Opel Insignia 2011 , 2.0 cdti, d20td, p0299

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

johny.pietro
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 16.12.2009 19:28
Zdieľať na Facebook

Opel Insignia 2011 , 2.0 cdti, d20td, p0299

Príspevok od používateľa johny.pietro »

Zdravím Vás majstri.
Potrebujem radu... Opel insignia 2.0 cdti, AT,96kw,d20td, problém: pri akceleracii 3200-3500ot,mi motor hodí do núdzového režimu a PC vyhodí chybu p0299 ... Nedostatočne plnenie...
Hadice,vedenie,dpf ok,map nový, regulacia elektro solenoid nový...
ĎAKUJEM VEĽMI PEKNE ZA RADY... :zg282: :38eb:
Používateľov profilový obrázok
jaroslavelektro
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
Bydlisko: východ
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaroslavelektro »

bude potrebné urobiť log z jazdy ako píše Hlavatý od 1500 ot do 4000
ot/min na plný plyn . Sú tu k tomu témy . Je potrebná diagnos. ktorá robí do CSV Op-com ale ten je do 2010 a Insig. typujem že je 2013.

Najčastejšie robím ten A20DTH to je viac kW

Koľko KM na tom je ?
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
johny.pietro
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 16.12.2009 19:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa johny.pietro »

Vozidlo 303000,motor s triskami 160000km..
Čítal som niečo o nedosadaní obtokového ventilu v turbodúchadlo... Rok je to presne 2011
Používateľov profilový obrázok
jaroslavelektro
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
Bydlisko: východ
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaroslavelektro »

Zdravím BEZ Analýzy to bude ako skákať po listoch plávajúcich na vode.

Vozidlo ma veľa KM aby tam platili zaručené rady starých MAM.

LOG je začiatok , potom je podobná analýza , potom skúška
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
jamnicky.dusan@gmail.c
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 12.05.2016 20:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jamnicky.dusan@gmail.c »

Identicky problem som mal aj ja, par km do zadu. Rovnako som povazoval stav hadice z intercoolera za ok. Postupne mi vsak zacalo hadzat motor do nudzoveho rezimu pri nizsom a nizsom zatazeni. Hadicu som z auta vytiahol a az po jej dokladnej kontrole som nasiel trhlinu (v podstate volnym okom a so zalozenim v aute neviditelnu). Po vymene hadice (cca 40 eur) je vsetko ok.
johny.pietro
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 16.12.2009 19:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa johny.pietro »

Problém som asi vyriešil... Našiel som objímku DPF filtra opretú oo tiahlo obtokového ventilu turbodúchadla neviem sem dať video alebo foto no Ako náhle som to napravil na správne miesto tak sa vrátil obtokový ventil na svoju pozíciu a sluchom bolo počuť odpuchnutie Dúfam že to bolo tým Ak áno dám sem info o negatívnom alebo v pozitívnom výsledku ďakujem vám všetkým No kľudne mi môžete písať ďalšie poznatky a informácie
Používateľov profilový obrázok
jaroslavelektro
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
Bydlisko: východ
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaroslavelektro »

Som rád že sa vám to podarilo tak rýchlo opraviť . Mate pozorné ucho .
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ked tolko pomenil na tom vraku,tak sa aj zobudil ze treba otvorit kapotu a cucat na to co tomu asi je lol .opel insignia presne ten 2.0 nafta bol-je - a bude vzdy smeti do srotu.

je to prve auto ktore pozera na ludi pri vstupe do kazdeho bazaru,aby vstiepilo myslienku --kup ma--., :40bd:
truck123
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa truck123 »

