Reklamácia v autorizovanom servise

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď
greg123
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 28.01.2017 13:07
Zdieľať na Facebook

Reklamácia v autorizovanom servise

Príspevok od používateľa greg123 »

Pred pár dňami som dal auto do autorizovaného servisu Araver. Jeden z dôvodov bola kontrolka motora na palubnej doske. Pri odovzdávaní vozidla mi povedali, že chyba sa týkala tlaku paliva a že chybu resetli. Pri ich testovacej jazde sa už neobjavila a tak považovali problém za vyriešený. Na ďalší deň a pár kilometrov neskôr sa však znovu rozsvietila.

Dá sa tento úkon nejako reklamovať? A ako pri reklamácií postupovať.
martincichy
Príspevky: 5449
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Reklamovať opakovane. Vypýtaj si zákazkový list, kde bude uvedené, čo reklamuješ. Maj doklad o reklamácií a maj doklad - preberací protokol, keď budeš preberať auto.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Aký chybový kód resetovali ?,výpis ti museli dať,vo freze frame je dátum a okolnosti v čase vzniku zapísania chyby..To by viac povedalo o veci.Ale oprava výmazom chyby to je ozaj tá najnižšia možná úroveň,preto vždy pýtať protokol z opravy.
greg123
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 28.01.2017 13:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa greg123 »

Neviem čo zresetovali. Nerozumiem sa tomu takže som sa ani nepýtal. Aj keď teraz debil ľutujem, že som sa neopýtal či aspoň skontrolovali palivové filtre a čerpadlo. Kedysi mi tam našli aj to o čom som nevedel.

Auto inak beží úplne v poriadku aj na voľnobeh.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nezostava ti nic ine len tam proste ist a... reklamovat. Ono totizto chyba sa NEMOZE odstranit resetnutim na diagnostike, ona dofrasa ma nejaku PRICINU preco vznikla.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
martincichy
Príspevky: 5449
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Z pohladu servisu - urobili to najjednoduchsie a najlacnejsie, co mohli urobit, aby slusne vyprevadili zakaznika z budovy a eventualne oddialili riesenie problemu.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

urobili akurat tak to uplne najsprostejsie.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

mhlavaty napísal:Aký chybový kód resetovali ?,výpis ti museli dať,vo freze frame je dátum a okolnosti v čase vzniku zapísania chyby..To by viac povedalo o veci.Ale oprava výmazom chyby to je ozaj tá najnižšia možná úroveň,preto vždy pýtať protokol z opravy.
Ešte keď som Vás nepoznal, sestra mala problém so symbolom "check engine" na Nissan Micra, išiel som do nemenovaného servisu v Nitre, zapojili kábel, povedali "chyba emisií výfukových plynov", vymazali, odpojili kábel. 3 minútová "práca" 35 euro. To bolo niekedy v roku 2011-12.

Vidím, že sa odvtedy nič nezmenilo. Ale nikdy nezabudnem na Vašu diagnostiku môjho Citroena C5, kedy som za podstatne nižšiu sumu dostal 3,či 4 A4 výpisov plných informácií z diagnostiky, aj z hodinovým trpezlivým vysvetlovaním čo znamená čo :300f:
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

Reklamovat vzdy pisomne plus sa u importera tak isto pisomne dotazat ci mozes auto normalne pouzivat ked tam svieti tato konkretna kontrolka.. Ak to nie je uveden v manuale ako stav, kedy je treba auto okamzite doviest do servisu.
Pokial budes mat taketo vyjadrenie v rukach, tak po tretej zavade im poslat opet mailom odstupenie od zmluvy pretoze vec nevies riadne uzivat.. Oni to auto nezoberu naspet, to by bolo na dlho, ale zacnu mat zaujem to riesit inac jak vymazom pamete zavad...
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

ale zacnu mat zaujem to riesit inac jak vymazom pamete zavad...
Ano jasné - vyberú žiarovku príslušnej kontrolky :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

gnagy...k tomu treba povedať to čo kvantum ľudí nevníma.Problém hlavne zložitejší si vyžaduje množstvo času na vypočutie,plus vytiahnutie max informácií o probléme a minulosti auta.Zdá sa to byť strata času ale ten čas je nesmierne prospešný pre obe strany.Dobré informácie vedia urýchliť opravu aj lepšie cieliť v samotných počiatkoch.Výsledok je často pre dielňu ušetrené trápenie z problémom a pre gazdu ušetrené peniaze.A na záver poskytnúť info o samotnom vyriešení je povinnosť,presne ako poskytnúť potrebné protokoly,foto a pod,veci ktoré vie použiť aj po dlhšej dobe ak by to auto bolo riešené inde.A majiteľ má tiež právo pokoja že auto dostalo čo dostať malo aby neodchádzal z myšlienkov ..kde ma zase odrbkali,čo tam nedali,nenaliali a pod.
Byť chrapúnsky k tomu kto je môj živiteľ v dobrých aj zlých časoch ..to nepotrebuje komentár.Ale aby ani servisák nebol obeťou chrapúňa majiteľa,nato slúži to isté - rozhovor a vstupná diagnostika,a foto atd z opravy.Lebo ľudia sme rôzny.Ja som mal zákazníka ktorému som robil motor a od sa mi vrátil po dvoch minutách späť že keď prišiel,mu svietilo kabínové svetlo na Audi no a teraz nesvieti.Že bol prepínač v polohe keď na dvere nereaguje je iba perlička,ale ľudia vedia byť aj nesmierne idiotský (jedinci) a vždy s tým treba počítať a preto sa pýtať,veľa pýtať a radšej hneď od brány vyhodiť.Ale z normálnymi treba jednať max ústretovo a urobiť maximum.Normálny to ovšem vedia aj oceniť a dokonca priniesť čokolku a pod.Len tak,to vždy poteší
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: citroenc3v6, martincichy, minac, uwa0949251933 a 70 neregistrovaných