problém s funkciou lpg v mrazoch
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 04.03.2009 18:02 Zdieľať na Facebook
problém s funkciou lpg v mrazoch
Zdravim.Poprosil by som Vás o radu. Mám citroen c4 1.6 16v 81kw, v aute je namontovaný systém LPG Solaris obd, reduktor Tomasetto at09,vstreky Valtec T30.Problém je v tom,že akonáhle klesne teplota pod nulu a auto mi prepne na lpg (prepínacia teplota 40 stupňov) auto ide na 2-3 valce. Pokial sa zohreje trochu viac po opätovnom zhasnuti motora a naštartovaní už prepne do lpg a funguje normálne.V plusových teplotách mi to nerobí.Minulý rok mi to cez zimu robilo tiež. V servise mi vymenili komplet memmbrány a skontrolovali vstreky.Po tejto výmene systém lpg fungoval aj v mrazoch.Od výmeny som najazdil cca 15tis km (10 mesiacov) a ako primrzne mám rovnaký problém.Mám aj svoju lpg diagnostiku a neukazuje mi žiadnu závadu.Mám aj nastavené vyhrievanie vstrekovačov za studena na diagnostike.Môžete mi prosím poradiť, kde hľadať problém? Myslím, že tam nebude veľká chyba keďže to po prehriati už funguje. Nechcem dávať znovu auto do servisu a platiť znovu za ani neviem čo? Opakujem,že pokial je auto zohriate,funguje LPG správne.Namám prvé auto na lpg, ale s týmto som sa ešte netretol. Buď mi lpg fungovalo, alebo nie bez ohľadu na teplotu. Ďakujem
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Mal som už niekolko aut na LPG a možem povedať , že uplne NAJLEPŠI bol system LOVATO Loveco-01 , emisny system Euro 2
teda podtlakový system,žiadna sekvencia
za každých podmienok to išlo ako ďas, do roztrhania tela
skutočne , nikdy z nim neboli žiadne problemy
dnes mam 1.8 Chevrolet sekvenčne vstrekovanie TARTARINI
a sem tam je problém...
ono to velmi suvisi s QUALITOU lpg,
stačí 1x natankovať low-quality lpg , napr. pri jazde na dovolenku, niekde v Chorvatsku, Madarsku, či Rumunsku, alebo aj na Slovensku
a začnu problemy, sytem prestáva fungovať...
Vždy je príčinou nekvalitné lpg s vysokým obsahom síry to sposobí eroziu MEDENEJ TRUBKY , ktorou je privadzané lpg v kvapalnom stave do splyňovača,
teda summa-sumarum v splyňovači sa objaví niečo ako hnedý prášok, ktorý KONTAMINUJE celý system , a nasledne zle funguju aj vstrekovače plynu
poznať to podĺa toho,že vstrekovače CVAKAJÚ akosi tlmene,
pretože je v nich BORDEL
riešenie : VYČISTIŤ splyňovač, ihlu a komoru prestriekať nejakým čistiacim sprayom, nasledne VYFUKAŤ stlačeným vzduchom a opätovne poskladať
vstrekovače musia cvakať OSTRO a musí byť POČUŤ rozdiel ked prepneš naspäť na benzin
teda podtlakový system,žiadna sekvencia
za každých podmienok to išlo ako ďas, do roztrhania tela
skutočne , nikdy z nim neboli žiadne problemy
dnes mam 1.8 Chevrolet sekvenčne vstrekovanie TARTARINI
a sem tam je problém...
ono to velmi suvisi s QUALITOU lpg,
stačí 1x natankovať low-quality lpg , napr. pri jazde na dovolenku, niekde v Chorvatsku, Madarsku, či Rumunsku, alebo aj na Slovensku
a začnu problemy, sytem prestáva fungovať...
Vždy je príčinou nekvalitné lpg s vysokým obsahom síry to sposobí eroziu MEDENEJ TRUBKY , ktorou je privadzané lpg v kvapalnom stave do splyňovača,
teda summa-sumarum v splyňovači sa objaví niečo ako hnedý prášok, ktorý KONTAMINUJE celý system , a nasledne zle funguju aj vstrekovače plynu
poznať to podĺa toho,že vstrekovače CVAKAJÚ akosi tlmene,
pretože je v nich BORDEL
riešenie : VYČISTIŤ splyňovač, ihlu a komoru prestriekať nejakým čistiacim sprayom, nasledne VYFUKAŤ stlačeným vzduchom a opätovne poskladať
vstrekovače musia cvakať OSTRO a musí byť POČUŤ rozdiel ked prepneš naspäť na benzin
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 04.03.2009 18:02 Zdieľať na Facebook
Tiež som mal zatial auta s podtlakom a fungovalo to v pohode.V Peugeote 406 som mal holandský systém myslím AG Dgi, bol to podtlak ale zvlášť vstrek pre každý valec a to išlo super. Mal som ho 3 roky a do splynovača som ani nešahol. Teraz mám sekvenčný systém a nieje to teda bez problémov.Ide o to, že nechcem znova platiť za niečo, čo asi nieje treba meniť. S tou špinou v sústave, sú tam predsa dva filtre, že by tie nečistoty nazachytili? Druhá vec, lpg po dobrom zohriati funguje dobre, problém je s prvotným prepnutím motora na LPG. Prepínaciu teplotu som si zvýšil na z 30 na 40 stupnom ale nepomohlo to. Myslím, že pokial by som mal zanesenú sústavu ako tu bolo spomenuté asi by to nefungovalo dobre ani ohriate. Ďakujem
-
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: 19.09.2016 09:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 17.07.2008 17:57 Zdieľať na Facebook
Mam rovnaky system v aute Renault Megane 1,4 16V - Solaris OBD,Tomasetto Alaska,ale vstrekovače Valtek som vymenil po prvej zime za Hana a sú tam teraz už 115000 km, dnes ráno napr.-23 C a po prepnutí na plyn bez problémov.Neviem ako často meníš filtre LPG,ale pri striedaní neznámych čerpačiek by som častejšie menil filtre a určite by som vymenil vstrekovače za niečo normálne - Hana,Barracuda,Hercules, sú to všetko kópie Keihinov a stoja cca 85 € komplet aj s lištou.
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.12.2016 13:32 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných