Skoda Octavia 1,9 tdi ,66 kw - STK spôsobilé, EK nevyhovuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia 1,9 tdi ,66 kw - STK spôsobilé, EK nevyhovuje
Spytam sa, STK presla v pohode,ale EK dymivost norma 0,7 ,namerana hodnota 2,0 . Octavia od vymeny po vymenu nedolievam olej, nedymí , ale pri rychlej akcelerácii pocut akoby sanie falošneho vzduchu z motoroveho priestoru v oblasti peloveho filtra . Neviete co by to mohlo byť ?
-
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: 26.05.2007 09:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
Pri 20 ročnom diesli sa nikto nikdy nedozvie, koľko má km, pokiaľ o tom neexistujú nepriestrelné dôkazy (prvý majiteľ od nova), originálna serv.knižka poctivo vypĺňaná a pod.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 02.03.2011 18:14 Zdieľať na Facebook
Pokiaľ sa na ropaku jazdi celý čas šetrne na nízke otáčky a nevytáča sa tak pred EK treba urobiť minimálne 20-30km na vysoké otáčky t.j. vysoko nad 3tis, nebáť sa dotýkať červeného poľa...a pokiaľ je motor v poriadku tak po takomto prečístení prejde dymivosťou na EK ako nôž maslom. Aditívum do nafty tiež pomôže.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Je zaujímavé, že v poslednej dobe (asi pol roka) sa na bazoši doslova vyrojili autá, ktoré neprešli emisnou. Aj nafta aj benzín. Trčia tam dlho aj keď sú za facku. Druhá pozoruhodná vec je že majú novú stk. Lebo k stk ťa pripustia len pokial ti ek platí alebo ju máš urobenú nanovo. Teda ak idem na stk, najskôr ma preženie emisnou a podla výsledku ma pustí na valce alebo nie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Re: Skoda Octavia 1,9 tdi ,66 kw - STK spôsobilé, EK nevyho
Keďže máš turbomotor, tak to falošný vzduch sať nemôže Môže ti ale niekde vyfukovať.mdrottner napísal:Spytam sa, STK presla v pohode,ale EK dymivost norma 0,7 ,namerana hodnota 2,0 . Octavia od vymeny po vymenu nedolievam olej, nedymí , ale pri rychlej akcelerácii pocut akoby sanie falošneho vzduchu z motoroveho priestoru v oblasti peloveho filtra . Neviete co by to mohlo byť ?
Ak je problém v dymivosti, skús to pred opakovanou EK prehnať, ako radia chalani vyššie.
-
- Príspevky: 3425
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Popros niekoho, nech ide za Tebou.
Az budeš dupat plný plyn a bude za autom tmavý dym, inak, ten vidím dnes pomaly za každym 12-15 ročným td bez dpf, tak skus váhu vzduchu, turbo, posledné čerpadlo a vstreky.
Ked bude modrý, žerie olej, krúžky, keď sivo biely, voda, tesnenie,alebo výmenník voda /olej, /hlava.
Az budeš dupat plný plyn a bude za autom tmavý dym, inak, ten vidím dnes pomaly za každym 12-15 ročným td bez dpf, tak skus váhu vzduchu, turbo, posledné čerpadlo a vstreky.
Ked bude modrý, žerie olej, krúžky, keď sivo biely, voda, tesnenie,alebo výmenník voda /olej, /hlava.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
oco13 napísal:Druhá pozoruhodná vec je že majú novú stk. Lebo k stk ťa pripustia len pokial ti ek platí alebo ju máš urobenú nanovo. Teda ak idem na stk, najskôr ma preženie emisnou a podla výsledku ma pustí na valce alebo nie.
presne tak to bolo po cele roky.nedal si emisnu nemohol si na stk .ale uz sa to zmenilo.len nikto nepamata ten kratky cas dozadu kedy k tomu doslo.pretoze korona tolko sa ludia krmia tymi spravami ohladom covidu ze im vyfuneli informacie z mozgu
po novom co plati maximalne ani nie 2 roky.
