1,2 TSi 81 KW vs Toyota 1,6 98KW

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Elektrický Golf III nie je žiadna myšlienka, bolo to normálne sériovo vyrábané auto!
v tej dobe mal VW elektromotor maximálne v pohone ostrekovača a stieračov.
monojetronic
Príspevky: 168
Dátum registrácie: 06.05.2010 01:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa monojetronic »

no po mesiaci hladania jednoduchej atmosfery v combikoch (Fiat tipo 1.4, Toyota auris 1.6, Ford focus 1.6) uz zvazujem aj to co je dostupne a to su fordacky ecoboosty, alebo vw TSI (od roku 2014)... nablizku mam 1.2 tsi v leone, myslim ze na neho prevlada pozitivny nazor aj ked sa ZDA slaby (nie som pretekar) .. je nieco co mi uniklo, kedze si myslim ze to je ok motor ?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

unikol ti jeden valec.

Co je take strasne nezohnatelne na Auriske 1.6 alebo 1,8i ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

monojetronic napísal:.. je nieco co mi uniklo, kedze si myslim ze to je ok motor ?
Uniklo ti, že to nie sú ok motory, ale prúsery automobiliek.
Ok motory sú práve tie atmosféry a preto sa aj ovela ťažšie hladajú, lebo niet dôvodu predávať dobré auto. :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
monojetronic
Príspevky: 168
Dátum registrácie: 06.05.2010 01:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa monojetronic »

tu je nejaka aura okolo tych aurisov .. ale ako vidim niesom sam co povazuje zadok auta sa priam odporny... tusim ze navrhar by ani nepresiel cez psychotesty ak by nacrtol taketo ostre hrany..

kazdopadne recenzie hovoria o pruserovych motoroch do 2013/2014 s kodom EA111, tie novsie EA211 by mali byt v pohode a nezrat olej, neriedit ho velmi 9ale aj tak polovicny interval sa im hodi), nepraskat piesty, retaze ...
encore16V
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 05.07.2011 13:48
Bydlisko: Bazmek City Nad Hornadom
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa encore16V »

pepo64 napísal:
YxoYpsilono napísal:
Ridick030 napísal: Aj japonci už prechádzajú na turbá,pretože tie atmo húkače ktoré zaberajú niekde pri 5000tis.otáčok a končia pri šiestich tisícoch už ľudia nechcú.Ľudia sú príliš pohodlný a nechce sa im nahánať kone niekde pred obmedzovačom,lepšie keď to potiahne pekne odspodu bez vybrácii a hluku.
Japonci nevyrabaju atmo motory preto, lebo su spolahlive, alebo usporne, alebo vykonne. Vyrabaju ich preto, lebo male turbo vyrobit NEVEDELI.
Preto az teraz aj Toyota, aj Mazda, aj korejci uvadzaju male turba. Pritom napr pri Toyote je to kopia TSI a pri korejcoch je to kopia Ecoboostu..
Japonci nevedia vyrobiť turbo?Pre Boha túto hlášku si daj patentovať.Najhoršie na tom je že príslušník národa ktorý je len montážnou halou bez know-how (áno aj som príslušník tohto národa)kritizuje Japoncov ktorý robia najspoľahlivejšie automobily,kvalitné motocykle,roboty,špičkovú elektroniku,stavajú mrakodrapy a neviem čo ešte ale podľa teba určite nevedia vyrobiť posrané turbo!Predstav si že Toyota vyrába sériovo hybrid od roku 1997,v tej dobe mal VW elektromotor maximálne v pohone ostrekovača a stieračov.
Pozorne citaj, pisal o MALOM turbe, nie o turbe vseobecne.

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných