VW Passat b8 2,0 tdi ,110 kw - hodnoty vstrekov

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

auto bolo dovezené pri 180Tkm z Nemecka 9/2020,servis bol doložený serviskou u dealera VW a overený,jazdím trasy denne cca 65km tak ako som opísal v príspevku vyššie,
teraz som však narazil v diagnostike na jednu zaujímavú vec,ktorá nebola v chyb.hláseniach,
snímač Coolant temp sensor 1 bank 1 at cylinder hea. mi ukazuje hodnotu 2222,0 Celzia,???Može to mať súvis s mojím problémom? V pamäti závad nič...Je to snímač G83 ,alebo iný?
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

doplním IDE07727
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

hmmmm nemam skusenost, len som to uz dvakrat v zivote videl. Obidva vozy jazdili uplne v pohode bez akehokolvek zavahania este par desiatok tisic km odkedy som ich mal cistou nahodou zo zvedavosti pripojene na kabel.

Neviem preco to je, niekto podstatne mudrejsi nez ja sa musi vyjadrit.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to v poriadku...čidlo sa v danom aute nenachádza vtedy sa použije takáto nezmyselná číselná hodnota viď ten istý motor
[img]https://i.postimg.cc/gnmQxjm5/a.jpg[/img]
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

trošku som poguglil a potvrdzujem ,je použitý iba pre USA trh v niektorých modeloch...
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

po napichnutí na diagnostiku som ešte zistil ,že pri zohriatom motore mám výstup.teplotu vody z chladiťa cca 80 Celzia,nie je to veľa? Teplota nasávaného vzduchu je cca 60 Celzia.Ide o to ,že auto krásne štartuje ,za studena OK,len po zohriatí zlenivie od cca 2000-2500ot,vyššie už žaiden problém,v tých kritických otáčkach ako keby vynechávalo vo výkone,ďalej som si všimol že na voľnobehu je tlak paliva cca 29000 ,pri zvýšení otáčok na 2500 cca 56000,dosť to kolíše ,je to v poriadku,alebo je v prdely regulátor tlaku?
Viacej ako 2500ot ,pri státí na mieste ani nevytočím..je tam obmedzenie ?ďakujem za odpovede...čo mám ešte skontrolovať ,demontáž sania ,kontrola hadíc atď...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

dosť to kolíše...také vyjadrenia patria k pivu
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

ten tlak paliva má byť konštantný ,alebo sa má meniť v zavislosti od otáčok a záťaže?Neovládam to a preto tu zisťujem informácie ,takže prepáčte za niektoré moje vyjadrenia ...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Technické veci majú rozmer,ak sa použijú nechytitelné dáta,nedá sa k nim vyjadrovať.Takže buď k pivu,alebo k debate o tom či je a môže byť.A ak už sme pri diagnostike,tak sa konfrontuje požiadavka (čo si žiada RJ) z realitou.To sú dva parametre patriace k sebe,tretí je tam tiež,ktorý hovorí o % odchýlky.
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

chcem sa opýtať ,trpia aj tieto modely B8 zanášaním sacej sústavy , EGR,atď. alebo je to už poriešené lepšie ako v predchaádzajúcich modeloch B6,mal som b6 s motorom 2,0 tdi BMP pred 4 rokmi a tam sa to muselo čistiť,hľadám zdroj príčiny mojho problému ...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

samozrejme ze trpia, tomu sa na diesli s EGRkom neda vyhnut.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

skúsim skontrolovať stav sacieho potrubia , škrtiacej klapky a EGR v prípade čistenia ,čaká ma nejaké základné nastavenie?
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

skontroloval som sacie potrubie ,čisté nepopraskané ,ale našiel som jednu vec,plastová hadica,ktorá ide ku škrtiacej klapke má na opačnej strane ako spojku gumenú hadicu a z nej plastové koleno ,ktoré sa zapasuje pootočeným pohybom do uloženia pod turbom a poisťuje sa skrutkou,tá bola celkom vyšrubovaná ,našťastie nevyletela,ale sposobovala ,že to koleno riadne netesnilo,pri otrasoch sa hýbalo a tým pádom tam unikal tlak ku škrtiacej klapke ,čiže do sania ,kontroloval som aj škrtiacu klapku ,čistučká ,ako keby ju niekto zakladal včera ,to isté celé potrubie.Mohla táto vec sposobovať moj problém..?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

samozrejme - akykolvek falosny vzduch dokaze zamavat s motormanagementom. Povozis sa a uvidis.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

skúsil som s ním pojazdiť a zlepšenie je naozaj cítiť,hlavne na rýchlostiach 2,3,4 v rozsahu od 2000-2500ot a takisto prechody medzi rýchlosťami sú plynulejšie a nie také sekavé...chcem sa všetkým veľmi poďakovať za pomoc...pán Hlavatý sa teda trafil,,ďakujem..

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných