Ojazdený hybrid - skúsenosti

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

ja radšej by som bral čistý baterkač do mesta 25-40km denne....alebo hybrid čo jeho baterky by to zvládli
neviem ...len pre bussines to nefunguje....však 80 perc sukromných osob neurobí denne viac ako 20-30km
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Demianandrej@Gmail.com napísal:Vieš pidizvi jazdím všade diaľnice mesto medzi mesto. ...na elektrike prejdes cca 2 km no elektromotory nepretržite vypomahaju benzinovemu agregátu odlahcuju ho od zaťaženia či preťaženia, ten systém funguje ako tok rieky ako sa vybija tak sa batérie dobíja ju nevieš ich úplne vybiť je to spoľahlivý mechanizmus,proste je to funkčné, bezporuchove a ako šetríš na palive tak aj na servise takže investícia sa vyplatí, kim auto bude mať 5 rokov vychádza to že bude mať najazdených cca 1,1 milióna km. Budem informovať o technickom stave auta a údržbe, aby ste mali prehľad o hybridných autách ako sa správajú a koľko stojí údržba takéhoto typu pohonu dnes má auto cca 6590000km odjazdene investícia pukajuce žiarovky meneny spoj medzi elektromotorom a benzinakom to je grátis záruka do 500000km na túto suciastku a odišiel mi stierac mechanizmus sa pokazil no opravili to za 5 eury. ...nemusel som meniť no nové vyde ako na pasata cca 180 eury. To je všetko z poruchovosti hybridu. Motor zatiaľ ani cent investícia, ak niečo určite napíšem. Pekný zvyšok dňa
659 000 km na Priuse Plus, tak to klobúk dole :300f:

Má tu niekto ďaľšie skúsenosti s hybridmi?
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Odpoviem si sám - mám :-)

V októbri 2019 som si kúpil Auris TS hybrid z roku 2016, najazdených malo 54.000km. Teraz mám 91.000km, z toho väčšinu som najazdil za prvý pol rok. Keď sa človek s tým systém "zžije", dokáže spraviť v pohode 4,5l/100km kombinovane mesto/mimo/diaľnica. Čisto na diaľnici som mal priemer leto 5,6l/100km, zima 5,8-6l/100km. Musím dodať, že palubný pc priemernej spotreby nie je práve spomedzi tých najpresnejších, často ukazuje o 2-3 deci nižšiu spotrebu, ojedinele aj 4-5deci nižšiu, ako je skutočnosť. Na rovine sa dá jazdiť na elektrinu do 68,69km/h, potom automaticky prepína na benzín, ale dole kopcom drží elektrinu aj pri trošku vyššej rýchlosti. Nemal som kde vyskúšať, či by dokázalo jazdiť aj 80-kou na elektrinu po strmom kopci dole, toto by ma zajímalo. Ak by niekto vedel, napíšte.

POdvozok by mohol byť lepšie odhlučnený, lebo aj autá o 10 rokov staršie boli na tom lepšie. Toto Japonci dosť zanedbali. Zatiaľ som nemal žiadny problém a teším sa na každú jazdu s autom.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Odhlucnenie = kilogramy navyse. A to je luxus.

vďaka za recenziu, mne nejak nedáva zmysel kupovať nové auto s možnosťou hybridneho pohonu, keď úspora a návratnosť tam je 100 000km. Zatiaľ sa dá vyberať medzi konvenčným pohonom a hybridným.

Tie jazdene hybridy sú fajn kúpa, mne sa nenormálne paci posledna generácia RX triedy od Lexusu. To auto si viem predstaviť že by som dojazdil dlhšie ako 5 rokov.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 35 neregistrovaných