ak neprejdes emisnou ---dostanes automaticky--- 60 dni na opravu cize sposobilost a preto mozes na stk.aj stk ak neprejdes mas 60 dni na jazdenie.
no a kovidus pandemius bonus - pokutu nedostanes lebo 3 mesiace pocas toho stavu na slovensku je odklad na stk ek.
ale divim sa radam ze auto treba prebehnut 20 km a emisnou prejde.zabite sanie od mazu derava hadica od turba akoze toto nikdy nepomoze ze prebehnut auto pred emisnou.tam to treba prstami povytahovat.
ked uz prebehnut auto,tak nalozene vahou a kopec poriadny dlhy tahavy stupak plny plyn a drzat to v zabere a toto funguje.a nie tocenie motora na 3500 otackach po rovine do 90km/h.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 04.12.2008 19:22 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Dekarbonizácia akým spôsobom ? A na akom motore ?
Ak niečo potrebuje dekarbonizáciu,znamená že akosi k tomu bordelu dospel.Ten môže byť produktom obrovskej nálože km,alebo málo km a motor ktorý je v mrcha stave.Ak už je karbonu toľko že vyslovene zasahuje do práce motora tak kraviny okolo nejakých striekaníé volovín do sania sú zúfalá hlúposť a vyhodené peniaze.A ešte zúfalejšie tak riešiť 1,9 Tdi ktoré by mohlo byť školskou ukážkou ako elegantne motor odkarbonovať alebo dať emisne do poriadku.Ak už nejakú stovku vyhodiť,tak nie na kraviny.Pretože vonkoncom nie je ani isté ani jasné v čom spočíva problém z emisiami toho motora.
Dokonca emisné šperky Tsi Tfsi alebo Fsi ktoré 50:50 z emisky vyletia sa dajú aj pri vyžších km elegantne dať na poriadok aby doslova ukážkove EK prešli na jediné stlačenie plynového pedála.Pritom vstupný stav tragický,všetky emisné okruhy v prd..li a celý readiness 1111 1111. Emisne jednoduché Tdi si určite zaslúži aby sa dal agregát do poriadku,a nie hladala cesta ako okefovať emisku.Pôvodne bol zámer dať tému na riešenie emisných systémov a už som mal prichystané snímky,merania atd. ale celkom ma zo zámeru vyliečili truhlíci fóra s ktorými nemám chuť sa prieť a riešiť debiliny blbečkov.
Ak niečo potrebuje dekarbonizáciu,znamená že akosi k tomu bordelu dospel.Ten môže byť produktom obrovskej nálože km,alebo málo km a motor ktorý je v mrcha stave.Ak už je karbonu toľko že vyslovene zasahuje do práce motora tak kraviny okolo nejakých striekaníé volovín do sania sú zúfalá hlúposť a vyhodené peniaze.A ešte zúfalejšie tak riešiť 1,9 Tdi ktoré by mohlo byť školskou ukážkou ako elegantne motor odkarbonovať alebo dať emisne do poriadku.Ak už nejakú stovku vyhodiť,tak nie na kraviny.Pretože vonkoncom nie je ani isté ani jasné v čom spočíva problém z emisiami toho motora.
Dokonca emisné šperky Tsi Tfsi alebo Fsi ktoré 50:50 z emisky vyletia sa dajú aj pri vyžších km elegantne dať na poriadok aby doslova ukážkove EK prešli na jediné stlačenie plynového pedála.Pritom vstupný stav tragický,všetky emisné okruhy v prd..li a celý readiness 1111 1111. Emisne jednoduché Tdi si určite zaslúži aby sa dal agregát do poriadku,a nie hladala cesta ako okefovať emisku.Pôvodne bol zámer dať tému na riešenie emisných systémov a už som mal prichystané snímky,merania atd. ale celkom ma zo zámeru vyliečili truhlíci fóra s ktorými nemám chuť sa prieť a riešiť debiliny blbečkov.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných