VW Passat b8 2,0 tdi ,110 kw - hodnoty vstrekov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
auto bolo dovezené pri 180Tkm z Nemecka 9/2020,servis bol doložený serviskou u dealera VW a overený,jazdím trasy denne cca 65km tak ako som opísal v príspevku vyššie,
teraz som však narazil v diagnostike na jednu zaujímavú vec,ktorá nebola v chyb.hláseniach,
snímač Coolant temp sensor 1 bank 1 at cylinder hea. mi ukazuje hodnotu 2222,0 Celzia,???Može to mať súvis s mojím problémom? V pamäti závad nič...Je to snímač G83 ,alebo iný?
teraz som však narazil v diagnostike na jednu zaujímavú vec,ktorá nebola v chyb.hláseniach,
snímač Coolant temp sensor 1 bank 1 at cylinder hea. mi ukazuje hodnotu 2222,0 Celzia,???Može to mať súvis s mojím problémom? V pamäti závad nič...Je to snímač G83 ,alebo iný?
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
hmmmm nemam skusenost, len som to uz dvakrat v zivote videl. Obidva vozy jazdili uplne v pohode bez akehokolvek zavahania este par desiatok tisic km odkedy som ich mal cistou nahodou zo zvedavosti pripojene na kabel.
Neviem preco to je, niekto podstatne mudrejsi nez ja sa musi vyjadrit.
Neviem preco to je, niekto podstatne mudrejsi nez ja sa musi vyjadrit.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to v poriadku...čidlo sa v danom aute nenachádza vtedy sa použije takáto nezmyselná číselná hodnota viď ten istý motor
[img]https://i.postimg.cc/gnmQxjm5/a.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/gnmQxjm5/a.jpg[/img]
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
po napichnutí na diagnostiku som ešte zistil ,že pri zohriatom motore mám výstup.teplotu vody z chladiťa cca 80 Celzia,nie je to veľa? Teplota nasávaného vzduchu je cca 60 Celzia.Ide o to ,že auto krásne štartuje ,za studena OK,len po zohriatí zlenivie od cca 2000-2500ot,vyššie už žaiden problém,v tých kritických otáčkach ako keby vynechávalo vo výkone,ďalej som si všimol že na voľnobehu je tlak paliva cca 29000 ,pri zvýšení otáčok na 2500 cca 56000,dosť to kolíše ,je to v poriadku,alebo je v prdely regulátor tlaku?
Viacej ako 2500ot ,pri státí na mieste ani nevytočím..je tam obmedzenie ?ďakujem za odpovede...čo mám ešte skontrolovať ,demontáž sania ,kontrola hadíc atď...
Viacej ako 2500ot ,pri státí na mieste ani nevytočím..je tam obmedzenie ?ďakujem za odpovede...čo mám ešte skontrolovať ,demontáž sania ,kontrola hadíc atď...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Technické veci majú rozmer,ak sa použijú nechytitelné dáta,nedá sa k nim vyjadrovať.Takže buď k pivu,alebo k debate o tom či je a môže byť.A ak už sme pri diagnostike,tak sa konfrontuje požiadavka (čo si žiada RJ) z realitou.To sú dva parametre patriace k sebe,tretí je tam tiež,ktorý hovorí o % odchýlky.
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
samozrejme ze trpia, tomu sa na diesli s EGRkom neda vyhnut.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
skontroloval som sacie potrubie ,čisté nepopraskané ,ale našiel som jednu vec,plastová hadica,ktorá ide ku škrtiacej klapke má na opačnej strane ako spojku gumenú hadicu a z nej plastové koleno ,ktoré sa zapasuje pootočeným pohybom do uloženia pod turbom a poisťuje sa skrutkou,tá bola celkom vyšrubovaná ,našťastie nevyletela,ale sposobovala ,že to koleno riadne netesnilo,pri otrasoch sa hýbalo a tým pádom tam unikal tlak ku škrtiacej klapke ,čiže do sania ,kontroloval som aj škrtiacu klapku ,čistučká ,ako keby ju niekto zakladal včera ,to isté celé potrubie.Mohla táto vec sposobovať moj problém..?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
samozrejme - akykolvek falosny vzduch dokaze zamavat s motormanagementom. Povozis sa a uvidis.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných