zúfalý otec rodiny

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Súvis je H1 = H1 , pozri kolko ich je v ponuke a kolko z toho s klaknutým motorom.
Kia "karneval" detto - chcel som ju ako alternatívu pickupu, stavebného auta a mechanik sa ma opýtal- čo myslíš prečo ich je tolko na predaj za smiešny peniaz a prečo je ich tolko na predaj s klaknutým motorom. A tak som zamieril inde.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
viktorstrbka
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 24.08.2013 08:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa viktorstrbka »

Rád by som podal správu o mojom hľadaní pre prípad, že by to niekomu pomohlo v rozhodovaní:

Včera sme boli s manželkou pozrieť jeden touran a dva sharany. Ako prvý bol Touran a tam ked sme dali tri detské sedacky tak sme ich pekne rýchlo vybrali, poďakovali a odišli. Touran nie je pre tri deti - potvrdzujem!

Druhý bol na rade Sharan 2009 za 6500 z Trnavy, 1,9 TDI 85kw, 205 000 km
prekvapenie z nepríjemného sedenia vzadu - nohy treba mať dosť vysoko. bolo to 4x4 takže asi kvôli kardanu. Inak mne aj manželke sa výborne šoféroval, kultúra chodu a stav interiéru super. Jediná vec čo mrzela bola začínajúca korózia pod prednými blatníkmi smerom k nosníku - neviem ako sa tá časť volá.. Nebolo to nič hrozné a za tú cenu by nám to ešte mohlo poslúžiť pár rokov. Otázka moja je: je možné dať to spraviť kvalitnému klampiarovi s výsledkom zastavenia korozie? postihnuté miesto bolo asi 10 cm priemer. Inak skoda tej spotreby kvoli stvorkolke. asi 7,5 priemer...predava lebo potrebuje multivan - ma syna postihnuteho a naklada mu tam specialny bicykel ci co...

Tretie auto bol novší sharan 2013 2,0 TDI CR 103kw za 9500EUR z Trnavy, 175 000 km

auto malo tichší chod, žiadna korózia zospodu, zachovalý interiér. modernejší vzhľad. Páni dovozcovia ho vychválili do nebies.

takže mám veľkú dilemu ako sa rozhodnúť. Kedže riešim to, aby to auto nestálo často v servise a nebola to pokladnička na peniaze, je pre mňa dôležitá spoľahlivosť a odolnosť. Môj plán je nechať si to auto tak 6 až 8 rokov kým deti potrebujú veľké autosedačky.

Je tu niekto dlhodobým majiteľom tých áut aby mi vedel povedať reálne skúsenosti či drahé opravy?
Ak by som sa rozhodol pre starý sharan, nerozpadol by sa mi počas tej doby kedy si ho plánujem nechať?

za mňa je to veľmi vyrovnaný súboj a dôležitý je pre mňa pomer cena/výkon. Nájazd bude cca 10 000 ročne.

Dakujem.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pri tom nájazde do toho tlačíš silou mocou privela peňazí. Tú istú funkciu ti splní auto za 2500 evri. A ešte raz sa prebehni a skús toho Voyagera čo Turbo tolko ospevuje - len kvoli tým sedačkám. A tiež len napríklad preto, že jeden z naj mechanikov na TDI si pre seba kúpil Voya. :40bd: Paradox, že?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V podstate je dilema poriešená rýchlo.Touran vypadol.Sharan ten starší je síce výborná voľba po každej stránke,ale...hrdza nesmie byť.Ak je na prahoch,sú korozívne aj spojovacie nosníky ktoré idú odtiľ ku hlavnému pozdĺžnemu nosníku.Isté je,ak je hrzda tu,pod podlahou pri nádrži zospodu to bude velmi škaredý pohlad.To miesto vpredu na začiatku prahov a ten medzinosník je achilovka týchto super aut.Doporučujem ísť o dom ďalej a nečičíkať sa myšlienkou o tom že "trochu" Poznám ich lepšie ako manželku takže - preč od toho.
Ten novší je logicky nová motorová platforma CR,čo je síce kultúra pekná,ale...servis je úplne ale že úplne o niečom inom ako ten starší 1,9.Servisne nezrovnateľné,porovnávame (servisne) Š 105 zo Audi A4. Prístup ku všetkému ako k peniazom,čas beží,zákazník platí,z hľadiska servisu bodaj by iné na servis ani nechodilo.Proste prichádzajú peniaze.Pokiaľ si toto všetko uvážiš ako prijateľné a nevadí..niet dôvodu nezobrať.Lenže veci treba ozaj dobre zvážiť,auto rodine chýba,ak už zasvieti raz tá nešťastná kontrolka.Kým PD si porieši aj velkú udalosť za tri dni...tento novší o ničom podobnom nemôže snívať.Aj malá vec trvá dlho a toľko aj stojí.
Ak doporučiť,tak hľadať.Tie 1,9-ky ku mne chodia aj roky 2003-4-5 a stav prekrásny,ja ich vidím nahaté,mna neoblafne to čo vidieť zhora.Stokrát skôr 2004 bez hrdze,ako 2009 z hrdzou.A 6500 to snáď nie,to by muselo byť cukríkové

Tu je príčina,za10 rokov hnilý majiteľ nie je schopný vyčistiť priestor za plastovým podblatníkom a tam je kilo blata lístia a veselo hnije lebo nikdy neobschne.
Obrázok

Kúsok dopredšie je taká špongia (večne vlhké) hluková zábrana a tam to zkoroduje úplne ukážkovo
Obrázok

Ale platí že jeden je ukážkový,iný je hnilý...vždy je za tým majiteľ.A kupec musí mať oči všade lebo naletí týmto vyznavačom športu dovozu a nezdanených príjmov.Ja čo mám je všetko kupované u nás,majiteľ sa nemá čo a na koho odvolávať,môže iba sám na seba.Ešte aj tam treba byť opatrný lebo podvod je zase slovenský národný šport.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

touran je malinky, ved to vypravam furt, sharan tiez nie je ziadny korab... ked mas tri deti tak nesmies rozmyslat o nicom mensom nez sharan a aj to je s kompromismi.

Hentie blatniky a podblatniky vymyslel niekto naschval v tom sharane, keby sa to nerozpadlo od hrdze tak by chodili dvesto rokov. Skor sa minie nafta nez by posledny Sharan dojazdil... nabeton.

Ono nie je zase 10cm ako 10cm, ked je to na nejakom dobre pristupnom mieste tak sme zdaleka neskoncili. Uz len najst niekoho komu sa s tym bude chciet srat. Tiez je pravda ze tie masiny nehrdzaveju ako Moskvic - aj ked to volakde zacne, len tak sa to nerozpadne na prach do roka a do dna.


Len tak pre srandu, takto vyzera moj "milionovy" z roku 2001, ta masina jazdila ci bolo -40 alebo +40

https://i.postimg.cc/RhDL794h/IMG-20200619-183046.jpg
https://i.postimg.cc/CKgHHcTG/IMG-20200619-183052.jpg
https://i.postimg.cc/C1vG0YZ7/IMG-20200619-183234.jpg
https://i.postimg.cc/Dwq1Z1J8/IMG-20200619-183244.jpg
https://i.postimg.cc/6QtnGTnz/IMG-20200619-183313.jpg
https://i.postimg.cc/Jndkgqgd/IMG-20200619-183320.jpg
https://i.postimg.cc/G3VDxXv4/IMG-20200619-183326.jpg
https://i.postimg.cc/VkBb11pt/IMG-20200619-183346.jpg
https://i.postimg.cc/JngsKhDf/IMG-20200619-183406.jpg
https://i.postimg.cc/Y9J6n7hs/IMG-20200619-183417.jpg

ono to vyzera relativne tragicky :) ale

1) masina samozrejme nikdy negarazovana
2) velmi casto stala na vlhkom povrchu, napadane listie, trava, to je hroza pre KAZDE auto
3) nikto to nikdy neosetroval. Masinku som kupil 12 rokov dozadu v takom stave ze som cakal ze do 4 rokov Flintstonovci.
4) nosne casti v poriadku, furt bolo o co varit, furt sa to dalo zachranit. Nie vyriešiť, ale poriešiť. Podlaha prakticky cela nedotknuta.
5) riesili sa podbehy a prahy, to je proste slabe miesto z dovodov hore vymenovanych. V tomto veku ma 50% aut problemy rovnakeho charakteru a to maju najazdenu len 1/5 z toho, co tento nesmrtelny stroj
6) po takomto zasahu to ma este dalsich par rokov zivota pred sebou, myslim ze dve STKcky to spravi takze do styroch rokov (jednu STK to uz preslo, dva dni po hentom zasahu v poriadku, sice to nie je esteticky okej ale funkcne to je a vyhodit nas nemohli). Este sa to musi oskrabat uplne naholo, natriet aby to nehrdzavelo hned. Hentie obrazky su "pocas prace".
7) samozrejme je to ciganska robota do istej miery, ale tu neslo o 100.01% restauraciu vozidla ktore v roku 1963 vyhralo LeMans a dnes ma hodnotu 45.000.000 libier - tu islo o hodnotne zafixovanie technickeho problemu za neprilis hodnotne peniaze.

Inak : https://www.youtube.com/watch?v=7oWBMPpWbCA


keby som si mal vybrat medzi starym modelom do roku 2010 alebo novym modelom od 2010, mmne sa ten novy fakt nepaci a technicky je nesmierne nesmierne komplikovanejsi. Samozrejme na udrzbu a servis taktiez, kvoli tomu je drahsi. V starom 1.9tdi nikdy nemas DPF system ktory je nesmierna technicka a financna zataz pri ~10 rocnom voze co ma najazd aspon 150.000km, kludne 250.000km zmotanych, S VYHLADOM PONECHANIA SI DALSICH 5-9 ROKOV DOKIAL VAS HRDZA NEROZDELI. Commonrail vstrekovace takisto maju vacsie problemy nez PDcka.

Proste, novsi kabatik laka, ale mne sa starsi paci viac a dokonca aj v interieri. Ten novy je taky prilis okaty na "orezavanie nakladov". Stary ti nikto nebude chciet ukradnut co sa o novom neda rovnako povedat. Keby som ja mal vybrat, jednoznacne berem stary model. Nie 2.0tdi lebo to je na dlhu debatu, preverenu 1.9tku.

Euro6 nema ani 2010-2014 novy model ani stary, takze keby si nahodou bol emisny blazon a bal sa toho ze ta do centra Stupavy alebo Galanty nepustia na starom tragaci, tak sa bat nemusis.

Este nieco som chcel, ale neviem co :) takze hrdze sa neboj, ale neber ju na lahku vahu. Bude problem najst stroj kde to bude ciste nedotknute. Sumar asi takyto : len hrdza ta rozdeli od Sharanu 2001-2010 ked si dnes dobre vyberies. Technicky to budes vediet opravit vzdy, suciastok je milion a desat k tomu, stoja par halierov.

edit : uz viem co som chcel. PD system bol povodne vyvijany pre LAHKE UZITKOVE VOZIDLA, priamy ekvivalent motorov s kodom AUY 1.9tdi 85kW je EUY ktory sa realne pouzival v malych nakladakoch. A kedze sa pouzival v nakladakoch kde sa konstruoval na tahanie par ton cely zivot na chrbate, tak si asi vies podla toho predstavit co musi vydrzat v beznom osobnom auticku... miliony, fakt miliony kilometrov. Zradi ta turbo, vymenis za par stoviek, nepouzivat long life oleje. Pri tvojom najazde 10.000km rocne vzdy vymenit po zime ked prejdu mrazy - cely rok najazdis par tisic km, dojde dalsia zima tam mas olej uplne v poriadku, v zime ho dorazis, na jar musi ist von. Vstrekovace ti "neprdnu" pri hentom najazde AK ich kupis v dobrom stave, EGR ventil nie je vyhrievany chladeny a cisti sa obycajnym srobovakom a stetcom namocenym v benzine (novodobe EGR ventily stoja cez 1.000 eur keby ta to zaujimalo), a tak si tu my zijeme...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pekný odpočet,ale súhlasiť musím.To musí nabehnúť na mínu alebo mať majiteľa galaktického experta,to sa inak zlikvidovať nedá.
No ale tá práca je ozaj "elegantná" nuž ale trocha Sika plastizolu do pištole,dať si záležať to "nariasiť" a bude to zánovné auto až po vyschnutie ropných zásob :)
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Počúvajte vy dvaja nadomnou čo vychvalujete SAG. Prečo potom jazdíte ameriky?
Milan narovinu ktorý motor je servisne menej náročný (lacnejší)
2.5CRDI z Voya alebo CR zo Sharana (neviem označenie)
Ak použijem sedliacky rozum tak : američania sú globalne ako národ sprostí ako kýbel gitu, preto pre nich musia vyrábať blbuvzdornejšie a odolnejšie autá. Inak by mali na krku reklamácie ako: na dverách nebolo napísané, že ich treba otvoriť pri nastupovaní.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Oco, traktor z 6.4 HEMI, 6,2 ti neponukam, lebo ma preplnovanie. Co ty na to?
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Keby nemal turbo (môže sa pokaziť) tak nahodím splynovač a aký by som bol frajer. A ešte keby vážil 400kg tak si od radosti aj cvrknem.To by ste neverili ako sa ťažko vešajú na traktor potrebné kilá.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Servisne je Sharan na tom lepšie.Voy je lepší priestorove a pre veci ktoré tí neskutočný blbci americký akosi dobre zvládli.Podvozok jednoduchý ako rebriňák.Dokonca vzadu listové perá ! Motor asi celožitovotný lebo...turbo bez variability a slušne velké čiže ako náklaďák,asi doživotné.Dvojhmotu akosi nemá,zabudli.Vstreky sa riešia doma vo zveráku (pritom je to CR !) Veci ako štartér altík asi tiež celoživotné.Reklektory..ako celok sú von asi za 15 sekund.Dvere posuvky a ešte elektrický posuv.Sedačky královské a každá samostane,s ohrevom.Webasto ktoré aj kúri,teplo po 1 km,to až jeden nechápe.Ovládanie všetkého je triviálne jednoduché a dokonale sa dá aj za tmy čokoľvek. A logicky ten priestor,OSB na podlahu na plocho,továrensky zatmavený o čom vnútry prakticky nevieš.Proste auto pre amíka,kým natankuje mu urobia x úkonov.105 kW bohate stačí aj na takého macka.
Ale má jedno ale,síce si ho ťažko predstaviť,ale existuje.Nedostupná diagnostika,naštastie ju nikdy netreba.Ona existuje,ale možno 5 ks v celej republike.Takže sprostý američan to vyhral na celej čiare.Inak ten názor je úsmevný,hlavne ak ho napíše slovák.Dolár...platí od prvého vydaného kusa bankovky po dnešnú.No sú sprostý. Ulice majú pravouhle riešené na radiály a diagonáli a číslované aby aj sprostý našiel akúkoľvek adresu.majú sa čo učiť od nás.Hospodárstvo..škoda reči,čudujem sa že ešte existujú.Velmoc prakticky vo všetkom.Černoch,poliak,slovák či mexičan je po desiatich rokoch AMERIČAN.Hrdý na tu hviezdičkovú vlajku čo veje ešte aj na mesiaci.Sú to truhlíci,veď sa aj hrnú na SVK húfne
Ak sú oni kýble gitu,čo sme potom my ? Nechcem to riešiť,keby Gorbi nezaviedol glasnosť tak ešte večer čo večer v telke nastavujem zrkadlo
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Počúvajte vy dvaja nadomnou čo vychvalujete SAG. Prečo potom jazdíte ameriky?

pretoze zena povedala ze Voy je lepsi. Takto, neni len jedno dobre auto na svete, je ich strasne vela. Moj 2001ckovy Sharanik Galaxik vidis ako vyzera, inak zvrchu uplne v poriadku, prakticky ziadna hrdza, a pretoze rok 2020 bol taky uzasny aky bol, v lete som ho daroval bratrancovi na dedinu lebo mu vyplul dusu jeho 1.4i Seatik, tiez asi 25 rocny. Ja som tri auta nepotreboval doma takze jedno islo sluzit.



>> Milan narovinu ktorý motor je servisne menej náročný (lacnejší) 2.5CRDI z Voya alebo CR zo Sharana (neviem označenie)

menej narocny : tipnem Voyager pretoze lepsi pristup a pretoze nema take kotrmelce ako ma 2.0tdi Sharan. Ale to neznamena jednoduchsi - NAROCNOST A JEDNODUCHOST NIE SU TIE ISTE VECI (asi suhlasim ze Sharan sa lahsie servisuje, v zmysle pristupu, fyzickeho, diagnostikeho, informacneho, materialoveho). Nema take zlozite EGRko, nema take zlozite vodne pumpy a rozvody, nema vyhrievane chladene nic, ziadne zaluzie na chladici, ziadne elektricke cerpadlo oleja ktore znizuje mazanie "ked ho nie je tolko treba"... vstrekovace 2.0tdi zvyknu dozit 300.000km ale vela z nich padne predtym ; vstrekovace 2.5crd sa vraj uz pokazili aj pred dovrsenim pol miliona. V com je rozdiel ? V tom ze Voy ma Bosch CP3.1 cerpadlo s tlakmi polovicnymi oproti Sharanu. V tom ze Voy VOBEC NEMA DPFko (2.5crd sa bavime, v novom modeli 2008+ bolo len 2.8crd vyhradne vzdy s DPF) takze motormanagement ma OBROVSKU GALAXIU MENEJ ZLOZITEHO RIADENIA.

bavime sa teda o uplne inych generaciach CommonRail motorov. Voyager mal ten motor uz v roku 2001 [!!!! common rail !!!!!], kdezto Sharan 2.0tdi je 2010+ s prislusnym technicko-emisnym skomplikovanim.

