Rádio nejde zapojiť na ACC - tak aby sa zaplo pri štarte
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 13.11.2010 18:39 Zdieľať na Facebook
Rádio nejde zapojiť na ACC - tak aby sa zaplo pri štarte
Prosím o radu, kúpil som Alhambru s rádiom JVC kd-r741bt, rádio funguje ale musí sa zapínať aj vypínať ručne. Takže som ho chcel zapojiť na ACC tak aby sa zaplo keď pretočím kľúčik. Rádio som vybral na konektore od auto našiel 12V pri pretočenom kľúčiku ale ako tých 12v zapojím k rádiu na červený kábel je razom z 12V iba 3V a rádio sa nezapne. Iných 12V (resp. 11,5V pri pretočenom a 12,55V na naštartovanom) som na konektore pri zapnutom zapalovaní nenašiel. Kde je problém? Ďakujem
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3412
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
ty si zrejme chcel napajat cele radio z +12V od zapalovania, co je blbost, lebo tam nemusis mat dostatocnu poistku a vobec nie je to na to urcene. Potrebujes tychto +12V pripojit do vstupu radia oznaceneho ako REM alebo ANT. Ked tam radio dostane +12, tak sa da zapnut. Ak tam uz nebude +12V, tak sa same vypne.
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Ak je to novsi rocnik, budes potrebovat CAN-BUS adapter, ktory dekoduje polohu klucika v ACC a privedie 12V na vstup radia..Alebo najst niekde nejaky bod, kde je po otoceni klucika do ACC +12V...co ale vidim ako problem,ak je to novsi rocnik a vsetko je zosietovane CAN-BUSom...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
REM a ANT su vystupy z radia, nie vstupy..Radio tym ovlada zapinanie zosilnovaca, antenneho zosilnovaca, prip. elektricky vysuvnu antenu..pidizvi napísal:ty si zrejme chcel napajat cele radio z +12V od zapalovania, co je blbost, lebo tam nemusis mat dostatocnu poistku a vobec nie je to na to urcene. Potrebujes tychto +12V pripojit do vstupu radia oznaceneho ako REM alebo ANT. Ked tam radio dostane +12, tak sa da zapnut. Ak tam uz nebude +12V, tak sa same vypne.
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 668
- Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Aj na novom aute je to tak urobené,že sa dá rádio zapnuť ručne , vypne sa automaticky ked poklesne napätie o nejake desatiny V
Podľa mňa je výhoda mať rádio zapojené "natvrdo"
pretože občas potrebuješ aby rádio fungovalo aj ked nie je klučik v zapaľovaní...
napr. ked umyvaš auto , alebo robiš niečo okolo auta
Podľa mňa je výhoda mať rádio zapojené "natvrdo"
pretože občas potrebuješ aby rádio fungovalo aj ked nie je klučik v zapaľovaní...
napr. ked umyvaš auto , alebo robiš niečo okolo auta
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 13.11.2010 18:39 Zdieľať na Facebook
je to Alhambra 1.9TDI 96kW, r.v.2006 a konektor na aute mám zapojený nasledovne: 1. 0V stále, 2.neobsadený, 3. 11V keď pretočím a keď motor beži tak 12V (na tento som to pripájal ale to asi nieje ten pravý ), 4. 12V stále, 5. 12V stále, 6. 0V stále, 7. 12V stále, 8. kostra
Naposledy upravil/-a maxwel v 24.10.2016 08:33, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 13.11.2010 18:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Opisujes podla merania CAN BUS a tak kasli na adapter can bus zbytocna blbost ked len chces zapinanie radia. Treba si natiahnut najlepsie z poistiek "signal" +12v od kluca. Pozor na istenie toho drota nakolko uz mam skusenosti s odbornikom na tuto temu a auto akosik zhorelo....
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
-
- Príspevky: 3412
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
ano, zle som to tam hore napisal, REM a ANT su vystupy z radia. Ale radio bude mat tiez nejaky signalny vstup, kedy sa dokaze zapnut. Podla schemy daneho radia, je zapalovanie ACC cerveny kabel, cize tam treba napojit nejaky signalny kabel. Prave vtedy, ked na nom bude +12V, tak radio pojde zapnut.
Mozes to natiahnut od zasuvky zapalovaca, ten ti asi funguje len pri zapnutom zapalovani. Ak funguje zapalovac stale, tak to samozrejme nema zmysel odtial tahat.
Mozes to natiahnut od zasuvky zapalovaca, ten ti asi funguje len pri zapnutom zapalovani. Ak funguje zapalovac stale, tak to samozrejme nema zmysel odtial tahat.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 13.11.2010 18:39 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných