Citroen Berlingo multispace 1.6 hdi , 2014 - strata vykonu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

clandy
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 27.11.2008 11:50
Zdieľať na Facebook

Citroen Berlingo multispace 1.6 hdi , 2014 - strata vykonu

Príspevok od používateľa clandy »

Kúpil som Citroen Berlingo multispace 1.6 hdi 2014. Po pár dňoch mi začalo svietiť na displeji engine fault a auto stratilo vykon. Na ďalší deň už bolo všetko ok. Takto sa to opakovalo viac krát. Keď zasvietila kontrolka auto stratilo vykon. Zobral som to k mechanikovi, vymazal chyby všetko ok. Zasa iba na 2 dní. Kontrolka raz svietila potom nie. Mechanik vymenil váhu vzduchu, no asi to chyba nebola, raz bol výkon potom nie. Rozobral DPF a bolo totálne zanesené. Tak ho tam už nedal a prispôsobil cez diagnostiku. No nepomohlo. Pri týchto úkonoch zistil, že je turbo zle a žerie veľa oleja. Tak zohnal turbo auto nešlo, myslel že je zlý aktivator na turbe. Potom sa zohnalo repasovane turbo ale auto znovu neťahalo a chyba engine fault SA vymazať nedala. Premeral koncovky na turbe a zavolal autoelektrikara na ani on na nič neprišiel. Všetko ok chyba vymazať nejde ani jemu. Mozno kto mal podobný problém by vedel poradiť. Kde by mohol byť problém pri strate výkonu? Čo máme pozrieť? Mohlo by to súvisieť s DPF alebo zaneseny palivový filter či software v RJ? Ďakujem za príspevky.
Naposledy upravil/-a clandy v 18.04.2021 17:33, upravené celkom 3 krát.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zatiaľ je to oznam,chýba otázka
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Dostal si vdaka sikovneme mechanikovi gol do vlastnej brany!!!!!
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Máš súkromnú správu.