Citroen C4 II 1.6 hdi - eolys

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sliedic1
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 06.10.2012 21:21
Zdieľať na Facebook

Citroen C4 II 1.6 hdi - eolys

Príspevok od používateľa sliedic1 »

Zdravim, mam nasledovny problem:

na vozidle mi vypisovalo, ze mam nizku hladinu DPF aditiva, tak som ho objednal a s mechanikom sme ho naplnili.
Mam Citroen C4 II 1.6 HDI 92PS, rok vyroby 2011. V pripade potreby mozem napisat VIN.

Kupil som tento EOLYS - WALKER 80620 - DPF regeneration Additive 3rd Generation (2010+).
Kupil som 3 litrove balenie, naliali sme tam priblizne 2,5 litra.

Pokusal som sa to zresetovat, ze tam je uz naliaty ten DPF aditiv, moje cinske Delphi napisalo ze OK, ale auto sa sprava stale tak isto.

Po pripojeni na diagnotisku mi vyskakuju tieto chybove kody:
P1445
P1434
P1490

dokonca raz mi vybehlo aj: B1811

Mam taky pocit, ze sme to prehnali, a mali sme tam skusit najprv naliat napr. len liter tej tekutiny, nakolko pri tych chybach pise, ze hladina bola presiahnuta/prekrocena.

Mali ste uz niekto podobny problem ? Da sa cast toho Eolysu nejak vytiahnut spät ? Nerad by som kupoval druhe DPF alebo ho odstavoval, nakolko auto doteraz s DPF nemalo ziaden problem a aj teraz s tou chybou ide stale vyborne, nie je v nudzovom rezime ani nic podobne. Auto ide kludne aj 150 km/h.

Vopred velmi pekne dakujem za Vase odpovede, snad mi pomozete.

Mozem prilozit aj fotografie z diagnostickych zariadeni, ale uz som dlho nic nedaval, tak neviem, ci to dat v CODE, URL alebo IMG, ako to dovoluju pravidla...
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Nádržka nemá plavák, tá sa dopĺňa jednou stranou pokiaľ cez druhú nezačne aditívum vytekať von, následne sa zresetuje hladina cez diagnostiku. Niekedy je s tým problém. Najlepšie to ide cez DIAGBOX, ale aj tu treba niekedy namiesto voľby doplnenia aditíva dať rovno výmenu nádržky. Treba to pripojiť na DIGBOX, Delphi nie je na toto auto dobrá. Vysoká hladina aditíva pravdepodobne znamená, že FAP je na výmenu. Ale keďže nepíšeš koľko to má km ťažko hádať. Myslím, že má FAP zaplnené aditívom na MAX.
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

podla mna na to zresetujes len cez origo diagnostiku lexia/dialbox

kolko mas na tom aute uz nabehane?
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
sliedic1
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 06.10.2012 21:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sliedic1 »

Auto ma cca 170 000 KM. DPF je podla mna OK, lebo auto doposial nebolo v nudzovom rezime, ide na plny vykon.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Pri 170 tisíc by odišlo Fap resp Dpf? Ja mám 525 tisíc s pôvodným a všetko ok klop na drevo . Síce bez močoviny
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Neporovnavat prosim neporovnatelne. Auto nema mocovinu.
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Ak je vo fap filtry ulozenych 2,5L aditiva, tak dobry uz moc nebude. Znaci to to o tankovaniach za 20e. Bez original diagnostiky s tym len tazko pohnes, ked ani nevies co tomu je.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

asi si to zle plnil pocas uzivania. to sa nema plnit napr 3 litrami.

napr co mam doma audi 4 2.0 tdci cr 100kw s euro 6,tam mi to pise v navode.vzdy doplnat do max a nalievat najskor az napise hlasku ze dojazd 2500km ale kludne sa s tym da jazdit dalej.plnim to az ked mam dojazd 500km.a naleje sa vzdy plna nadrzka.a ono si to samo vypocita na kolko km to priblizne vydrzi.ak sa to bude porusovat zlbne to cele.normalne to pise v knihe.

chod s tym do autorizaku a uz nic s tym nerob.
Naposledy upravil/-a seven549 v 06.04.2021 22:35, upravené celkom 1 krát.
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Seven a od kedy ma audi eolys? Preco stale miesate hrusky s jablkami?
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ja to nemiesam ja len pisem co mam ja.a hned aj poucenie ktore mam pri aute.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

seven549 napísal:ja to nemiesam ja len pisem co mam ja.a hned aj poucenie ktore mam pri aute.
Ale miesas. Ty hovoris o mocovke a on pise o inom aditive - pre tie francuzske vergle, co kedysi robili. :4012:
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Eolys sa kupuje podla VIN a naj je iba original. Pokial viem, tak cenovo to neni drahe a zrovna tak aj doplnenie v autorizaku.
Problem je, ze sa neda spolahnut ani na farbu tej rychlospojky… A ak sa nemylim, tak pri tych kilometroch co su uvedene je akurat cas na jeho doplnanie.
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

treba kupit original cely vak a vymenit alebo kto na to ma tak rovno celu kazetu aj s vakom
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Eolys sa kupuje podla farby koncoviek, teda ak ich nejaky tupelo nevymenil, resp podla roku vyroby. Netreba kupit ani cely vak a ani nic podobne. Ak to este len naplnil, tak auto vie akurat tak prd ci je tam spravne aditivum. Zbytocne malujete macku vo vreci.

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní