Range rover 3.0TD - zhasínanie motora dolu kopcom

Diskusia ohľadne vozidiel značky Rover

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

VinicP
Príspevky: 910
Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VinicP »

NO tá hadica - to koleno sa vymenilo a nerobí to. A to sa tam dalo použité koleno. Akurát je poznať je že pevnejšie ako to predchádzajúce. To je fakt ako duša z bicykla. Akurát už nikto nerozmýšľa nad tým, že tá hadica sa má tlakovať a nie scucávať. :40bd:
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Povedme si to tak,že za určitého predpokladu by to možné bolo aj na výtlakovej strane.Pretože motor dole kopcom pri ubratí plynu (rýchlosť zaradená) síce prestane úplne dodávať palivo a teda turbína začne prudko spomaľovať,ale motor ďalej pracuje v režime kompresor,kedže má otvorené sanie.Pretlak sa pominie,nastupuje v podstate atmosferický tlak.Ak v tomto stave je odpor vo vzduchovom filtry väčší,a hadica teda koleno velmi mäkké,mohlo by taký efekt vyvolať.Všetko závisí na odpore filtra.ja takýto problém odhalím za 5 sekund,pretože používam meranie napr odvetrania ale aj tlakov vzduchu v rozmedzí praktickej nuly,tj aj naj naj menšiu hodnotu podtlaku.na to je jeden drahý prístroj ktorý odmeria aj dýchanie človeka oproti hadičke z 20 cm vzdialenosti.
Tdi má na vzduchovom filtry maličký vývod na hadičku pre elmagnetické podtlakové ventily turba EGR atd,tam sa stačí napichnúť a nemusím otvárať vzduchový filter aby som vedel jeho reálny stupeň znečistenia.Ale toto je vyžší dívčí,to sem nepatrí
[img]https://s31.postimg.org/4aeo485bb/DSCN7267.jpg[/img]

Návrat na "Rover fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní