za 2.7 tak jednoznačne len 3.6 ber
lkopcansky
Príspevky: 199
Dátum registrácie: 25.02.2013 14:09
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lkopcansky »

vo firme to mal riaditeľ. Počas jazdy mu zhasli všetky budíky, netesnosť vzduch. podvozku bola na každodennom poriadku...
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

určite nie RRS ani L322. Hovoríš o P38 ktorú nemci dodrbali jako mohli. No aj tak to bolo bezkonkurenšn zvezenie v tej době.
Niekto tu spomínal rozvody aj vzadu. Ano a hlavne je vzadu čerpadlo. Má to 2 olej. čerpadlá a tie je dobře u prvých ročníkov preventívne meniť. Pokial ide o prístup k rozvodom, tak ametéri to robia tak, že zavolajú 40kg mechoša s tenkými rukami. No robí sa to inak. Tak jako na iných autách ude dolu maska, nárazník, chladiče a by bol lepší prístup tak tu ide dolu celá karoséria. N aprvý pohlad šialenstvo no celé to trvá toľko jako u iných maska s chladičmi a spol. Akurát při RR je potom skvelý prístup zo všetkých strán. Vymysleli to takto preto, ž eten motor bol konštruovaný na priečne uloženie pre predokolky. Tu musí byť pozdĺžne.
Niekto to robí takto
http://www.landroverforum.cz/forum/down ... p?id=25586
A tí znalejší radšej takto
http://www.landroverforum.cz/forum/down ... &mode=view
Z obrázku je vidieť, že celá karoséria je na hlavných 8 bodoch a prístup ku všetkému je královský.
[img]http://i935.photobucket.com/albums/ad20 ... to0106.jpg[/img]
[img]http://i935.photobucket.com/albums/ad20 ... to0107.jpg[/img]
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

2.7 je mrtve v takom aute.
Jo a ten pneumaticky podvozok vie pohnevat, tak ako aj elektronika.
Vsade bol, vsetko videl...
...a kde nebol, tam sa chysta
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

ee
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Stále lepšie 8 šróbov ako nárazník, výstuha, čelo, chladiče, sahary...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ked mas spravny "vercajg" neni problem :), isiel som onehdy vlakom do ruska a tam cely, po vagonoch prehadzovali na druhe podvozky, tiez len par srobov to drzalo v kope
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

cviro123 napísal:Vzdy som chcel auto kde treba odmontovat karoseriu od auta kvoli vymene rozvodu :)
Ja viem. Vždy je lepšie mať skvelý prístup z predu jako zo všetkých strán. Obrázok
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Tak zasa je určite menší nezmysel 8 šróbov ako doškriabané (aj to) detské ruky...

Návrat na "Rover fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní