1 023 225
inzerátov
Pridať inzerát

Prvé auto do 4000 €

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Odpovedať Nová téma
123>
Autor Správa
puppy
Založený: 06 október 2014
Príspevky: 12
Nabehané: 6 hod 26 min
Predmet: Prvé auto do 4000 € PríspevokZaslal: 01.09.2017 15:38   
Chcel by som si nechať poradiť s výberom "nového" približovadla. Cenový strop 4k + trocha. Primárne budem jazdiť malé vzdialenosti do práce (25km denne) a cesty do 150km. Proste mesto a okolie. Nenabehám veľa takže naftu nechcem. Chcem hatchback, kludne aj 3dv. Nič extrémne na servis.

Po nejakom prieskume na čo mám a čo sa mi lúbi, mi vyšla Astra H. Vidím to na 1.6 alebo 1.8. Malo by zmysel ísť do 1.8 kvoli 20 koňom? Rád by som mal niečo športovejšie, príjemnejšie na šoférovanie ale trocha sa obávam spotreby. Na nete sú ľudia čo s tým jazdia za 10...

Prípadne by som sa nechal nahovoriť na iný model. Nejaký starší Golf, Focus, Punto alebo čo.

Dík za každú radu.
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (522)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 12986
Nabehané: 2 mes 0 dní 7 hod
PríspevokZaslal: 01.09.2017 16:45   
Splaš si takýto Civic 1.6 Sport
Citovať
tomket11
Povedomá tvár - Favorito (30)
Založený: 18 september 2012
Príspevky: 426
Nabehané: 2 dní 1 hod 28 min
Bydlisko: BA,TT,NZ,LV,BB,TN,ZA
PríspevokZaslal: 01.09.2017 18:04   
A3, Swift, Fiesta, C3, Polo...veľa šťastia pri kúpe. Dávaj hlavne pozor na hrdzu.
_________________
Jazdím ako prasa, financie mi to dovoľujú.
Citovať
pidizvi
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (118)
Založený: 20 september 2011
Príspevky: 2452
Nabehané: 21 dní 3 hod 57 min
Bydlisko: Luzna
PríspevokZaslal: 01.09.2017 21:16   
Je tu v ponuke jeden renolt megan dvojliter turbo za stvorku. Mne sa velmi pacili tieto megany s dvojtou koncovkou vyfuku v strede. Seriovy vykon okolo 180 koni a je mozne prifuknut dost cez 200, co je za tieto peniaze velmi slusne. Pripadne taky megan s dvojlitrom bez turba, ale ten uz nema taky vyfuk.
Este by som pozrel volvo S60 s motorom T5, to uz ide.
Ked nieco mensie, tak pezot 206 s dvojlitrom, 100kW.
Citovať
gnagy
Nová tvár - Trabanto (19)
Založený: 19 marec 2016
Príspevky: 242
Nabehané: 5 dní 14 hod 22 min
Bydlisko: Dánsko
PríspevokZaslal: 01.09.2017 21:26   
Ako prvé auto by som volil niečo lacnejšie, kľudne do 2000 euro. Máš ešte rezervu 2000 euro na prípadný servis, poistku, sezónne prezutie a podobne.
_________________
Všetko sa dá uskutočniť, keď to nie je vyslovene nemožné. Keď na to človek zameria svoju myseľ a je rozhodnutý, źe to urobí.
Sir Nicholas Winton
Citovať
hjundai
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (136)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1172
Nabehané: 5 dní 14 hod 16 min
PríspevokZaslal: 01.09.2017 22:22   
Na 25km do prace je 2.0 turbo nevyhnutnost.....a ten vyfuk....ten iste bude cely cas vidiet pred sebou... Vela volna posledne dni bolo....
Citovať
gsxrr
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 26 október 2008
Príspevky: 16
Nabehané: 4 hod 44 min
PríspevokZaslal: 02.09.2017 06:15   
Peugeot 406 coupe
Citovať
braga
Známa tvár - Feldo (64)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1305
Nabehané: 6 dní 16 hod 31 min
PríspevokZaslal: 02.09.2017 08:00   
kup fabiu na zaciatok nieco nechaj na servis a uplne ti to bude stacit vsetko nato zozenies a nakoniec sa toho aj lahko zbavis
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (156)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 2624
Nabehané: 16 dní 12 hod 13 min
PríspevokZaslal: 02.09.2017 08:07   
Kto jazdí Opel alebo GM či Daewoo je mimo hlavny prud ,
trochu individualista a v každom pripade fajnšmeker