Servisne menej narocny (hodiny, technicka konstrukcia) je CommonRail Voyageru. Ktory je financne menej narocny je zase velmi dlha a komplikovana tema :) niektore sumy co si pytaju za Voyagerovske komponenty - nielen motorove - velmi silno prekvapia, niektore velmi silno "prekvapia". Avsak 2.5crd ma spojku BEZ DVOJHMOTY (komplet sada 190,-eur nemecky ebay), ramena so samostatnymi capmi (nemenia sa cele ramena, nech sa paci 29,-eur za capy original autorizak), turbo bez variability (obtokovy ventil) co tlaci sialene mensie tlaky, vstrekovace za 100,-eur repas co tlacia sialene mensie tlaky nez CR Sharanu 2.0tdi...

U mna vyhrava voyager. Nie preto ze je "lepsi" ale preto lebo je konstrukcne jednoduchsi, menej nachylny na prusery a ked uz nieco, tak lacnejsie vyriesitelny. 90% z toho ale vyplyva z roku vyroby - keby sme porovnavali tu taliansku krasku co som si teraz nastahoval do baraku (2014 Lancia Voyager, 2.8crd, elektricky riadene turbo, dpf !!) tak to uz zrovna nebude taka ista matematika - Sharan by vyhral nakladovostou, konstrukcne su na tom priblizne rovnako (euro5, dpf). Vstreky a turbo ajtak vydrzia viacej u Voyageru ale uz su drahe ako slak.

Preplnovaneho Hemi sa vobec neboj, su tam kompresory. Na traktor ti staci nepreplnovane z 2004-2008 300C 5.7i modelu, ma to tusim 250kW, silnejsia 6.1 [6.2 ?] verzia ma 310kW alebo tak nejak. Traktor postavis na zadne urcite s obidvomi :)




>> Ovládanie všetkého je triviálne jednoduché a dokonale sa dá aj za tmy čokoľvek.

si furt predstavujem tie hypermoderne káry s minimalne dvomi urovnami menu ked chces zmenit teplotu klimatizacie... inak je fakt neuveritelne co v tom Voyi vymysleli. Pre nejake "priblizenie", inak ono sa to neda priblizit, to treba vlastnit a par rokov pouzivat, az potom clovek nakupi ze preboha co to tu vyvadzame v Europe za kotrmelce... takze Voy ma jednu jedinu packu pod volantom. Vlavo. Nema dve, napravo od volantu proste nie je nic. Na jednej packe smerovky, svetla, stierace.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Oni sú sice "blbí" ale vždy tak aby mai z toho prospech - tak to bolo myslené
Stále tu všetci celkom automaticky uvažujete o nafte, ale SAG bol aj 2.3 a 2.8 v benzíne a to preklopené na LPG bude zase lacnejšie ako nafta. Rovnako ak by som niekde zbadal 3.3 Voya s plynom tak už je na dvore - práve pre tie listové pružiny a osb dosku na plocho.
Len aj jedného aj druhého nie je až tak vela. :4012:
Edit - Voyager je blbuvzdornejší
Edit 2 : traktor na zadné nepostavím, pretože ich staviam tak aby jazdili na volnobeh - teda z 300koní využijem 30 zvyšné sú len na zvýšenie váhy - fakt traktory sa skutočne ťažko doťažujú - ja už aj pneumatiky plním vodou aby mi krpci pribrali.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Servisne...to chce asi vysvetliť lebo to vyzerá že z mp3 každý tvrdíme iné.On má pravdu po konštrukčnej strane,ja to pozerám po stránke práce.Napr rozvody (nutnosť) ďaleko skôr a jednoduchšie Sharan.Termostat u Voya je "zážitok" ostatné je fajn.Sharan nemá nič čo by bolo možné označiť ako problematické.No ale...vec názoru,vcelku z mp3 súhlasím aj ja.Ten Voy je taký návykový,brutál miesta všade,proste príjemný,v zime útulný teplý.V tom asi konkurenciu medzi dieslami nemá vôbec,aby po pár km žena prosikala z kúrenia ubrať lebo lapá po dychu a ja mám teplo rád.
Ešte jedna výhoda...Voy je Euro 3 (pritom CR ) a vie robiť emisku na 0,5 a to pomaly aby závideli tie dnešné z DPF ...sprostý američan,ani hrdzavieť nevie
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

No a zase tretia strana (ja) myslela servisne - že ktorý bude u bežného priemerného občana s troma deťmi v servise častejšie.
Príklad: elektronický prešlap francúzov navyše s plynom na krku (Laguna 2) u totalneho ignoranta (mňa) vidí servis len pri výmene oleja. Silno klopem na drevo. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: cicmanec842, mhlavaty a 14 neregistrovaných