Seven, nechce sa mi, ale musim...Mal si niekedy tu insigniju? Ze trepes? U mna moja odjazdila 300tk a na motor ohladom nejakych problemov sa nesiahlo a jazdi dalej...Momentalne mam ten motor ale Biturbo a predstav si, tiez jazdi bez problemov a nesetrim ho teda. Je to o udrzbe, predchadzat problemom, ale niektorim somarom to proste nikdy nedojde,... ved jazdi, tak naco by som to a to riesil, ved pockam kym skape a potom sa opytam na forume, co s tym...hej, obcas sa nieco pototo, ako na vsetkych strojoch.
johny.pietro
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 16.12.2009 19:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa johny.pietro »

Seven, naozaj ďakujem, za tvoj odborný pohľad, na danú problematiku a názor na vozidlo...
No strašne by ma zaujímalo, na akej haraburde, sa vozíš ty,ty Arabský šejk... Ja som mal a mám rôzne vozidlá a hádam nieje vozidlo ktoré by som nešoféroval, na obhajobu insignie musím povedať, že je to priestranné a dynamické vozidlo a ak mu dáš, to čo treba, tak bude slúžiť! Jedinou neduhou, je Ókrúžok na sacom olejovom vedení,na deliacej rovine olejovej vane, ale to sa dá odstrániť tým, že ho treba vymeniť vždy s rozvodmi.
Potreboval som poradiť a nie tu čítať prízemné poznámky, nejakého mentálneho atléta, čo zožral celé rádio!
Maj pekné sviatky a zamysli sa nad sebou...
johny.pietro
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 16.12.2009 19:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa johny.pietro »

Prikladám link,na video...Zavesil som ho na YouTube
https://youtube.com/shorts/DKXRunf3GFk
Ďakujem Vám veľmi pekne :3035:
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

truck123 napísal:Seven, nechce sa mi, ale musim...Mal si niekedy tu insigniju? Ze trepes?
ja nie,ale kamos ma kupil ako 5 rocnu s 80000km sk za nova sk predaj + ten krasny 2.0nafta 96kw co sa ledva hybe.skusal som to a nic moc.tazke a vykon maly.

a hned po kupe to zacalo.klima ako kazdy 5 rocny opel prestala fungovat a potom to slo zhavice a hlasky na palubke jajaj.no a je to inac skarede auto od roku 1995 nevyrobili snad nic co by niecim zaujalo ani motory nemali co by nieco na cestach robili.vyrabali len take tie ich eco-motorceky.ale insignia limuzina OPC 2.8i turbo sa da.ten moze byt.vyzera to a aj poniky to ma.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

johny.pietro napísal:Seven, naozaj ďakujem, za tvoj odborný pohľad, na danú problematiku a názor na vozidlo...
.
no to bolo pretoze som cital co vsetko sa menilo a nakoniec si otvoril sam tu kapotu a opravil to.to neslo spravit hned?pozriet sa na to turbo?nevadi teraz uz vies.

ja mam svoje auta a vacsinou ich vyberam koli posedu u.ja travim v aute niekedy aj 12-14 hodin ja potrebujem miesta na pohyb noh a v poslednom case maju auta velmi nafuknuty stredovy tunel kde prava nova nemoze sa hybat do pravej strany.u insignie sedim ako natlaceny,pretoze akosi vela zeriem malo sa hybem priberam uz je tam 100kg a pred 2 rokmi bolo 84kg.
johny.pietro
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 16.12.2009 19:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa johny.pietro »

Nieje to žiadny trhač asfaltu, no pre manželku, dieťa a kočar to stačí bohato...100kg mám aj ja a je tam určite viacej miesta, ako v octavii, alebo superbe. 100 ľudí, 100 názorov...mne sa páči aj dizajn ex_in a kufor to má postačujúci...
truck123
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa truck123 »

Seven...Ford je naj, to je jasne. Kupil som novy, po 60tk som sa toho zbavil, lebo stravil viac casu v servise ako na ceste.
Kamarat kupil, mojho kona brat hovoril.. take keci...A v tej OPC sa ti uz koleno zmesti? Kup si autobus, ked si tak pribral...

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 3 neregistrovaní