Opel Astra H, je dobré auto,pokiaľ funguje,
a ked sa tam začne niečo s.r.a.ť tak to už stoji za to..

Motor ma komplikovaný sací trakt tzv.twin-port ,su to 2 kanaly kadiaľ prudi vzduch do motora,ktoré sa prepínaju elektronicky ovládanou klapkou v závislosti na otáčkach motora a je tam ešte EGR ventil

to je najzložitejšia časť toho motora, inak bežný štandard vyroby rokov nultých, niekolko nevyhnutných čidiel a ostatné klasika ,rozvodový remeň a VVTi
čo sa týka 16 ventilovych motorov s poslednych rokov produkcie,staršie 8 V mali reťaz ...

teda pokiaľ je motor funkčný a plynule ťahá ,
bez trhania a cukania niet sa čoho báť

A propos , čím väčší objem tým lepšie takže JEDNOZNAČNE 1.8 ,lebo medzi 1.6-kami sa dali najsť aj velmi kazive kusy (recenzie na cars.cz)

Tu maš recenziu :

https://www.auto.cz/bazar-opel-astra-h-93162/diskuse?typ=1&od=61&kolik=20&sort=

http://www.cars.cz/autorecenze.....18803.html


Naposledy upravil laco1871 dňa 02.09.2017 08:22, celkom upravené 1 krát.
Citovať
VLADY
Vážený člen - Gallardo (209)
Založený: 11 september 2007
Príspevky: 4923
Nabehané: 29 dní 2 hod 57 min
Bydlisko: najväčšia dedina....BA
PríspevokZaslal: 02.09.2017 08:18   
Spotreba bude vždy plus minus od toho ako tomu nakladaš a šlapeš na krk pri rozbiehaní...Fyziku ******š . 1,8ka nebude žrať o 2 litre viac oproti zaprdenej 1,2ke len preto že to je 1,8ka ale preto že ak jej budeš nakladať z križovatky plný kotel, tak auto bude mať väčšie zrýchlenie lebo motor má väčší výkon a na ten potrebuje aj viac paliva. Ak budeš jazdiť na dôchodcu tak rozdiel v spotrebe bude minimálny a možno aj žiadny.
_________________
Renault a Suzuki - stelesnenie mojich túžob....
Citovať
prioritasko
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 16 december 2015
Príspevky: 52
Nabehané: 8 hod 16 min
PríspevokZaslal: 02.09.2017 09:20   
Ford Focus 1.6 benzin, by mohla byt dobra volba na zaciatok.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (190)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5568
Nabehané: 2 mes 28 dní 0 hod
Predmet: Re: Prvé auto do 4000 € PríspevokZaslal: 02.09.2017 12:46   
puppy napísal:
Astra H. Vidím to na 1.6 alebo 1.8. Malo by zmysel ísť do 1.8 kvoli 20 koňom? Rád by som mal niečo športovejšie, príjemnejšie na šoférovanie ale trocha sa obávam spotreby. Na nete sú ľudia čo s tým jazdia za 10...
u astry H ma 1.8 103kw.vzdy vacsi objem ide lepsie.v meste ak budes pretekar 10 litrov hltne no ak budes jazdit ako ostatny do 8 sa zmestis.niektore 1.8 maju taky gombik sport ktory pritvrdi tlmice a jeden stoji v opli okolo 300 euro.tak pri kupe sa na to pytaj ci to uz niekto nahradil lacakom.nastuduj si to auto poriadne pred kupou.
Citovať
matko193782
Založený: 26 máj 2013
Príspevky: 5
Nabehané: 1 hod 35 min
PríspevokZaslal: 02.09.2017 13:53   
Rok dozadu som riešil presne toto isté, prvé vlastné auto do 4000€. Mne bolo z princípu jedno či benzín alebo diesel. Ku koncu hľadania sa môj výber vlastne zúžil len na Astru H a Focus a bolo to už len o obvolávaní inzerátov a pozeraní konkrétnych áut a nájdení autíčka v slušnom stave s čo najjasnejšou históriou. No a skočilo to kúpou Astry H, 1,7 cdti 81kw, v kombíku (aj keď skôr som chcel hatchback) s rokom výroby 2009. Takže k motoru sa nejdem vyjadrovať kedže ty hľadáš benzín. Ale aspoň k autíčku niečo. Ja som zatiaľ maximálne spokojný, riadenie presné tuhé, radenie tak isto. Podvozok úplne poriadku, auto pekne drží stopu aj v zákrutách vyšším tempom, ale zas športiak to nie je :D ale na bežné jazdenie viac ako postačujúce. Pravdaže podvozok focusu je na vyššej úrovni. S autom zatiaľ po roku užívania žiadne problémy, jediné čo som musel riešiť bola nová baterka pred zimnou (a dobre som spravil zima bola tuhá :D ), a zadné platničky ktoré toho už mali dosť a pravdaže olej filtre samozrejmosť. Za mňa postačujúce prvé autíčko, len pri kúpe si daj pozor na stočené kilometre, kedže veľa týchto áut sa používalo ako firemné (aj keď to budú skôr diesle), snaž sa nájsť kus s čo najlepšou servisnou históriou a pri prvých ročníkoch 2004,2005 pozor na hrdzu na mieste kde sa stretáva čelné sklo so strechou a na A stĺpiku, videl som dva kusy ktoré to tam mali už dosť slušne vyhnité, ale inde hrdza žiadna. A ešte aby som nezabudol pozor nie všetky astry majú palubný počítač (prítomnosť tlačidla BC neznačí aj samotnú prítomnosť palubného počítača) pri kúpe si to vyskúšaj či ho konkrétne auto má. Modeli s automatickou klimatizáciou ho tuším majú všetky.
Citovať
Kujon78
Vážený člen - Gallardo (195)
Carschanger
Založený: 17 október 2005
Príspevky: 5354
Nabehané: 1 mes 0 dní 8 hod
Bydlisko: Prešov
PríspevokZaslal: 02.09.2017 14:39   
Seat Leon buď staršie s 81 kw alebo 110 kW Tdi - spoľahlivé motory. Alebo potom ten novší s 1,9 tdi 77 kW. Ten novší asi trošku viac jak 4 tisíc.
_________________
Citroen C-Crosser r.v. 2008, 2,2 HDi
ex:Toyota Avensis r.v. 2009, 2,0 D-4D, 93 kW , Volvo S60 rv. 2006, 2,4 20V ben džin + LPG, 125 kW, Škoda Superb r.v. 2002, 1,9 TDI 96 kW+chip, Passat r.v. 98 1,9 tdi 81 kw+chip, Honda Civic r,v, 96, 1,4 66 kw
Citovať
marko2
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (106)
Založený: 28 november 2014
Príspevky: 1297
Nabehané: 11 dní 20 hod 58 min
PríspevokZaslal: 02.09.2017 15:31   
do starsich tdi by som sa nehrabal.maju to davno za sebou a za stvorku kupim lepsie a rocnikovo lepsie auto ako zaprdene golfy a podobne vyhoncovane rachotiny.honda.mazda..peugeot..fiat..ford kupim dobry rok za dobre love.
Citovať
Odpovedať Nová téma
123>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut