2.0 TFSI BWA 147kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1055
- Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09 Zdieľať na Facebook
To sú zasa také kraviny, na ktore sme si od teba uz zvykli. Keby si napisal, ze nemoze byt kazdy automechanik, tak by som suhlasil. Vodic ale moze byt (skoro) kazdy, krutit volantom, stlacat pedale a naucit sa par pravidiel by mal zvladnut kazdy. Ked sa mu ale to auto pokazi maju na to byt servisy. No ale nie kazdy moze byt automechanik, aj keby mal na to rovno papier. A to je ten problem, o ktory tu ide.oco13 napísal:nemôže každý chovať tigre, nemôže byť každý kardiochirurgom, nemôže každý vedieť programovať priemyselnú linku.
A teda nemôže každý vlastniť VP a byť majitelom MV.
Keby som sa ta napr. spytal na dobreho plynara odporucil by si mi Hlohovec alebo Hatiara. A keby som k tomu Hatiarovi isiel tak by som mohol dopadnut aj takto: https://youtu.be/S_tqAGEk83U?t=648 A to bolo auto, o ktorom vedeli, ze bude na YT! Co potom obycajny obcan, ktory sa pyta na dobry servis? Takze ani pytanie nemusi stacit. Niekto to ale pri svojej obmedzenosti nevie pochopit. Lebo on je najlepsi automechanik pod slnkom a ze existuju ludia, ktori su odkazani na milost a nemilost jeho kolegov, je nad jeho chapanie.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Nuž zopakujem - Nemôže - prečo? lebo u vodiča sa predpokladá zodpovednosť - a bohužial tá chýba väčšine dnešných ludí.Vodic ale moze byt (skoro) kazdy, krutit volantom, stlacat pedale a naucit sa par pravidiel by mal zvladnut kazdy
Hatiara by som odporučil znova aj po pozretí toho videa - vyhrkať vstreky aby som niekoho očiernil je podpásovka.
Ak by si títo ludia kupovali sebe primerané auta, a jazdili by ako ludia nie ako prasce - tak mechanici by boli chudobní.ze existuju ludia, ktori su odkazani na milost a nemilost jeho kolegov,
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1055
- Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
achada skôr nechceš pochopiť že o svoje peniaze sa musíš starať sám.Ak nechceš vsadiť na nesprávneho,zistuj.Plynára som myslel nie autoplynára.Ale hoci murára alebo iného,proste si zistujem.Kedysi sa na vojne hovorilo - mazák sa stará,mazák má ! Kto iný sa má starať než ten čo platí.Práve preto lebo veciam nerozumie si zistuje dôkladnejšie.Ja večer čo večer odpisujem ľudom čo sa na niečo pýtajú,a pýtajú sa preto lebo to nie je ich parketa.Ja sa pýtam tiež každého v dosahu ak potrebujem niečo v čom nie som doma.Možno aj z otcom sme stratený...ale dôležité je spokojne stratený
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
Prepady vykonu, cim mozu byt sposobene ?
V zaklade namerane vyse 200 koni a 300nm. No po nejakej dobre prepad vykonu, ide ako bez turba - nieje to ten zvuk motora ako ked ide tak ako ma, najme pri rozbiehani sa. Ked ide ako ma a pri rozbiehani sa ked zatlacim trosku viac pedal ide beton vytrhat a ten zvuk je parada, no ked nejde ako ma tam mozem plyn aj na podlahu zatlacit a rozbeh jak felda :D ani kolesa neprehrabnu a zvuk motora je taky hrubsi...
Sviecky nove, rozvody taktiez, retaz medzi vackami a napinak tiez - nastavene presne na hodnotu 28, motor vycisteny od karbonu - rucne, vycistene cele sanie, klapka, vstreky, olej. vana, nove turbo... Diagn nehlasi nic ani automat prevodovka nehlasi ziadnu chybu, check engine nesvieti ked upadne vykon. Po upadnuti vykonu som vykon merat nebol. Mal som nahratu mapu stage 1 a auto slo jak slak no zrazu upadol vykon, nahral som nazad origo mapu ale islo tak isto. Olej Mobil 5w50 lebo ho troska zerie a bolo jemne pod ryskou tak som trosku dolial a siel sa previest a zrazu auto ide od doliata oleja dobre - mapa v RJ je origo. Kua bolo treba doliat olej ? Pred doliatim neviem, lebo posledne slo naprd. Ale co s tym mozme mat olej ? Napada ma jedna vec, zeby vyplno netesnost vo valcoch a tym padom vecie tlaky ? Hlasku slaby tlak oleja nevypisalo ani raz. Menil som aj N249 a N75. A uz neviem cim by to kua mohlo byt. Viete niekto poradit ?
Sice este ma napada jedna vec a to katalyzator ze je upchaty, lebo ked upadne vykon tak je vecsia spotreba zerie ako krava a netaha a ked ide dobre je aj zvuk motoru hned lepsi a spotreba je mensia tych 8L cca a ked ide zle tak spotreba je priemer 10 a viac. Niekde som cital, ze ked je pripchaty kat ze RJ si zaznamena chybu a hodi sa do nuzaku ale ziadna chyba v ECU ani na budikoch, pomoze len prehrat riadiacku a to som urobil ze som nahral origo mapu ale islo aj tak naprd az po doliati oleja ide dobre. Zahada...
2.0 TFSI BWA
V zaklade namerane vyse 200 koni a 300nm. No po nejakej dobre prepad vykonu, ide ako bez turba - nieje to ten zvuk motora ako ked ide tak ako ma, najme pri rozbiehani sa. Ked ide ako ma a pri rozbiehani sa ked zatlacim trosku viac pedal ide beton vytrhat a ten zvuk je parada, no ked nejde ako ma tam mozem plyn aj na podlahu zatlacit a rozbeh jak felda :D ani kolesa neprehrabnu a zvuk motora je taky hrubsi...
Sviecky nove, rozvody taktiez, retaz medzi vackami a napinak tiez - nastavene presne na hodnotu 28, motor vycisteny od karbonu - rucne, vycistene cele sanie, klapka, vstreky, olej. vana, nove turbo... Diagn nehlasi nic ani automat prevodovka nehlasi ziadnu chybu, check engine nesvieti ked upadne vykon. Po upadnuti vykonu som vykon merat nebol. Mal som nahratu mapu stage 1 a auto slo jak slak no zrazu upadol vykon, nahral som nazad origo mapu ale islo tak isto. Olej Mobil 5w50 lebo ho troska zerie a bolo jemne pod ryskou tak som trosku dolial a siel sa previest a zrazu auto ide od doliata oleja dobre - mapa v RJ je origo. Kua bolo treba doliat olej ? Pred doliatim neviem, lebo posledne slo naprd. Ale co s tym mozme mat olej ? Napada ma jedna vec, zeby vyplno netesnost vo valcoch a tym padom vecie tlaky ? Hlasku slaby tlak oleja nevypisalo ani raz. Menil som aj N249 a N75. A uz neviem cim by to kua mohlo byt. Viete niekto poradit ?
Sice este ma napada jedna vec a to katalyzator ze je upchaty, lebo ked upadne vykon tak je vecsia spotreba zerie ako krava a netaha a ked ide dobre je aj zvuk motoru hned lepsi a spotreba je mensia tych 8L cca a ked ide zle tak spotreba je priemer 10 a viac. Niekde som cital, ze ked je pripchaty kat ze RJ si zaznamena chybu a hodi sa do nuzaku ale ziadna chyba v ECU ani na budikoch, pomoze len prehrat riadiacku a to som urobil ze som nahral origo mapu ale islo aj tak naprd az po doliati oleja ide dobre. Zahada...
2.0 TFSI BWA
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kontrolka nesvieti a majiteľ jazdí ani nevie že má pokafraný celý emisný systém.Čo potom ak motor nejde dobre.Asi každého napadne že je tam kdesi v hre palivová zmes a schopnosť zapáliť ju v potrebný čas.Fsi pracuje zo štyrmi druhmi zmesy,od úplne chudobnej po bohatú,to asi bude sakra háklivé na každú prkotinu v systéme.Takže nie celkom chápem že nie je ani zmienka ako vyzerá emisný systém,predpoklad je že ich bude osem.Hoci mám pocit že to nemá EGR takže sedem.Motor ktorý má v poriadku tento bleskove zistitelný (skontrolovatelný) emisný systém ten aj pôjde dobre.Aj najmenšia drobnosť sa objaví tam a okamžite.Prečo sa nepozrelo?!
Ten motor má úplne všetko k tomu aby rozplakal majiteľa nad stavom peňaženky.Nikde nie je spomenuté čo je v poriadku,to nie je totožné z tým čo sa vymenilo.Či je pripchatý niektorý z predcatov alebo hlavný je zistitelné triviálnym výberom lambdy a odmeraním protitlaku. Motor má flap,má prepínateľné sacie dokonca bez kontroléra, čiže motorček chodí valec vnútry neotáča)
Preto by som varoval pred domnienkov že MIL nie je aktivovaný tak je tam prkotina.Tá prkotina pokojne vybieli peňaženku.Obdivujem odvahu ísť do Tfsi bez dobrej znalostí toho systému
Ten motor má úplne všetko k tomu aby rozplakal majiteľa nad stavom peňaženky.Nikde nie je spomenuté čo je v poriadku,to nie je totožné z tým čo sa vymenilo.Či je pripchatý niektorý z predcatov alebo hlavný je zistitelné triviálnym výberom lambdy a odmeraním protitlaku. Motor má flap,má prepínateľné sacie dokonca bez kontroléra, čiže motorček chodí valec vnútry neotáča)
Preto by som varoval pred domnienkov že MIL nie je aktivovaný tak je tam prkotina.Tá prkotina pokojne vybieli peňaženku.Obdivujem odvahu ísť do Tfsi bez dobrej znalostí toho systému
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
Katom to zrejme ale nebude lebo by na diagn hlasilo chybny prietok spalin kedze je lambda pred katom i za katom. Tlaky vo vsetkych valcoch 190psi !!! Merane poriadnym tlakomerom nie cinou co sakra sposobuje potom tie prepady vykonu ?
No 190psi som necakal ani vo sne na motore ktory ma 266500km :D
Oco13.. ale no .. netvar sa ze mas v aute kat.. :D
No 190psi som necakal ani vo sne na motore ktory ma 266500km :D
Oco13.. ale no .. netvar sa ze mas v aute kat.. :D
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
Caute, bol som skusit vykon. Mam nahratu stage 1 mapu,odmerany vykon s nou je 170kw, 230Ps, 360nm, ale 360nm ma az okolo 3500ot a malo by mat niekde okolo 2500. Z miesta dam 0-100 za 7s, 0-160 za 14s, viac som neskusal kedze nebola taka dlha draha-letisko o dlzke 500m a to som skoro brzdil aby som neskoncil v poli :D cize je mozne, ze 160 mam na 400m. Ale auto z miesta ked dam plyn na podlahu neodhrabne ani zaboha a prebehne ma na sprinte aj fobia HTP ale okolo 3000rpm uz zacne riadne tahat. Je jedno ci mam alebo nemam zapnute-vypnute ESP. davnejsie ale z miesta co som len viac stlacil plyn tak hreblo dobreze neodrapilo prednu napravu :D Motorom to nebude, zeby stratil tlaky resp vykon kedze tlaky ma 190PSI narovnako vo vsetkyh valcoch, turbo je nove, teda repas, ale je mozne ze niekde to fuci-trati tlak, skusal som to testovat tak,ze som do vstupnej rury do turba spravil taku redukciu a do nej hadicu do ktorej som fukal ale okolo nej to fucalo a jemne to fuci aj cez veko nalievania oleja, ked som hodal prec a zapchal rukou, pocul som ked som fukol do hadice ako cvakol pcv ventil ale fucalo to okolo tej redukcie cize ci je niekde diera v hadiciah neviem. Ale vsimol som si, ze ked je napr zaradena 4kateda ked preradi tak niekedy padnu otacky na volnobeh a ked dam plny plyn tak podradi a netaha tak ako ked otacky nepadnu drzi napr na 4ke alebo 5ke 3000rpm a ked dam plny podradi a vystreli jak raketa a zatah jak svina, cize zrejme nedrzi tlak turba. Ale preco potom nevyhodi chybu ze slaby tlak ? Apreco potom dam 0-100 za 7s ? Nechapem. Prevodovka je aisin tf60sn automat 6st. Zeby hydromenic uz pred smrtou ? A davnejsie v trojke ked som dal plny dobreze mi volant z ruk nevyrvalo taky zatah a teraz nie. Este bol problem s virivimi klapkami ze pisalo chybu P3193 tusim, dal som basic seting napisalo adapt ok a odvtedy je pokoj, ale viem ze ked vyhodi tuto chybu tak auto nema taky vykon ako by malo mat.
Hmmm? diky za rady chlapi.
Hmmm? diky za rady chlapi.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
kamoško, s takymto polepencom ti nema sancu pomoct nikto na dialku. Mozes zacat vymenuvat veci krizomkrazom, neexistuje sance ze by ti niekto povedal hentam do sania strc sestku maticu a bude to trhat volant na stvorke.
Mas pred sebou na zakazku spravene auticko, nech sa paci z toho vyplyvaju nejake radosti. Ani automobilka ti uz teraz nevie pomoct, uz si na to sam... s kamaratmi diagnostikmi upravarmi.
Toto je hranica kde sa delia chlapci a chlapi.
Mas pred sebou na zakazku spravene auticko, nech sa paci z toho vyplyvaju nejake radosti. Ani automobilka ti uz teraz nevie pomoct, uz si na to sam... s kamaratmi diagnostikmi upravarmi.
Toto je hranica kde sa delia chlapci a chlapi.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných