Privysoké napätie na svorke obehového čerpadla
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Privysoké napätie na svorke obehového čerpadla
Ahojte,
Vedeli by ste mi pomôcť s problémom, ktorý mi vypísala diagnostika?Adresa 08: Klima/topení (J255) Labely:| SVO\4G0-820-043-4Z.clb
Řídící jednotka SW: 4G0 820 043 K HW: 4G0 820 043 K
Díl: KLIMA 4 ZONEN H11 0056
Seriové číslo: 07061100040572
Kódování: 3601007820
Dílna #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AirCondiComfoUDS 002029
ROD: EV_AirCondiComfoUDS_002.rod
VCID: 275D4E9B5EED1D77C7-8072
1 nalezena chyba:
0379 - Napájecí napětí svorky 30 oběhového čerpadla chladicí kapaliny
B11D5 01 [008] - Elekricka chyba
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 141
Kilometry: 284775 km
Datum: 2020.10.01
Čas: 07:01:46
Napětí svorky 30: 14.30 V
Vnější teplota: 13.0 °C
Vnitřní teplota: 14.18 °C
Či mi odišlo to pomocné čerpadlo,alebo kde môže byť chyba kedže tam ide až 14,3V?
Veľmi pekne ďakujem za rady.
Vedeli by ste mi pomôcť s problémom, ktorý mi vypísala diagnostika?Adresa 08: Klima/topení (J255) Labely:| SVO\4G0-820-043-4Z.clb
Řídící jednotka SW: 4G0 820 043 K HW: 4G0 820 043 K
Díl: KLIMA 4 ZONEN H11 0056
Seriové číslo: 07061100040572
Kódování: 3601007820
Dílna #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AirCondiComfoUDS 002029
ROD: EV_AirCondiComfoUDS_002.rod
VCID: 275D4E9B5EED1D77C7-8072
1 nalezena chyba:
0379 - Napájecí napětí svorky 30 oběhového čerpadla chladicí kapaliny
B11D5 01 [008] - Elekricka chyba
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 141
Kilometry: 284775 km
Datum: 2020.10.01
Čas: 07:01:46
Napětí svorky 30: 14.30 V
Vnější teplota: 13.0 °C
Vnitřní teplota: 14.18 °C
Či mi odišlo to pomocné čerpadlo,alebo kde môže byť chyba kedže tam ide až 14,3V?
Veľmi pekne ďakujem za rady.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
podla mna to vobec nie je vysoke napatie - v palubnej sieti proste mas cez 14V uz roky rokuce pri nastartovanom motore. Akumulator sa dobija cez 14V, 14.3 az 14.4V pri typickych autach, novsie "baterky" co su s primesami Ca (kalcia ?) maju 14.7V az 14.8V a tie najnovsie start-stop AGM/EGM vynalezy sa peckuju az cez 16V co uz je absolutne mimo zdraveho rozumu a konstrukcnych moznosti.
V palubnej sieti, na svorkach akumulatora atd NIE JE 14.3V na zavadu. V ziadnom pripade. Prave naopak, vsetko pod 14V je problem.
V palubnej sieti, na svorkach akumulatora atd NIE JE 14.3V na zavadu. V ziadnom pripade. Prave naopak, vsetko pod 14V je problem.
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Inak to sa objavilo teraz nedávno, tak možno to má za následok vlhkosť a to že pred týždnom hodne pršalo a strekla na to voda....občas len tak zo srandy spustím diagnostiku a pokontrolujem si autá, či niečo nevyskočí..
Inak čo som tak čítal , tak aj keby to čerpadlo bolo nefunkčné tak sa nič nedeje nie? ono má vlastne funkciu a zopína sa vtedy ak auto zastaví a je pustené kurenie,aby auto aj pri státí kurilo stále rovnako ak sa nemýlim..pomáha cirkulovať vode nie?
Inak čo som tak čítal , tak aj keby to čerpadlo bolo nefunkčné tak sa nič nedeje nie? ono má vlastne funkciu a zopína sa vtedy ak auto zastaví a je pustené kurenie,aby auto aj pri státí kurilo stále rovnako ak sa nemýlim..pomáha cirkulovať vode nie?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Očakávam, že o dve emisné normy, budeme autá na noc dávať do elektrickej siete, za účelom udržiavania 80'C v chladiacom okruhu. Takže špirála bude povinná výbava. Prídeme do práce a na parkovisku sa budeme zapínať do siete.
Takže studené štarty budú minulosťou.
Na ďalšiu emisnú normu bude v aute 5 elektrických čerpadiel. Vo výfuku bude tepelný výmenník. Výfuk bude jeden diel. Možno s hlavou valcov.
Na ďalšiu emisnú normu budeme ako flinstonovci. Vývoj bude smerovať na podrážky topánok. Budeme hromadne chodiť do posilovní a trénovať nohy.
Potom budú úradníci riešiť plyny vypúšťané análnym otvorom pri zapieraní sa nohami pri rozbehu vehikla.
Hamburgery už nebudú, lebo kravy produkujú veľa skleníkových plynov.
Kurnik šopa, niekedy stačilo jedno mechanicky poháňané čerpadlo...
Takže studené štarty budú minulosťou.
Na ďalšiu emisnú normu bude v aute 5 elektrických čerpadiel. Vo výfuku bude tepelný výmenník. Výfuk bude jeden diel. Možno s hlavou valcov.
Na ďalšiu emisnú normu budeme ako flinstonovci. Vývoj bude smerovať na podrážky topánok. Budeme hromadne chodiť do posilovní a trénovať nohy.
Potom budú úradníci riešiť plyny vypúšťané análnym otvorom pri zapieraní sa nohami pri rozbehu vehikla.
Hamburgery už nebudú, lebo kravy produkujú veľa skleníkových plynov.
Kurnik šopa, niekedy stačilo jedno mechanicky poháňané čerpadlo...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: sadun a 38 neregistrovaných