VW GOLF VI 2.0 GTD , 125kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

xentry : už som to tu písal, ja nikomu neodporúčam benzín s výkonom krovinorezu a samozrejme nikomu neodporúčam moderné auto.
Hladať vyslovene s primitívnou technikou

Moje auto má iba ABS, nemá ani iného asistenta v zmysle nejaký stabilizačný systém - teda ma netrápi ani nejak slimák pod volantom, čo sníma uhol natočenia volantu
Má lankovú ručnú, teda sa tam neposerie žiaden motorček a tá ručná je vyslovene len ako bubnová parkovacia, takže sa ani za 10 rokov nezodrala, pretože sa skutočne využíva len ked auto stojí. Za jazdy brzdia kotúče (tie sú zodrate teraz po 10 rokoch, predné vydržali 7-8 rokov)...
Motor má klasické nastavovanie ventilov pomocou stavitelnej skrutky, nemá to žiadne variabilné časovanie pre vačky
Má to klasický klúč a spínačku, žiadnu elektronickú šachtu pre klúč či elektrický zámok volantu, teda ani tam sa mi nič nepokazí...
Už som to tu tiež písal, ja neviem čo to je riešiť zámok dverí, alebo riešiť utrhnutú sťahovačku okna...
Skrátka sa to u tých áut nekazí, tak ako sa tam nekazia klapky v kúrení a tiež mám dvojzónovú klímu...
Mám elektrické sedačky v koži, mám šíber, teda žiadna holota ako Fabia Junior čo nemá ani kastlík ...
Teraz idem riešiť nápravy, zatial som v predu menil spodné čapy, a tyčky stabilizátora, axialne tiahla, čapy riadenia sú stále tie isté odkedy auto vlastním. A viacmenej idem riešiť uloženia ramien, ktoré som síce menil, ale nie za originál a to bola chyba.


Skrátka maximálne primitívne ako len môže byť na ročník 2005
Vieš ked porovnám to svoje Legacy s ludmi čo majú koncerny, tak sa len smejem ked viem čo všetko riešili

Ale kludne nech si brat autora témy kúpi aj Golf GTD, ja sa z toho určite nepototo

PS: každé auto je tak drahé ako schopný je majitel byť sám mechanikom a zároven ako je komplikované. Ja aby som nemusel nikam chodiť som si v robote vyrobil hydralický lis...
A to si to môžem prelisovať v robote, ale načo ked môžem mať lis doma, síce nie velký ale za to mohutný
Ešte aj blbú ručnú pumpu som vyrobil miesto kupovania
[img]https://i.imgur.com/55H0wlb.jpg[/img]

Ja sa s autom pomaličký hrám, z PL Allegra som si kúpil celé zadné zavesenie, ktoré mám opieskované, vymením tam silentbloky, natriem aby to nehrdzavelo a potom vymením na aute. Celé zadné ramená vrátane iných brzd a ventilovaných kotúčov miesto plných ma stálo 80€ a to sú tam aj náboje. Tak isto sa objavil za 75€ zadný LSD diferencial z Forestra (LSD = Limited Slip Differential), neviem aká svornosť tam je, ale na aute mám klasický otvorený diff.
Udržujem dobré a pritom by som si mohol kúpiť modernejšie. AK to niekedy vymením tak zasa len za 2.5i akurát v kombíku a po facelifte

Edit: som si ešte spomenul čo sa týka moderných koncernov, neviem či aj konkrétneho Golfa, že aj kvôli výmene baterky dnes človek musí do servisu aby mu tú novú nakódoval, pretože len vymeniť nestačí. Ja si v týchto prípadoch normálne klepem na čelo...
bigt
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 16.01.2006 08:47
Zdieľať na Facebook

Re: VW GOLF VI 2.0 GTD , 125kw

Príspevok od používateľa bigt »

čaute,
tak Golfa GTD CFGB DSG 2010 som kúpil cca mesiac po založení príspevku.
prvý servis - rozvody, oleje atd..
A áno, kupoval som aj novú batériu 😃. vymenil som a išlo sa ďalej 😉

Po veľkej krave Mazde CX7 2,3 DISI, som chcel niečo menšie, v pokiaľ možno poriadnej výbave a úspornejšie, čo GTD 6 určite je.
Po kúpe servis ( rozvody, oleje + nejaké drobnosti).
Nieje to ani môj prvý dizel a zďaleka nie prvé auto 😃 a dúfam, že nie posledný spaľovací motor (greendeal).
Auto stále ide bez väčších problémov.
akurát sa výkon, čím ďalej tým viac, stáva nedostatočný 🤷🏻‍♂️ 😃
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW GOLF VI 2.0 GTD , 125kw

Príspevok od používateľa oco13 »

bigt napísal: 25.09.2023 12:35 akurát sa výkon, čím ďalej tým viac, stáva nedostatočný 🤷🏻‍♂️ 😃
Kup si Tatru 815 -
Zdvihový objem motoru je 12 667 cm³, poskytuje výkon podle provedení 250, 280 nebo 325 kW, točivý moment až 2100 Nm.
To je výkon a ten krúťák :300f: to musí "tahnout votspodu" :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bigt
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 16.01.2006 08:47
Zdieľať na Facebook

Re: VW GOLF VI 2.0 GTD , 125kw

Príspevok od používateľa bigt »

oco13 napísal: 25.09.2023 12:49
bigt napísal: 25.09.2023 12:35 akurát sa výkon, čím ďalej tým viac, stáva nedostatočný 🤷🏻‍♂️ 😃
Kup si Tatru 815 -
Zdvihový objem motoru je 12 667 cm³, poskytuje výkon podle provedení 250, 280 nebo 325 kW, točivý moment až 2100 Nm.
To je výkon a ten krúťák :300f: to musí "tahnout votspodu" :40bd: :40bd: :40bd:
to by som bral. ideálne 8kol. ale naftu platíš ty ✌🏻
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW GOLF VI 2.0 GTD , 125kw

Príspevok od používateľa oco13 »

tatra zožerie všetko - teda komunistická 813 - 815 , aj to písali vo Wikipedii , vtedy sa kvoli armade museli vyrábať "multipalivové" motory, takže olej, petrolej, nafta, všetko to zožralo. Spotrebu píšu 20 - 35l podla terenov, a hlavne za volant nemôže ísť len najitel VP ale naozaj "šofér" Toto chýba v dnešnej doprave - viac "šoferov"
Na doplnenie pre rýpalov ja sám sa za šoféra nepovažujem. Ja som half traktorista. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných