Tester kompresie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Tester kompresie

Príspevok od používateľa sniip26 »

Cest praci.

Ake mate skusenosti s lacnym testerom kompresie ? Cena do 30e aj menej. Da sa s nim neco odmerat alebo je to nahovno ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Úprimne povedané...nahovno pre viac dôvodov.Otázna presnosť je ten najmenší pretože nepresnosť sa bude týkať všetkých valcov a tam ide najviac o rozdiely medzi valcami.
Ohybné prípoje - nahovno.Jednak dlhé čo znižuje hodnoty,jednak "gumové" meranie.
Kvalita vyhotovenia,tesnosť spojov,kvalita odpúštacieho ventilu a citlivoť manometra - nahovno
Zhrnuté - ok ak sa jedná o informáciu od buka do buka,proste brutto info.Na to sa potom vyprdnúť na niečo také,lepší prehľad dá meranie prúdu štartra oscilom prúdovými kliešťami čo trvá zlomok času a netreba nič demontovať.
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

Hmm diky za odpoved. Tlaky su rovnake vo vsetkych valcoch ale len 8 barov. Tak neviem ci je merak nahovno alebo je nahovno motor.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pokojne to môže byť,sú motory kde to je správny údaj
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

No je to 2.0TFSI BWA EA113.

No na YT su videa, kde namerali az 14 Barov na tomto motore s 170t km. Tak nechapem, bud je ozaj ten merak nahovno alebo ja uz neviem :D
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Alebo má motor problém napríklad s karbonom na ventiloch.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

To som cistil.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Poškodené ventily? napríklad podpálením? Poškodené krúžky - od nánosu karbonu sa nevedia hýbať v drážke a následne ich poláme. M.Hlavatý tu dával aj foto takého krúžku. Strata kompresie môže mať viacero príčin.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

Objednal som lepsi merak... som zvedavy.

https://www.golfmkv.com/forums/index.ph ... rd.134015/
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Ako si cistil ventily?
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Škrtiaca klapka pri meraní bola otvorená?
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

ako píše p.Hlavatý možno je problém v hadici, ak má vyššiu poddajnosť bude ukazovať nižší tlak.... kúpa iného privedie k otázke ktorý je "ten dobrý" ak ukáže 4xiné číslo.... chcelo by to porovnať s nejakým "referenčným" tlakom a potom tú odchýlku pri meraniach zohľadniť.
Inak zadávateľ by asi mal napísať prečo vlastne to meranie robí...
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

sniip26 napísal:Hmm diky za odpoved. Tlaky su rovnake vo vsetkych valcoch ale len 8 barov. Tak neviem ci je merak nahovno alebo je nahovno motor.
8 barov je uz bieda.zrychlovat to buede aj nadalej ale len co pride kopec uz netaha nezrychluje ako by mal.

vacsinou dobry nevytahany benzinovy motor da 350 000km so stratou 1 baru.a aj take s ktorymi sa majitel raz za tyzden ponahana.

vydojenky alebo aj auta po tych co to nevedia pouhanat maju tak 6.5 baru pri 250 000km.pri tych km uz aj povoluju tesnenia semeringy klukoveho hriadela.uz to ma priznaky pojazdnej olejnicky.

to su atmosfericke motory.

turbomotory uz od 80 rokov -- 70 percent z nich je v stave na go motora.pri 250000km podpalene ventily+spalene piestne kruzky ktore sa na piestoch nehybu od 250 000-300 000km papkaju olej 1 liter cca priemer 250km.jedina moznost je to dat strojovo zarovnat valce ak su este dobre na vybrus nove piesty go hlavy valcov a fuka to dalej 200000km.


pripiect piestne kruzky neni problem v lete u bezneho motora vsetkemu je na vine olej.nejde o znacku oleja ale o jeho teplotu varu.

ja som uz 2 motory skolil cize auto ma dokupene poriadne olejove chladenie + motorvy olej napr 5w/50 alebo 10w/60.

ale poznam aj takych co setrili motor a skratka tie kruzky prikorodovali k piestom a ventily sa vydrali na stopke ventilu.cize tiez motory na odpis.
bady555
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bady555 »

hlavne ak vyrobca ti urci 5w30 pre benzin :D rychlu smrt

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných