Skoda Octavia III 1.6 tdi , 85 kw , 2017

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Mateusz737
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

dunivy zvuk lebo si ho podtacal ,nemá dvojhmotu tak podtacanie sa aj viac akusticky prejaví
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Píše, že do 2300otáčok, odkedy je to podtáčanie? Keby napísal do 1300ot. tak nenapíšem nič.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

1.6 tdi považujem za upl e priemerný motor s relatívne dobrou spotrebou.
Áno, nemá dcojhmotovy zotrvacnik a s 5 st prevodovkou sa treba naučiť jazdiť.
Hluk je naozaj značný, zvlášť pri nízkych otáčkach v zabere. Treba sa naučiť jazdiť s nižším stupňom. V meste výhradne trojka. 5tka až tak okolo 100vky.

Take 1.6 crdi je ďaleko lepšie na jazdenie. A asi aj spoľahlivejšie. Lenže žerie tak o pol litra viac.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

YxoYpsilono napísal: 5st prevodovka pomerne dlha, pri 140 tacho okolo 2800 ot.
Neuveriteľné, to môj starý 20 ročný črep, Land Rover Freelander td4, s motorom BMW 2,0 tdi točí tiež 2800ot pri 130km/h, a mám nahodený kardan, takže originál 4x4. Takže to sa embečky za 20 rokov nedostali ani o cm dopredu.
Y3bem taký český črepník :40bd:
dany01
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 17.09.2009 11:08
Zdieľať na Facebook

octa

Príspevok od používateľa dany01 »

mam ten motor v Golf 7 Combi .hlúposť- pri 2400 je 130kmh, pri 2800 150-160, zmeram presne. 130 kmh pri 2800 maju1,9 tdi PD-mam ju. spotreba jazdím diaľnicu -zima do 6 , leto dlhodobo do 5,4. okresky idu ku 4 litrom. motor chvíľu zaduní v zábere, ked dosiahne rýchlosť tichučko- treba skúsiť Japan/Kórea co za hardcore je pri jazde- u mna šiel nový Ceed po 1/2 roku z domu. chl. kvapalinu treba vymeniť a dať BASF- origo balenie, idem to robiť. to zadunenie bude spôsobene skôr tou klapkou na výfuku kedy sa priviera a robí proti tlak motoru- rozumne vysvetlenie prečo tam je som nedostal, ze emisie....či octa, golf je cítiť ze to je este auto a nie papundekel ako iné značky. áno 2,0 by bol super , toto je na bežne užívanie v pohode. dôležitý je servis ako písal m.hlavaty, a ked sa chce tak sa s tym dá ponaháňať aj silnejšie auto- 200 kmh hocikedy, len ho treba držať pod krkom. chcel som 2,0 TDi ale zobral som radšej mladšie, s menej km. trochu mi vadia asistenti- co sa dalo som povypínal , ostatne musím akceptovať....
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> mam ten motor v Golf 7 Combi .hlúposť- pri 2400 je 130kmh, pri 2800 150-160,

žeby to bolo inak odprevodovane ako Oktavia ?
žeby ta bude inak odprevodovana ako Superb ?
žeby bol inak odprevodovany Golf7 s manualnou prevodovkou a inak ten isty Golf s DSGčkom ?
žeby bol rozdiel medzi 77kW, 81kW motorom a najsilnejsou 88kW verziou len neviem ktore z nich sa vsetky montovali do Golfu7 a Oktavie3 ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
dany01
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 17.09.2009 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dany01 »

kupoval som olej do prevodovky a oct aj golf majú rovnaku prevodovku- v mojom prípade RTD. načo sem pletieš DSG ked tam je 7 stupňov, tiez Superb ked to úplne iné auto. rieši sa tu rovnaká trieda-golf , oct , leon. ked riešime 1,6 tak aj oct 2 s 1,6 77kW-známi ma 2 ks a co som s nimi jazdil tak točia podobne- musel by som presne porovnať, preto viem ze majú podobne ak nie rovnaké sprevodovanie ako 81, 85 v oct 3. a dokonca som videl oct 3 so 6 a a nebola to Greenline. dovoz Nemecko. existuju trhy kde namontujú co si zákazník želá nie ako u nás - kde len to co zhodnotí import. tento známi ma dovoz napr Fábiu 3 s 1,6 mpi...?! ani v autorizaku nechápali ze take nieco existuje , a ono existuje.
lubos zimovcak
Príspevky: 3428
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Je zaujímavé, že na ruský" zaostalý" trh idú väčšie -veľké objemy motorov vo Fabii , tuším aj v Octavii, ešte aj s klasickým automatom/ hydromenic/, za nižšiu cenu, než je v domovskej krajine výrobcu ten najlacnejší základ :3c90:

Mimochodom, autorizak by mal čítať návody na obsluhu a údržbu, tam je tiež ten motor uvedený, teda, aspoň sa mi marí.
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Je to tym, ze nemaju emisne normy euro 573719585 a teda mozu pouzivat aj starsie, jednoduchsie a milionkrat preverene motory a prevodovky.
Preto je aj cely vysledok lacnejsi. Easy.
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

spravne. Ono tie starsie motory prevodovky nemozu pouzit na "vyspelych uvedomelych" trhoch a co s nimi maju robit, zahodit do jazera tiez nemozu :)
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
dany01
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 17.09.2009 11:08
Zdieľať na Facebook

oct

Príspevok od používateľa dany01 »

autorizak to auto podľa VÍN našiel, akurát o takom aute s tym motorom nemali ani pary. ked sa tu predávali 1,0 a 1,2 tsi. z Ruska dovezená určite nebola. ku otáčkam -teraz som bol na diaľnici a 1,9 PD 77 kW 130 kmh pri 2700 ot. 1,6 85 kW zajtra zmeram
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

inak k tomu sprevodovaniu mala odbocka kedze uz sa doriesil hlavny prud, hlavne jadro temy : sharan 1.9tdi 85kW toci 2250rpm na 130km/h ; 96kW verzia toci 2700rpm na 130km/h napriek tomu ze je silnejsia. Nepytajte sa ma preco, neviem. Proste to konstrukteri odprevodovali do sily - ked na tu 85ku stupnes na dialnici tak sa toho vela nedeje, ked zatlacis 96ku tak to proste "sýtejšie" sype za plynom, prijemnejsie zrychluje. Niezeby Sharan bol nejaky prebornik rychlosti, o to nejde, ale tie auta proste jazdia pocitovo dost odlisne.

Samozrejme ze medzi odprevodovanim Golfu a Superbu a Oktavie je takisto rozdiel. Golf je stavany pre mladsieho dynamickejsieho cloveka (neriesme ze tam polozili 1.6tdi, sportova 1.6tdi je samozrejme nezmysel), takze si viem lahko predstavit ze Golf 1.6tdi 81kW je odprevodovany na vyssie otacky nez cojaviem dialnicny korab Superb 1.6tdi 81kW ktory je skor na hltanie dialnicnych kilometrov v pohodli nez na dynamiku. Jednoducho tie auta maju rozlicnu klientelu a ocakavania.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Tak som to teraz pozrel a pri 140kmh tacho to toci presne 2500 ot.
O3, 1,6 TDI, 5st manual, 77 kw, EURO 5

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných