Problémy s regeneráciou,FAP DPF ,nútená regenerácia,Eolis
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nafta je ozaj báječná a nemá konkurenciu,ale má to svoje povestné ale...a tým je rozhodne majiteľ a jeho znalosť problematiky okolo motora,servisovania,vlastností a určite aj dobrý servismen ktorý patrične a správne dá informácie ako čo a kedy.Systémy sú síce zložité,ale zároveň aj super čitatelné,rozhodne aspoň grupa taká je.Na motoristickom nebi má určite výsadné postavenie v ukážkovom systéme desne dobre prepracovaného diagnostikovania.To nemá obdobu a tu kdesi ruka v ruke z typickou nemeckou technikou je odpoveď prečo množstvo ľudí nad ostatkom motorizácie sa max pousmejú a mávnu rukou.Aj z opravárenského hladiska je to kolosálny rozdiel hlavne z trendom ktorý nabrali F autá.Posledné sú rozhodne ukážkou ako sa dajú výrábať idiotické konštrukcie a aplikovať zlé a na hlavu padnuté riešenia.
Dnešný benzín vrátane maloobjemovbých turbo motorov je budúca nosná vlna pre zárobok dielne,už ani nehovoriac o super kombinácii z automatom.Bude ešte plaču...
66QUATTRO...častice ktoré prejdú DPF...sú pri funkčnom DPF v podstate takmer nulové.Inak ale sú extrémne nebezpečné nakolko sa vedia dostať vďaka svojej "velkosti" až do samotnej bunky plúc (Česi to volajú plícne sklípky) bez šance ich zachytiť.Tu je tá brutálna nebezpečnosť prečo zavesiť kuchačov za vajcia do prievanu.
Zistovať si informácie...nuž nikoho sa nútiť nedá.Ale pripadá mi dokonale hlúpe ak sú ľudia schopný venovať nesmiernu energiu na vyslovené hovadiny,ale tam kde ide ozaj o veľký výdaj a teda aj prácu niekoľkých rokov,tam si nedajú tú námahu.Takže kto chce kam..treba ho tam postrčiť,každý podľa chuti.Vedieť nemusí nič,ak takú triviálnu vec nevie pochopiť,čo už,popriať aspoň šťastie a bohatého muža.Ja nie som stavbár,ale kúpu domu a všetko okolo by som si teda námahu dal,nie som lekár,ale kadečo si naštudujem aby som im nebol vydaný napospas,a tak by to šlo vymenovať do radu.Výrobca stavá na okolnostiach v rozmedzí pravidiel a podľa záujmu.Minimálne posledné určuje tá pani ktorej sa nechce uvažovať kde utopí kopec rokov práce
Dnešný benzín vrátane maloobjemovbých turbo motorov je budúca nosná vlna pre zárobok dielne,už ani nehovoriac o super kombinácii z automatom.Bude ešte plaču...
66QUATTRO...častice ktoré prejdú DPF...sú pri funkčnom DPF v podstate takmer nulové.Inak ale sú extrémne nebezpečné nakolko sa vedia dostať vďaka svojej "velkosti" až do samotnej bunky plúc (Česi to volajú plícne sklípky) bez šance ich zachytiť.Tu je tá brutálna nebezpečnosť prečo zavesiť kuchačov za vajcia do prievanu.
Zistovať si informácie...nuž nikoho sa nútiť nedá.Ale pripadá mi dokonale hlúpe ak sú ľudia schopný venovať nesmiernu energiu na vyslovené hovadiny,ale tam kde ide ozaj o veľký výdaj a teda aj prácu niekoľkých rokov,tam si nedajú tú námahu.Takže kto chce kam..treba ho tam postrčiť,každý podľa chuti.Vedieť nemusí nič,ak takú triviálnu vec nevie pochopiť,čo už,popriať aspoň šťastie a bohatého muža.Ja nie som stavbár,ale kúpu domu a všetko okolo by som si teda námahu dal,nie som lekár,ale kadečo si naštudujem aby som im nebol vydaný napospas,a tak by to šlo vymenovať do radu.Výrobca stavá na okolnostiach v rozmedzí pravidiel a podľa záujmu.Minimálne posledné určuje tá pani ktorej sa nechce uvažovať kde utopí kopec rokov práce
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lubos píše...Takze: pokial niekto investuje do vzdelavania v oblasti filtrov, skoleni a podobne..., ma o pracu vystarane.
Žiaľ ani nie. Ja mám v čerstvej pamäti pána,ktorému tu chcela najhonosnejšia značková opravovňa meniť turbínu lebo na ceste z Čiech padol dva razy do núdzaku a tak chceli čosi tosi tuším osem stoviek.
Stálo ho to nový palivový filter lebo starý nesmierne zavzdušnoval systém,tj platil možno 50 e.- aj z nalogovaním starého a nového stavu. Aj tak odchádzal a bolo vidieť že tomu akosi neverí že to môže byť.Až po dlhšej dobe mal nejaký problémik z ručnou a potvrdil úspešnosť tamtej opravy.
Ale ľudia majú v tých hlavách už proste kód že ak veľa platia,tak sú špičkovo opravený,no čo k tomu už povedať.
A sedieť na káve a debatiť z pipinou je iné ako odovzdať auto do dielne kdesi v neatraktívnej bočnej ulici kde niet ani kávový automat a nové krápy ktoré by preliezali a mohli do nemoty otvárať a tváriť sa že už už vytiahnu peniaze z bočného vrecka a si to kúpia.Niekedy neviem či sú viac smiešny alebo hlúpy,ale najskôr obojo
Žiaľ ani nie. Ja mám v čerstvej pamäti pána,ktorému tu chcela najhonosnejšia značková opravovňa meniť turbínu lebo na ceste z Čiech padol dva razy do núdzaku a tak chceli čosi tosi tuším osem stoviek.
Stálo ho to nový palivový filter lebo starý nesmierne zavzdušnoval systém,tj platil možno 50 e.- aj z nalogovaním starého a nového stavu. Aj tak odchádzal a bolo vidieť že tomu akosi neverí že to môže byť.Až po dlhšej dobe mal nejaký problémik z ručnou a potvrdil úspešnosť tamtej opravy.
Ale ľudia majú v tých hlavách už proste kód že ak veľa platia,tak sú špičkovo opravený,no čo k tomu už povedať.
A sedieť na káve a debatiť z pipinou je iné ako odovzdať auto do dielne kdesi v neatraktívnej bočnej ulici kde niet ani kávový automat a nové krápy ktoré by preliezali a mohli do nemoty otvárať a tváriť sa že už už vytiahnu peniaze z bočného vrecka a si to kúpia.Niekedy neviem či sú viac smiešny alebo hlúpy,ale najskôr obojo
-
- Príspevky: 668
- Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03 Zdieľať na Facebook
Mhlavaty: Trochu poupravím , viem že toto nie je prípad väčšiny, ale v našom prípade, mama pracuje nezriedka aj 12 h denne, pri činnosti ktorá si vyžaduje maximálne sústredenie, doma plno roboty okolo domu a verím tomu že doma nemá náladu surfovať po nete a hľadať si rozdiel medzi TSI a MPI.... navyše na nete je plno poloprávd až klamstiev - MPI bude každý zatracovať lebo ´´nejde´´.... dodám že napríklad vy ak idete k doktorovi...naštudujete si dopredu niečo o strabizme...alebo o katarakte?...alebo zloženie zubnej plomby a poviete doktorovi...že toto a toto sa mi nehodí lebo mám iné PH v ústach? ....Takisto čakáte že to bude ok lebo všetci vedia čo robia.....a predsa...... takže čo sa týka predajcov... tí vedia len rozprávočky na dobrú noc.... a moja mama im bude musieť veriť lebo neštudovala techniku...tak ako im bude musieť veriť takmer celé Slovensko...prečo by aj nie...veď 120 ka išla a dala sa lacno opraviť...Felda tiež...tak prečo by Fabia nie...atď.... neútočím len podotýkam....
Čo sa týka filtrov ak som to správne pochopil tak pri nových diesloch by bez filtra aj tak vznikali také malé častice že by išli priamo do pľúc? Prečo potom po odstránení autá viditeľne dymia ? A samotný filter ich vie spáliť na tak malé čiastočky že už nepredstavujú riziko?
Čo sa týka filtrov ak som to správne pochopil tak pri nových diesloch by bez filtra aj tak vznikali také malé častice že by išli priamo do pľúc? Prečo potom po odstránení autá viditeľne dymia ? A samotný filter ich vie spáliť na tak malé čiastočky že už nepredstavujú riziko?
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Páni Qatro má naozaj pravdu. Ak si kupujem auto , tak vyberám farbu a výbavu , nie aby som špekuloval kedy a ako s tým budem jazdiť. Ked som veterinár tak viem trt o autách a budem chodiť po meste a zastavím 20x na kilometri . Kde aká regenerácia ??? polovica národa má humanitné vzdelanie, a ledva sa naučí že s dieslom sa jazdí v iných otáčkach ako s benzínom.
Ale tento stav výrobcom len vyhovuje , lebo majú postarané o odbyt ND.
Ale tento stav výrobcom len vyhovuje , lebo majú postarané o odbyt ND.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Chce to iba aby sme sa vzájomne chceli pochopiť.Ak sa dá zatĺkať more času sledovaním maličkostí,nepodstatných vecí,míňať čas na sledovanie kadečoho čo je k ničomu,určite sa dá získať aspoň základné poznatky k čomukoľvek.Tu sa nedá na nič vyhovárať,je to spústa peňazí,a ten istý človek obracia každý pos.ratý halier,obehá celý trh lebo niekto má rajčiny lacnejšie o 20 centov.Mňa nikto za nos tak ľahko nepovedie aby som zhltol všetky rozprávky.Ja rešpektujem každého vôlu,aj mojej vlastnej manželky keď obieha trh,alebo idem na koniec mesta lebo je v akcii cukor.Že zatĺka aj môj čas ju nikdy nenapadlo.TRt makový,tak drahý cukor ešte nekúpila ak zarátam cenu dopravy a že ma pripravila o dve hodiny času.,ale to jedna učiteľka nepochopí a ja se..m na to aby som ju prerábal,už pre pokoj v rodine..Gaisenovcov aj tie múdre grácie ráno má čas sledovať,ale na kadečo iné čo by malo efekt,čas proste nie je.Nechajme to radšej,vieme svoje.Krásne na živote je práve to,ako sa ľudia od seba líšia.Niekto veci rieši,iný vysvetluje ako sa riešiť nedajú
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Kľudne si ten infarkt ušetri... Na služobných medvedíkoch (ročníky 5012 a 2103) sa nám toto stáva bežne, a vždy treba nútenú regeneráciu napriek tomu, že autá jazdia asi tak 80% po diaľnici. Možno aj viac, ale nechce sa mi to rátať do detailu.lubos zimovcak napísal:Hm, zaujimava tema. Osobne si myslim, ze PSA maju najprepracovanejsi system, mimochodom, prvi na svete, uz skoro 15 rokov.
Len niekedy treba rozlisovat, co vlastne nudzovy rezim sposobuje..., hodi sice hlasku " antipolution...".., ale ide na mna infarkt, ked ma zacnu presviedcat v ofic.servise.., ze to " musi" ist na nutenu regeneraciu, pricom darmo vysvetlujem..., ze nejazdim mesto, ani male vzdialenosti..., ./
Majitelia dieslov, zmierte sa už s tým, že celé DPF je jedna veľká kravina.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milan , ja to tu budem omielať stále . Tým bláznom sú politici a hlavne my za to že ich opakovane volíme. Prečo sa neserkajú do emisií velkým fabrikám ale malým motoristom??? Na toto si každý musí odpovedať sám.
A Cviro mi tu písal , že si nemôžem kúpiť nič čomu nerozumiem.Ano to má pravdu a považujem za totalnu hlúposť každého jedného ktorý si kúpi stroj alebo prístroj ktorému nerozumie. Takíto zákazníci si potom naozaj následky zaslúžia a hádam aj Darvinovu cenu.
A Cviro mi tu písal , že si nemôžem kúpiť nič čomu nerozumiem.Ano to má pravdu a považujem za totalnu hlúposť každého jedného ktorý si kúpi stroj alebo prístroj ktorému nerozumie. Takíto zákazníci si potom naozaj následky zaslúžia a hádam aj Darvinovu cenu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
A ty si tomu náááozaj , ale fakt uveril??? Žeby chodili s tými filtrami na emisie , alebo im to chodia merať naši nepodplatitelní vládni úradníci.
Nebuď smiešny a rozhliadni sa , žiješ v štáte kde s emisiami za miliardy obchoduje schránková firma. To myslím hovorí za všetko. Ale inak plne si to zaslúžime , naša elita je obrazom národa
Nebuď smiešny a rozhliadni sa , žiješ v štáte kde s emisiami za miliardy obchoduje schránková firma. To myslím hovorí za všetko. Ale inak plne si to zaslúžime , naša elita je obrazom národa
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ano čítam tieto témy pravidelne (asi škodoradosť), a práve preto ma zaujíma ako zistíš ktoré auto má vykuchaný a ktoré nie . Pretože pokial mám info , tak aj auto s celkom odstráneným DPFkom cez EK prejde bez problemov. Takže ak si našiel spôsob ako skontrolovať niečo , čo ešte nikto skontrolovať nevie , tak sem s ním.
A nechajme už na ostatných či si zaslúžiš Nobelovu alebo Darvinovu cenu.
A nechajme už na ostatných či si zaslúžiš Nobelovu alebo Darvinovu cenu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Myslím že pokojne môžem uzavrieť tému z tým,že som sklamaný,aj keď som podobný výsledok očakával..Predpokladal som že sa ozvú ľudia ktorý mali (majú) problém z podobnými hláškami chyby a podelia sa zo skúsenosťou ako riešili resp tento problém vyriešiť nevedia.Z akými riešeniami sa stretli,a aké riešenia nakoniec zvolili.Cením si niektoré príspevky do témy,ale myslel som že je to frekventovanejší problém vzhľadom na počet aut osadených touto technikou.Takmer sa dá konštatovať,že je tento problém okrajový a nijako zvlášť ľudí netrápi.A to je zase informácia pre mňa aby som ju správne spracoval a do ničoho sa nehrnul.
Oco...je to omyl.Filter a jeho prítomnosť zistím ja,ale aj ktokoľvek iný cca do desať sekund.Ak je záujem si prečítať čosi k tejto téme,vrelo doporučem vbehnúť na FCD.cz a prečítať si čo píše veci guru českej diagnostickej školy pred ktorým by som asi leda žmolil klobúk v profesnej úrovni.Proste poznať sa to dá a to nesmierne ľahko a rýchlo,a kritika smerom k českým STK -kám v danej oblasti je práve tu elegantne rozpracovaná.
Nech napíše povolanejšia osoba než som ja,ako sa vykonáva kontrola nových (novších) ročníkov na STK z hľadiska použitia diagnostiky OBD,lebo ja som sa na to pýtal...ktorý z vás to robí ?!
Odpoveď nebudem uvádzať,aj ja tam chodím z klientskými autami
Oco...je to omyl.Filter a jeho prítomnosť zistím ja,ale aj ktokoľvek iný cca do desať sekund.Ak je záujem si prečítať čosi k tejto téme,vrelo doporučem vbehnúť na FCD.cz a prečítať si čo píše veci guru českej diagnostickej školy pred ktorým by som asi leda žmolil klobúk v profesnej úrovni.Proste poznať sa to dá a to nesmierne ľahko a rýchlo,a kritika smerom k českým STK -kám v danej oblasti je práve tu elegantne rozpracovaná.
Nech napíše povolanejšia osoba než som ja,ako sa vykonáva kontrola nových (novších) ročníkov na STK z hľadiska použitia diagnostiky OBD,lebo ja som sa na to pýtal...ktorý z vás to robí ?!
Odpoveď nebudem uvádzať,aj ja tam chodím z klientskými autami
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milan ,dovolím si oponovať .Ty určite ano , zopár ďalších z tohto fora alebo príbuzného odboru možno. Ale 80% zo slovenského národa , nerozozná ani to či má auto abs alebo nie.A o nejakých DPF ani len nepočuli, jedine ak by to napísal NČ.
Tento výsledok si asi očakával lebo tiež vidíš nezáujem ludí okolo seba.
Stretol som sa s desiatkami firemných ale aj súkromných aut , ktoré išli do servisov a po návrate majitelov ani len nezaujímalo , že čo tomu autu bolo.
Vyplatím ja alebo firma faktúru a jazdím ďalej , čo ma po filtroch olejoch prehliadkach pneumatikách. Jedného takého mám aj v rodine . Ak by mu z Peugeotu nezavolali že pane môžme si prísť pre auto aby sme ho prezuli a skontrolovali , tak jazdí celoročne na letných a ani o tom nevie.
Tento výsledok si asi očakával lebo tiež vidíš nezáujem ludí okolo seba.
Stretol som sa s desiatkami firemných ale aj súkromných aut , ktoré išli do servisov a po návrate majitelov ani len nezaujímalo , že čo tomu autu bolo.
Vyplatím ja alebo firma faktúru a jazdím ďalej , čo ma po filtroch olejoch prehliadkach pneumatikách. Jedného takého mám aj v rodine . Ak by mu z Peugeotu nezavolali že pane môžme si prísť pre auto aby sme ho prezuli a skontrolovali , tak jazdí celoročne na letných a ani o tom nevie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných