Prvé auto do 1000€

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hayate
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 07.05.2018 14:39
Zdieľať na Facebook

Prvé auto do 1000€

Príspevok od používateľa hayate »

Dobrý deň,
Potrebujem auto na dochádzku do práce avšak nie drahšie ako vyššie spomenutá cena nakoľko som vodič začiatočník a bude sa jednať o prvé auto.
Viem že ma možno niekto bude odrádzať od kúpy auta v tejto cenovej kategórii ale ja to auto vážne potrebujem nakoľko sa mi nedá dochádzať do práce autobusom a zišlo by sa aj na iné aktivity.
Bývam v meste (ZA) takže chcem benzín
Už som pozeral nejaké auta a v hľadáčiku mám:
Renault Mégane II 1.4 16V 72kw
Renault Mégane I 1.6 66kw
Opel Astra G 1.6 74kw
Renault Clio II 1.2 43kw

Z daných vozidiel sa mi najviac páči Mégane II a potom Astra ale kľudne si nechám poradiť čo a ako.
Poprosil by som o radu pri výbere prípadne načo si dávať pozor pri kúpe (šiel by si mnou kamarát automechanik).
Za odpovede ďakujem vopred
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pri takomto štýle rozmýšlania nekúpiš nič, alebo v horšom prípade kúpiš kasičku na peniaze.Ak nemám prachy tak absolutne nerozmýšlam čo sa mi páči alebo nie. Hladaj auto s čo najčerstvejšou STK, a čo najjednoduchšie. Žiaden 16 ventil, žiadne elektronické sračky.
Z tvojho výberu jedine to dvojkové Clio. Ak by si našiel 1,9D Clio tak by to bolo ešte lepšie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
christiane
Príspevky: 1648
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa christiane »

Hmmm,na co by si si mal dat pozor ?Co ocakavas od auta za 1000 € ?Motor vybehany,prevodovka zo spojkou detto,loziska-tlmice-napravy a vsetko co sa na aute toci a hybe primerane k cene opotrebovane.A kasna hrdzava.